Mijn relatie?quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:39 schreef DuTank het volgende:
Duidelijk verhaal weer..
Maak je studie af en ga dan, wat doe je moeilijk?
daar kan je niet van huren en leven lijkt me, dan heb je een minimum?quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:41 schreef ReWout het volgende:
Als je naar 't buitenland binnen Europa krijg je een Erasmus beurs, financiële ondersteuning. Dus ik zou me niet al te veel zorgen maken over het financiële gebeuren.
Daarbij moet je bij de Erasmus beurs ook gewoon nog de IB bij tellen he, en het feit dat je dan uitwonend bent.
Dat wil ik niet, ik wil gewoon hem. Dat is hetgene wat me echt tegenhoud. Want ik weet dat ookal red ik mezelf daar en heb ik daar vrienden en mss een scharrel, die laatste betekenisloos blijft en ik mijn vriend gruwelijk zal missen, net als toen hij weg was.quote:
Dit dus.quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:39 schreef DuTank het volgende:
Duidelijk verhaal weer..
Maak je studie af en ga dan, wat doe je moeilijk?
Maak eerst je studie af, kijk of het dan nog aan is, beslis dan.quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:45 schreef AntiAnti het volgende:
[..]
Dat wil ik niet, ik wil gewoon hem. Dat is hetgene wat me echt tegenhoud. Want ik weet dat ookal red ik mezelf daar en heb ik daar vrienden en mss een scharrel, die laatste betekenisloos blijft en ik mijn vriend gruwelijk zal missen, net als toen hij weg was.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:51 schreef MoneyTalks het volgende:
Ik denk dat dit topic beter in R&P past.
Sowieso vind ik dat HBO'ers niet op uitwisseling moeten gaan, want je leert als HBO'er toch voor de Nederlandse beroepspraktijk
quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:51 schreef MoneyTalks het volgende:
Ik denk dat dit topic beter in R&P past.
Sowieso vind ik dat HBO'ers niet op uitwisseling moeten gaan, want je leert als HBO'er toch voor de Nederlandse beroepspraktijk
Daar kun je echt wel van leven hoor... Ik krijg 400 van IB en 250 ongeveer van Erasmus als jij van 650 niet kunt rondkomen dan vraag ik me af wat je met al dat geld doet.quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:42 schreef AntiAnti het volgende:
[..]
daar kan je niet van huren en leven lijkt me, dan heb je een minimum?
Niet overal is de huur goedkoper dan in Nederland... In Barcelona betaal je je ook scheelquote:Op zaterdag 26 september 2009 22:06 schreef ReWout het volgende:
[..]
Daar kun je echt wel van leven hoor... Ik krijg 400 van IB en 250 ongeveer van Erasmus als jij van 650 niet kunt rondkomen dan vraag ik me af wat je met al dat geld doet.
Nee stel je voor dat je even een tijdje zonder elkaar bentquote:Op zondag 27 september 2009 14:03 schreef motorbloempje het volgende:
de een is de ander niet.
Ik zit nu ook bijna 3 jaar in een relatie, ik weet zeker dat hij niet stuk gaat als ik zou gaan, maar ik weet wel dat ik niet zonder hem zou willen gaan![]()
We wonen nu al bijna 2 jaar samen en staan op het punt te gaan trouwen. Wellicht een andere situatie, maar ik zou niet zo makkelijk zeggen 'het is mijn droom, dus ik ga', want ik heb ook rekening te houden met zijn gevoelens en zijn plannen.
Als je niet samenwoont lijkt het me al weer anders, maar de kosten die we nu hebben bijvoorbeeld, kan ik niet éven aan hem overlaten als ik een half jaar naar het buitenland zou gaan, en ik kan het dan ook niet betalen om beide (huis in Nederland en kamer in buitenland) te bekostigen.
Maargoed.. niet iedereen is hetzelfde en doet zoiets 'even', ondanks dat een relatie goed zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |