Ik dus niet. Ik loop eigenlijk altijd door rood. En fietsen ook. Niet altijd even handig, maar achquote:Op zaterdag 26 september 2009 15:22 schreef Broekpaling het volgende:
Ook een bloedhekel aan als ik in de auto zit. Maar als ik lopend ben flik ik het ook vaak genoeg.
Omdat we wel iets beters hebben om geld aan uit te geven?quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:20 schreef Penisbaard het volgende:
Voetgangersbruggen, waarom zijn ze er nauwelijks in Nederland?
Aan de talloze gelukszoekers in dit land zeker.quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:31 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Omdat we wel iets beters hebben om geld aan uit te geven?
Moet je maar harder lopenquote:Op zaterdag 26 september 2009 15:15 schreef Mikkie het volgende:
Krijgen ze eindelijk groen, zijn ze al aan de overkant, sta jij ondertussen wel voor het rode licht te wachten.
Nee die laten we allang niet meer toe. (We zitten alleen nog met de restanten van de gelukszoekers die KVP, ARP, CHU (alledrie nu CDA) en VVD toegelaten hebben in de jaren 60)quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:33 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Aan de talloze gelukszoekers in dit land zeker.
Heb eens medelijden met ons1!1!1!1!1!quote:
Ja, want als voetganger verdien je onvoorwaardelijk voorrang op al het gemotoriseerde verkeerquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:57 schreef Brainfish het volgende:
Meestal als ik op het knopje druk ben ik in de veronderstelling dat ik binnen 10 seconden kan oversteken (ik ben een geduldig mens).
Maar nee hoor, laat dat systeem eerst alle andere richtingen van het kruispunt voor zodat je makkelijk 2 minuten kan wachten.
Nee, dan maar door rood hoor.
In de 10 seconden dat alle stoplichten op rood staan in dat kruispunt had ik makkelijk over kunnen steken.quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, want als voetganger verdien je onvoorwaardelijk voorrang op al het gemotoriseerde verkeer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |