Op die ene r na klopt iequote:Op zaterdag 26 september 2009 18:44 schreef mr_anonimous het volgende:
supercalifragilisticexprialidocious!
Drommels Drommels en nog een drommels! Dat was snel!quote:
The doors?quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:12 schreef starla het volgende:
Welke band had de twijfelachtige eer om tijdens een optreden in een tv show voor het eerst ooit in de geschiedenis van de televisie het woord 'fuck' te zingen?
Nee, dat is een decenniumpje later. Aerosmith is opgericht in 1969, toen de band die ik zoek reeds zijn 6de album uitbracht en een nummer daarvan ten gehore bracht in die televisieshow in augustus 1969.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:20 schreef Ofyles2 het volgende:
Aerosmith?
Nope, jullie moeten meer flower power denken. Het was één van grote psychedelische bands die de hippie-era rijk was.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Derek and the Dominoes?
Zouden spelen, maar afgezegd. Die is het dus niet.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:27 schreef Tanjaa het volgende:
Grateful Dead speelde op altamont?
Ik zoek dus een Amerikaanse band uit San Fransisco, where all the magic happened.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:27 schreef mr_anonimous het volgende:
The Who?
Oh.. Ik dacht van welquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:28 schreef starla het volgende:
[..]
Zouden spelen, maar afgezegd. Die is het dus niet.
+ 1quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:32 schreef mr_anonimous het volgende:
Jefferson Airplane?
Starla +1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |