Weet ik niet. Maar kun je niet om een nieuwe vragen? De fotograaf komt altijd een keer terug.quote:Op zondag 27 september 2009 09:00 schreef lady-wrb het volgende:
ik kan me helemaal vinden in de topictitel
voor de tweede keer (vorig jaar vond ik ze ook al niet geweldig) ben ik ontevreden over de schoolfoto's
weet iemand of het waar is dat scholen fotografen moeten betalen voordat er ook maar één foto gemaakt is?
want dat werd als reden gegeven dat ze weer kwam: ze doet het gratis.
maar het resultaat is gewoon om te janken, vind ik.
quote:
Klopt, maar dan heb je ook geen schoolfotoquote:Op zondag 27 september 2009 09:14 schreef amaranta het volgende:
Je bent overigens niet verplicht om de fotos te nemen hoor.
Tenminste bij bovenstaande fotograaf /onze school niet.
Niet mooi dan stuur/geef je ze terug. Hoef je ook niet te betalen.
Ik dacht ergens tussen de 5-8 euro voor klassenfoto. Portretfoto en minis.quote:Op zondag 27 september 2009 09:02 schreef freecell het volgende:
[..]
That's me
Ik heb geen idee lady-wrb! Ik vind schoolfoto's altijd wel buitengewoon duur!
Waar. Ik zou willen dat mijn ouders het soms niet gedaan hadden. Wat een gedrocht tot en met. En ik begrijp ook niet dat ik vrijwillig met zulke kapsels rondliep.quote:Op zondag 27 september 2009 09:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Klopt, maar dan heb je ook geen schoolfotoEn klassefoto's enzo zijn ook altijd wel leuk om te hebben.
Maar de fotograaf kan niet zien of het kind natuurlijk op de foto staat of niet. En nee, je hoeft niet te betalen voor een schoolfotograaf voor dat ie ook maar iets gedaan heeft.quote:Op zondag 27 september 2009 09:24 schreef Rewimo het volgende:mogge!
zonde als de schoolfoto niet leuk is... tegenwoordig kunnen ze toch meteen zien of ie goed is, kunnen ze ook meteen een nieuwe maken zou je zeggen. is juist handig met digitaal. moet die van christan nog even inscannen. en zijn tas inpakken, hij gaat morgen op kamp.
Dat is ook normaal, maar een fotograaf let er niet op of een kind bijv. gemaakt blij kijkt, of natuurlijk lacht, als ouder zie je dat meteen en vind je de foto he-le-maal niets.. de fotograaf kent het kind nou eenmaal niet..quote:Op zondag 27 september 2009 09:39 schreef Rewimo het volgende:
volgens christan hebben ze er een paar genomen en daaruit de beste gekozen
Hier aan het einde van het schooljaar, als het zomerzonnetje er is en de kinderen een kleurtje hebbenquote:Op zondag 27 september 2009 10:03 schreef amaranta het volgende:
bij ons komt de schoolfotgraaf pas in april of mei
de contacten die ik aan t opbouwen ben met scholen, bestaat idd alleen uit de afname van de foto's.quote:Op zondag 27 september 2009 09:00 schreef lady-wrb het volgende:
ik kan me helemaal vinden in de topictitel
voor de tweede keer (vorig jaar vond ik ze ook al niet geweldig) ben ik ontevreden over de schoolfoto's
weet iemand of het waar is dat scholen fotografen moeten betalen voordat er ook maar één foto gemaakt is?
want dat werd als reden gegeven dat ze weer kwam: ze doet het gratis.
maar het resultaat is gewoon om te janken, vind ik.
quote:Op zondag 27 september 2009 09:35 schreef moussy het volgende:
[..]
Maar de fotograaf kan niet zien of het kind natuurlijk op de foto staat of niet. En nee, je hoeft niet te betalen voor een schoolfotograaf voor dat ie ook maar iets gedaan heeft.
ow en hier zijn de afspraken gemaakt, vooral bij de lagere klassen om niet voor de standaard protret te gaan, maar meer vanuit t parkidee zegmaar (maar dan vanuit de klas en vanuit speelkwartier)quote:Op zondag 27 september 2009 09:45 schreef moussy het volgende:
[..]
Dat is ook normaal, maar een fotograaf let er niet op of een kind bijv. gemaakt blij kijkt, of natuurlijk lacht, als ouder zie je dat meteen en vind je de foto he-le-maal niets.. de fotograaf kent het kind nou eenmaal niet..
Dat wilde we vorig jaar voor school ook, alleen werd er weer gekozen voor de wolkjesachtergrond gemaakt door een kwal van een vent.quote:Op zondag 27 september 2009 10:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
[..]
ow en hier zijn de afspraken gemaakt, vooral bij de lagere klassen om niet voor de standaard protret te gaan, maar meer vanuit t parkidee zegmaar (maar dan vanuit de klas en vanuit speelkwartier)
dat kun je toch niet maken. als fotograaf, als daar afspraken over gemaakt zijnquote:Op zondag 27 september 2009 10:28 schreef moussy het volgende:
[..]
Dat wilde we vorig jaar voor school ook, alleen werd er weer gekozen voor de wolkjesachtergrond gemaakt door een kwal van een vent.
Ik was een tijdje terug op mijn oude basisschool, en toen waren ze net aan het opruimen. Stapels groepsfotos werden weggegooid. En meer van die dingen die al eeuwig bewaard werden.quote:Op zondag 27 september 2009 10:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
de contacten die ik aan t opbouwen ben met scholen, bestaat idd alleen uit de afname van de foto's.
waarbij de school zelf voor hun archief iig de klassefoto's afneemt
lekker!quote:Op zondag 27 september 2009 11:16 schreef Lois het volgende:
Zo ik ben verschrompelt maar het was heerlijk!
leuk!quote:Op zondag 27 september 2009 11:25 schreef Rewimo het volgende:
van de week kwam iemand vragen of wij er bezwaar tegen hadden als ze vandaag met modelhelicopters gingen vliegen voor ons huis. vanwege de zondagsrust, waar men hier vrij strict mee is, je mag geen herrie maken op zondag. hebben wij helemaal geen moeite mee dus we hebben wat om naar te kijken vanmiddag
ben blij dat je ze mooi vind!quote:Op zondag 27 september 2009 11:38 schreef Asyniur het volgende:
Ow Yns, die trouwfoto's!<- bedoeld als emo-smiley
je straalde de hele dagquote:ik kijk overal als zo'n blije guppie; ongeveer zo![]()
joh, je kunt niet voor alles t wiel opnieuw uitvindenquote:Op zondag 27 september 2009 11:40 schreef Webkim het volgende:
Lekker Lois. Ik ben van de week ook voor het eerst in jaren weer in zo'n zwemparadijs geweest. Maar zwemmen kwam er niet aan te pas hoor: beetje poedelen met Thomas en dat was het wel.
Ik ben. Waarom kan ik nou nooit eens iets leuks verzinnen zonder dat anderen het gaan kopiëren..?! Ik doe mijn best om het dan maar als vleierij te zien, maar dat wil niet erg.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |