Of de winkel weer in sjoelen. Zie ze eens hun dagelijkse beweging krijgenquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:38 schreef spijkerbroek het volgende:
Gewoon die shit voor hun ogen in de vuilnisbak mikken.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:38 schreef spijkerbroek het volgende:
Gewoon die shit voor hun ogen in de vuilnisbak mikken.
Mijn gedachte.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:39 schreef Tassiepassie het volgende:
gogo´s wat moet je er in hemelsnaam mee
Heb je nog geluk dat ze 'm niet gewoon meenamenquote:Op zaterdag 26 september 2009 17:07 schreef Suikerwafel het volgende:
Bij de AH in A'dam vroegen ze mij om mijn portomonee.
Ik ook...quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:31 schreef Saaaaab het volgende:
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je in de c1000 bent.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:01 schreef beertenderrr het volgende:
je moet tegen ze zeggen dat ze een liedje moeten zingen, net als op 11 november met sint maarten.
Hun zo zingen "insert willekeurig kut nummer wat je op een basisschool leert".
Jij zo van: goed hoor![]()
en geeft ze een mandarijn.
Hun zo van: kanker mandarijnen![]()
!! we willen gogo's!
Jij zo van: die heb ik niet PWNED, WHAHAAAA!!!!
En als je even later naar huis loopt, bedenk je je hoe erg je het vond als je vroeger bij sint maarten altijd maar die tering mandarijnen kreeg van die dikke, gemaakt gezellige huismoeders uit de straat. Eindelijk weet je precies hoe hun zich voelden toen ze jou die mandarijn aansmeerden en hebt deze traditie zojuist doorgegeven aan de volgende generatie. Alles wordt beter als je ouder wordt
quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:01 schreef beertenderrr het volgende:
je moet tegen ze zeggen dat ze een liedje moeten zingen, net als op 11 november met sint maarten.
Hun zo zingen "insert willekeurig kut nummer wat je op een basisschool leert".
Jij zo van: goed hoor![]()
en geeft ze een mandarijn.
Hun zo van: kanker mandarijnen![]()
!! we willen gogo's!
Jij zo van: die heb ik niet PWNED, WHAHAAAA!!!!
En als je even later naar huis loopt, bedenk je je hoe erg je het vond als je vroeger bij sint maarten altijd maar die tering mandarijnen kreeg van die dikke, gemaakt gezellige huismoeders uit de straat. Eindelijk weet je precies hoe hun zich voelden toen ze jou die mandarijn aansmeerden en hebt deze traditie zojuist doorgegeven aan de volgende generatie. Alles wordt beter als je ouder wordt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |