quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:35 schreef esvw het volgende:
De loden leeuw nominaties zijn danwel nog niet begonnen,
maar het stikt van de irritante T*fusreclames op de televisie!
Voor mij is de meest ergerlijke reclame op dit moment die van carglass. Het lijkt wel dat ze deze reclame ieder kwartier uitzenden.
Met die irritante kop en ze HPX 2 hasj! Gek wordt ik ervan![]()
WAT IS DE MEEST IRRITANTE RECLAME VAN 2009 Tot nu toe?
of deze misschien?
Sms foto on naar ... en dan jouw naam, en de naam van je partner.. en je ontvangt direct een foto van hoe jullie kind er uit zou zien!
![]()
![]()
![]()
ps-wil je weten wat een auto kost en kan.....:P
Die ja.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:54 schreef Karina het volgende:
Die reclame van Edet met die man die bij de kassa komt en dat dan de cassiere al die vragen gaat stellen, zo irritant.
Bifidus Actiregularis, ofwel Bifidobacterium/ schijtbacterie. ( Bifidus Actiregularis is een totaal verzonnen woord dus)quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:41 schreef joepie91 het volgende:
Alles met van die termen die het bedrijf zelf verzint en dan doet alsof het allemaal heel wetenschappelijk is.
"Bifidus Actiregularis-cultuur" ofzo
Wat, hem martelen en vermoorden?quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:29 schreef Capt.Pooface het volgende:
Nu staat er op Fok ookal een banner, met Frans bauer in beeld met de tekst: "Gewoon doen!"
![]()
![]()
![]()
![]()
ECHT hema!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:55 schreef Mysterion het volgende:
De reclames van de Hema. Wat een verschrikkelijk irritante stem heeft dat mens.
Vodafone.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:21 schreef Pannenkoeken het volgende:
Die van dat stomme schaap![]()
![]()
Of die met die mensen met zo'n raar beesten hoofd, weet ff de naam niet
Politieke verkrachting van een klassieker.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:13 schreef tslh het volgende:
Op de radio een of andere trieste reclame van SP:
Je hoeft helemaal niet tot je 67e te blijven werken!
Laat je niet gek maken!
Ga naar de website 65 blijft 65 en stem SP!
Oehlalalala!
(op het deuntje van Doe Maar - 32 jaar)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij was frisia van de dsb bank dus daar zijn we vanafquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:30 schreef cherrycoke het volgende:
jamba reclames
stome deo reclame met die gast die met zijn ogen draait
poekie is foetsie
hi reclames
die stome frisia financiblabla reclames
die stome koeiebellen van mona ofzo weet ik het ook irritant als de pest
AH reclames die in herhaling blijven hangen ''wel lekker blijven plakken he'' stik met je stickers
dat merk wordt gewoon doorverkochtquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:07 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Volgens mij was frisia van de dsb bank dus daar zijn we vanaf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |