Dat vond ik nou ook, vorige keer toen de kids naar school moesten vond ik haar ook aardig.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:22 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Ik vond haar deze aflevering voor de eerste keer een beetje sympathiek. In de doordeweekse oude afleveringen komt ze zo chagrijnig over.
Idd, ik zat echt tenenkrommend te kijken op dat momentquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:24 schreef DarkElf het volgende:
belachelijk dat Kelly het aan die huisvriend vroeg, het bed opruimen..
Iemand uit Friesland die plezant zegtquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:37 schreef Miam het volgende:
Vanmiddag weer eens gekeken, wat ziet die Sam er toch jeugdig uit!
hij gedraagd zich ook als een broekje dus dat compenseert natuurlijk.
Debby is 1 en al chaggerijn. weinig plezant.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Iemand uit Friesland die plezant zegt![]()
Ik kijk de uitzending morgenochtend terug als ik tijd heb, ben weer benieuwd over dat bed opmakenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:43 schreef Miam het volgende:
[..]![]()
Aanstekelijk.
Ik vind Kelly er trouwens top uitzien, al is die soms ook wel erg chaggerijnig..
beetje een tomboy!
Wat is er in de nieuwe serie eigenlijk gebeurd met die huisslaafvriend? Wegbezuinigd?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:24 schreef DarkElf het volgende:
Geen idee, je ziet die Anneke ook nooit meer.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:54 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Wat is er in de nieuwe serie eigenlijk gebeurd met die huisslaafvriend? Wegbezuinigd?
In België kan het allemaalquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:12 schreef peterfan het volgende:
En dan ook nog met drank op examen kunnen doen
ja het is idd héél gewoon dat je dat doet...quote:
Oh zo!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:09 schreef Rianne84 het volgende:
Dat appartement van Sam en Kelly is in het huis van JM en Carmen
Thanksquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:40 schreef Rauzer het volgende:
Gisteren was seizoen 2, aflevering 7. Nog acht afleveringen in dit seizoen. Waarschijnlijk wordt Dave binnenkort geïntroduceerd want in afl. 12 bekent Lindsey dat ze verliefd is, en in afl. 4 van s3 zit Dave er in.
Ja belachelijk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:24 schreef DarkElf het volgende:
en nicholas.. wat een sukkel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |