Ik wilde het al noemen inderdaad maar met een korte search zag ik dat die naam nog bestaat. Maar ze zijn dus terug...quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:11 schreef Peewee het volgende:
En Ben is weer terug van weggeweest,..
[ afbeelding ]
Daar heb ik nog gewerktquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:15 schreef Triggershot het volgende:
Casema
Die bestaat toch nog gewoon?quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:10 schreef djkoelkast het volgende:
Plus markt (opgeteld de beste)
Het heette vroeger Plusmarkt. Tegenwoordig is het Plus.quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:20 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Die bestaat toch nog gewoon?
En het is een compleet andere formule.quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:21 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Het heette vroeger Plusmarkt. Tegenwoordig is het Plus.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:27 schreef swollywood het volgende:
Basismarkt wat door Laurus aan Lidl verkocht is.
Ja, da's stilletjes gegaan. Wat is daar eigenlijk mee gebeurt?quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:07 schreef Flodder450 het volgende:
de speelboom,ouwe speelgoedwinkel ;]
quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:35 schreef Flodder450 het volgende:
deze hiero:
[ link | afbeelding ]
Chris en tim stamer(de oprichters) zijn weg,het team van goldeneye is weg,en een jaar ofzo geleden is grant kirkhope(muziek componist van o.a. BK,PD,DK64)ook weg gegaan,RARE is niet meer hetzelfde
AH is nog steeds Albert Heijnquote:Op zaterdag 26 september 2009 12:46 schreef CasB het volgende:
Ah, is nu Super de Boer ofzo.
En 4=6, en Garantmarktquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:21 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Het heette vroeger Plusmarkt. Tegenwoordig is het Plus.
quote:Op zondag 27 september 2009 00:51 schreef D. het volgende:
[..]
Het Rode Kruis bestaat nog steeds hoor
Ik vind er vrij weinig veranderd. Behalve het grotere bier- en wijnassortiment tegenwoordig.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En het is een compleet andere formule.
Inderdaad. What the fuck!quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:01 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ja, da's stilletjes gegaan. Wat is daar eigenlijk mee gebeurt?
Witte katquote:Op zondag 27 september 2009 01:36 schreef eleusis het volgende:
[..]
Inderdaad. What the fuck!
En: Jif > Cif
Laatst zag ik trouwens nog ergens WITTE KAT batterijenDat is pas een dope merk.
Is wel oud, maar nog niet verdwenen toch ?quote:Op zondag 27 september 2009 01:48 schreef nicknicknickname het volgende:
royco cup a soup
baukje
raak frisdrank
en hoe kunnen we het vergeten: buckler
Klopt, nogsteeds te krijgen. Alleen de verpakking is veranderdquote:Op zondag 27 september 2009 01:58 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Is wel oud, maar nog niet verdwenen toch ?
serieusquote:Op zondag 27 september 2009 01:58 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Is wel oud, maar nog niet verdwenen toch ?
compuservequote:Op zaterdag 26 september 2009 13:02 schreef MouseOver het volgende:
De Digitale Stad was in die tijd ook een grote naam. En Libertel natuurlijk.
In welke 'nineties' was dat?quote:
omstreeks 1590quote:Op zondag 27 september 2009 03:09 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
In welke 'nineties' was dat?
Edit: Het klopt ook nog; "Op 17 maart 1798 hield de VOC feitelijk op te bestaan."
snel een edit hequote:
over vim zat ik te twijfelen, op me werk staat het nog steeds in het keukenkastjequote:Op zondag 27 september 2009 03:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tandon computers,
Vim,
Zündap,
Flevohof,
Exota
Vim is van Unilever (dat is een zeepmerk al snelquote:Op zondag 27 september 2009 03:39 schreef nicknicknickname het volgende:
over vim zat ik te twijfelen, op me werk staat het nog steeds in het keukenkastjeof we moeten vaker schoonmaken of het is nog steeds verkrijgbaar
nou maar hopen dat we het importeren ofzoquote:Op zondag 27 september 2009 03:43 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Vim is van Unilever (dat is een zeepmerk al snel), het wordt nog wel verkocht kennelijk, maar niet in Nederland: http://nl.wikipedia.org/wiki/Vim_%28merk%29
Misschien is het wel heel geconcentreerd ofzo.quote:Op zondag 27 september 2009 03:49 schreef nicknicknickname het volgende:
nou maar hopen dat we het importeren ofzoals we al 5 jaar doen met deze fles zou het niet goed zijn
laten we het daar maar op houdenquote:Op zondag 27 september 2009 03:51 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Misschien is het wel heel geconcentreerd ofzo.
geen crew bashing hoor maar ehh...quote:
quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:02 schreef MouseOver het volgende:
De Digitale Stad was in die tijd ook een grote naam. En Libertel natuurlijk.
De VOC is pas opgericht in 1602...quote:
Iddquote:Op zondag 27 september 2009 01:48 schreef nicknicknickname het volgende:
en hoe kunnen we het vergeten: buckler
Bestaat nog. Helaas. Net als Trustquote:
Witte katquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuďtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
quote:Op zondag 27 september 2009 12:47 schreef eleusis het volgende:
[..]
Witte kat![]()
[spoiler]
[ afbeelding ]
Hier kun je nog steeds Vim kopen hoor.quote:Op zondag 27 september 2009 03:43 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Vim is van Unilever (dat is een zeepmerk al snel), het wordt nog wel verkocht kennelijk, maar niet in Nederland: http://nl.wikipedia.org/wiki/Vim_%28merk%29
TEG is in de 90's opgerichtquote:
De (Wilem) Groenwoudt werd door Konmar trouwens mee het graf ingetrokken, net als de Edah.quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:46 schreef CasB het volgende:
Konmar bestaat toch nog wel? Ah, is nu Super de Boer ofzo.
Dat was wereldberoemd in heel nederland eind jaren 80.quote:Op zondag 27 september 2009 13:00 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nooit gehoord van het merk overigens, en ook nooit zien hangen bij de kassa ofzo.
Klopt, ze heten nu Plus.quote:
tip van de week: Lees een topic vóór je reageert.quote:Op zondag 27 september 2009 20:50 schreef MouseOver het volgende:
Ik meen eigenlijk dat de Witte Kat nog wel bestaat, al is het in de marge.
En de wigwamquote:Op zaterdag 26 september 2009 17:07 schreef Flodder450 het volgende:
de speelboom,ouwe speelgoedwinkel ;]
Dat werd daarna achtereenvolgens VSB en Fortis. Bestaat nog wel, maar die merknaam is er inderdaad niet meer.quote:Op zondag 27 september 2009 22:43 schreef nikky het volgende:
Bondspaarbank ( De bank met de S ) die bestaat volgens mij niet meer
Vobis dood?quote:Op zondag 27 september 2009 14:46 schreef twi het volgende:
The Internet Plaza
Escom
Vobis lijkt ook een beetje dood
Zie het nu ja, vanmiddag was er weinig van de site over. En ze zijn bijna compleet uit de Randstad vertrokken, waar je vroeger met hun folders werd doodgegooid. Maar inderdaad, ze leven nog wel.quote:Op zondag 27 september 2009 23:33 schreef DutchTaz het volgende:
[..]
Vobis dood?
Hebben idd nog maar slechts een vestiging of 40.....
Hier in de stad prijkt anders het logo van Intertoys onder het logo van de Speelboom... Maar goed, kan opgekocht pand zijn natuurlijk.quote:
Het handelsregister van de K.v.K. en het Europese merkenrecht is na vandaag met 40% geslonkenquote:Op maandag 19 oktober 2009 06:22 schreef Ferdo het volgende:
Het is inmiddels gerechtvaardigd om dit topic omhoog te schoppen, alhoewel het pas over enkele uren officieel bekrachtigd zal worden:
DSB (Bank)
Frisia
Lenen.nl
Becam
En noem ze maar op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |