Stock 230, ik hebe en ABY blok. Er zit een stage1 chip in die voor zo'n 270/280pk zou moeten zorgen. Hoeveel Pk ik nu precies heb dat weet ik niet, ik heb hem nooit op een Dyno gehad. Een 0-100 tijd meet ik als ik mijn navigatie met GPS heb.quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:46 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik gok een 135i coupe met 306 pk![]()
[..]
Kan interessant worden.. Wat doet die S2 van jou ongeveer 0-100? Want die zijn stock "maar" 220 toch?
Nou, speciaal met een bron erbij gezocht:quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:45 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Een A4 avant met een S4 avant vergelijken
Wat een afgunst hier zeg. Nu kan ik wel iets heel simpels zeggen over de Opel Manta, maar dat doe ik niet eens.
Ik ondersteun er mijn eigen mening alleen mee,quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:00 schreef Barcaconia het volgende:
Wat een gelul. Iedereen die een beetje weet hoe een normale A4 er uit ziet kan direct zien of er een S4 aankomt. Hij ziet er gewoon net wat dikker uit en al die kleine details opgeteld maken een redelijk verschil.
Enneuh, autoweek als bron gebruiken voor autokennis is natuurlijk not-done. Ik ken geen enkel autoblad in Nederland dat zulke belabberde informatie geeft als zij.
Dat is een S4 B6. Ik heb een B5.quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:53 schreef UberPhreak het volgende:
[..]
Nou, speciaal met een bron erbij gezocht:
http://www.autoweek.nl/autotest/1059/Audi-S4-Avant
Die van mij zijn 17" en dat vind ik eigenlijk te klein voor deze auto.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:00 schreef Sjaeck het volgende:
Ik zou juist de standaard B5 S4 velgen houden, passen perfect bij de auto en m.i. ogen ze ook niet te klein ofzo.
18" maakt het een beetje een mocro-bak denk ik. Is een subtiele verlaging geen optie?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:00 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dat is een S4 B6. Ik heb een B5.
[..]
Die van mij zijn 17" en dat vind ik eigenlijk te klein voor deze auto.
18" staat hem juist mooi, ook 19" kan nog wel hoor.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:47 schreef fathank het volgende:
[..]
18" maakt het een beetje een mocro-bak denk ik. Is een subtiele verlaging geen optie?
Als je dan maar niet van die standaard A8 velgen eronder zet die je tegenwoordig onder iedere Golf betaald van zwart geld zietquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:49 schreef smegmanus het volgende:
[..]
18" staat hem juist mooi, ook 19" kan nog wel hoor.
En de S4 is al een paar cm lager dan normaal.. maar hij zal misschien toch nog een paar cm moeten zakken ben ik bang.
Dat was ik zeker niet van plan!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je dan maar niet van die standaard A8 velgen eronder zet die je tegenwoordig onder iedere Golf betaald van zwart geld ziet.
Kzou die dingen verdomme geeneens onder een A8 willen hebbenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je dan maar niet van die standaard A8 velgen eronder zet die je tegenwoordig onder iedere Golf betaald van zwart geld ziet.
Al eruit waar het apparaat geremaped gaat worden?quote:
Ach, als ze die A8 zo voor de deur zetten en de sleutels + papieren door de brievenbus gooien wil ik er best mee rondrijdenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:40 schreef x3ro het volgende:
[..]
Kzou die dingen verdomme geeneens onder een A8 willen hebben
[..]
Al eruit waar het apparaat geremaped gaat worden?
Dan zeg ik natuurlijk ook geen nee, maar dan komt er van mn spaarcentjes toch een andere set originele velgen onderquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Ach, als ze die A8 zo voor de deur zetten en de sleutels + papieren door de brievenbus gooien wil ik er best mee rondrijden.
Hartog.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:40 schreef x3ro het volgende:
Al eruit waar het apparaat geremaped gaat worden?
Grappig dat jouw post zoveel meerwaarde heeft in dit topic.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:11 schreef WTFbbq het volgende:
Wel grappig dat dit soort leuk bedoelde topics al snel verzanden in een kneuzenkermis van puistenkoppen die menen hun zegje te moeten doen.
Is wel de bedoeling.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:51 schreef JimmyWooh het volgende:
Mooie foto's! En respect dat je dit kan afhandelen...
Post je nog foto's van je aankomende modificaties?
Tsja dat is FOK! nou eenmaal. Ik heb het ook afgeleerd om een projecttopic te openen. Ik krijg overal positieve reacties behalve hier. Maar dat zal wel met de leeftijd te maken hebben.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:48 schreef junkiexp het volgende:
Waarom kan een PTA topic nou nooit eens normaal verlopen.
Iemand opent een topic over een auto waar hij waarschijnlijk hard voor heeft moet werken, en dan komen er een paar noobs die het verschil tussen een S4 en een A4 niet eens (zelfs met logo) hem afzeiken.
Afgunst ?
Meer met de gemiddelde doelgroep mij dunkt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 07:47 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Tsja dat is FOK! nou eenmaal. Ik heb het ook afgeleerd om een projecttopic te openen. Ik krijg overal positieve reacties behalve hier. Maar dat zal wel met de leeftijd te maken hebben.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:16 schreef 1299 het volgende:
[..]
Meer met de gemiddelde doelgroep mij dunkt.
hoewel ik je in Oxy's geval gelijk ga geven heeft hij wel een punt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:16 schreef 1299 het volgende:
[..]
Meer met de gemiddelde doelgroep mij dunkt.
Ok en waar staat het aangegeven dat je hier alleen meetelt als je motorisch wat hebt gedaan? En waarom mogen hier ook kinderen komen die zelf nog niet eens een auto hebben?quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:49 schreef invine het volgende:
Gedeeltelijk eens met tjabbo, want hoe komt het dan dat er altijd positief gereageerd word op de topics van kevin20vt? En op raoulnogwat en die gast met zijn mazda? rx twin turbo. Er is wel degelijk een goede communitie hier voor auto en genoeg mensen die er wat vanaf weten. Maar voor sommige dingen (optisch tunen van auto's bijv.) kan je beter naar een forum gaan wat zich daar opricht.
Goed puntquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:56 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
En waarom mogen hier ook kinderen komen die zelf nog niet eens een auto hebben?
Zeg ik dan dat het motorisch moet hier? Nee, maar dat zijn wel de dingen die mensen hier wat meer interesseren. Sorry en wat mag het argument zijn waarom mensen die geen auto hebben hier niet mogen komen? Want dan zouden mensen die niks te klagen hebben ook niks moeten posten in KLB!quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:56 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ok en waar staat het aangegeven dat je hier alleen meetelt als je motorisch wat hebt gedaan? En waarom mogen hier ook kinderen komen die zelf nog niet eens een auto hebben?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:03 schreef invine het volgende:
[..]
Zeg ik dan dat het motorisch moet hier? Nee,
Daar zeg je dat.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:49 schreef invine het volgende:
Maar voor sommige dingen (optisch tunen van auto's bijv.) kan je beter naar een forum gaan wat zich daar opricht.
Precies.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:12 schreef draaijer het volgende:
[..]
Juist.. jij hebt het dus niet begrepen of je zit in het verkeerde sub-forum omdat je er geen drol om geeft
quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:07 schreef Barcaconia het volgende:
Ik kijk ook wel uit voordat ik hier een projecttopic open. Niet omdat ik bang ben voor de reacties, maar gewoon omdat ik niet zit te wachten op alle kinderen die vinden te moeten zeiken. Ik denk dat er een hoop meer mensen zijn die dat gevoel hebben. Volgens mij kan Fok! PTA een veel leuker onderdeel zijn als al dat gezeik gewoon weg zou blijven. Negatief commentaar is prima, maar zinloos gezeik wordt niemand blij van.
eens maar dat zou in houden dat we het forum dood moeten modden.....quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:07 schreef Barcaconia het volgende:
Ik kijk ook wel uit voordat ik hier een projecttopic open. Niet omdat ik bang ben voor de reacties, maar gewoon omdat ik niet zit te wachten op alle kinderen die vinden te moeten zeiken. Ik denk dat er een hoop meer mensen zijn die dat gevoel hebben. Volgens mij kan Fok! PTA een veel leuker onderdeel zijn als al dat gezeik gewoon weg zou blijven. Negatief commentaar is prima, maar zinloos gezeik wordt niemand blij van.
Die voorbumper van die golf is dan ook wanstaltigquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:57 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
eens maar dat zou in houden dat we het forum dood moeten modden.....
want stel iemand opent een topic over een optisch getunde golf 2 (voorbeeld) dat gaat er zeker weten negatief commentaar op komen, vervolgens gaan men daar weer op reageren en wordt de beerput opengegooid...
tis een verschuiving van interesse wat je nu ziet, waar het 5 jaar geleden in PTA optische tuning populair was wordt het nu zo ongeveer uitgekotst!
Een beetje kritiek moet toch kunnen? Daar kun je wel tegen toch?quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:00 schreef Barcaconia het volgende:
Daarom zeg ik ook "als dat gezeik weg zou blijven". Ik zei niet "als dat gezeik weggemod zou worden". Ik ben het dan ook helemaal met je eens.
Edit: Misschien een idee om PTA op te delen in subfora zoals in V&A etc. Gewoon een project/tuning subforum waar wat strenger gemod wordt? Dat zou mij in ieder geval al stimuleren om een en ander over mijn auto te vertellen.
Dat zei ik eerder ook, negatief commentaar is geen probleem maar zinloos gezeik zoals zo'n beetje elk PTA topic heeft is wel irritantquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:13 schreef D. het volgende:
[..]
Een beetje kritiek moet toch kunnen? Daar kun je wel tegen toch?
Er zijn voor ieder onderwerp ook genoeg eensgezinden te vinden
Klopt. En dan zijn het allemaal mennekes met 100 euro spaargeld zonder rijbewijs, of met rijbewijs die rijden in pappies auto. Geen flauw benul wat het leven kost en wat het kost om een auto op de weg te houden, laat staan er buiten het onderhoud nog e.e.a. aan te verspijkeren...quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:19 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
hoewel ik je in Oxy's geval gelijk ga geven heeft hij wel een punt.
Als je spoilers en stickers plakt ben je sjonnie. als je motorisch wat aan je auto doet dan is het allemaal simpel, iedereen kan het en waarom vervang je de turbo's niet direct want het mag toch wat kosten.
Als je een oude auto herstelt blijft het een kutbak, een nieuwe snelle auto is alleen voor paupers dus dan tel je ook niet mee en als je als leaserijder om advies vraagt ben je een patser met je "kijk mij eens een dikke auto uitzoeken" topic.
De meeste mensen die reageren hebben niet of nauwelijks het benul wat het nu werkelijk inhoud om een auto zelf te onderhouden, er aan te werken en tijd/geld in te steken.
Het probleem is dat je het de moderatie niet eens echt kunt aanrekenen. Op het moment dat je gaat modden lijkt het al snel dat je niet welkom bent als je het verrekt de TS een veer te steken waar de zon nooit schijnt.
't Is gewoon de cultuur op Fok! zullen we maar zeggen...
Dit soort reacties is een geweldig voorbeeld. Dit is geen kritiek meer maar een poging om een beerput open te trekken.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Die voorbumper van die golf is dan ook wanstaltig.
sorry voor de offtopic.
lijkt me een leuk idee om eens te proberenquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:00 schreef Barcaconia het volgende:
Edit: Misschien een idee om PTA op te delen in subfora zoals in V&A etc. Gewoon een project/tuning subforum waar wat strenger gemod wordt? Dat zou mij in ieder geval al stimuleren om een en ander over mijn auto te vertellen.
maar het blijft aan de andere kant ook weer een mening van iemand, als we dit moeten gaan verwijderen moeten we in principe alles wat negatief is gaan verwijderen!!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 07:32 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Dit soort reacties is een geweldig voorbeeld. Dit is geen kritiek meer maar een poging om een beerput open te trekken.
Een post op Fok is bijna altijd een mening, dus ook bij een onjuiste formulering zou je moeten weten dat 'het is een k*tbumper' slechts een mening is. Als de poster van mening is dat het een feit zou zijn zal hij (meestal is het in PTA een hij) het (trachten te) onderbouwen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 07:54 schreef OxygeneFRL het volgende:
Formuleer het dan als: IK VIND het een wanstaltige bumper.
Joden stinken of negers zijn vies!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 07:49 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
maar het blijft aan de andere kant ook weer een mening van iemand, als we dit moeten gaan verwijderen moeten we in principe alles wat negatief is gaan verwijderen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |