Dat vraag ik me ook afquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:29 schreef amaranta het volgende:
Ik vraag me af wie Sam in hemelsnaam een zangcontract heeft gegeven. Die jongen heeft toch helemaal geen bijzonder geluid?
En hij was toch 'beroemd' voordat hij Kelly ontmoette?
Ik krijg weleens de indruk dat je goede vrienden van de Pfaffs bent zolang zij jou nodig hebbenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:56 schreef peterfan het volgende:
Ik vraag me wel af waar al die hele goede vrienden zijn gebleven! Ik zie Anneke bijvoorbeeld nooit meer...
yep, volgens wikipedia wel althans. Wereldberoemd in Vlaanderenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:29 schreef amaranta het volgende:
Ik vraag me af wie Sam in hemelsnaam een zangcontract heeft gegeven. Die jongen heeft toch helemaal geen bijzonder geluid?
En Frankie... die werdt in de eerste seizoenen voor echt ieder kut klusje geroepen.. zie je ook nooit meer. Net als die homo vriend van Debbie die in het begin iedere aflevering langs kwam.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:53 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ik krijg weleens de indruk dat je goede vrienden van de Pfaffs bent zolang zij jou nodig hebben.
anneke was toen volgens mij nog wel bruidsmeisje op de bruiloft van lindsey,quote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:53 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ik krijg weleens de indruk dat je goede vrienden van de Pfaffs bent zolang zij jou nodig hebben.
Jammerquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:18 schreef dollce het volgende:
[..]
anneke was toen volgens mij nog wel bruidsmeisje op de bruiloft van lindsey,
misschien wilde ze zelf wel niet meer op tv komen?
Sam Gooris is vooral populair bij dronken studenten en op de vlaamse kermissen. Iedereen kan wel een van z'n liedjes meebrallen. En niet omdat hij goed klinkt, don't worry. Zie het maar als 'n soort cult shlager heldquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:29 schreef amaranta het volgende:
kan mij voorstellen dat het ff wel leuk is voor vrienden ook die camera's maar zoveel seizoenen lang?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:47 schreef nealzzz het volgende:
[..]
En Frankie... die werdt in de eerste seizoenen voor echt ieder kut klusje geroepen.. zie je ook nooit meer. Net als die homo vriend van Debbie die in het begin iedere aflevering langs kwam.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:29 schreef misteriks het volgende:
[..]
Sam Gooris is vooral populair bij dronken studenten en op de vlaamse kermissen. Iedereen kan wel een van z'n liedjes meebrallen. En niet omdat hij goed klinkt, don't worry. Zie het maar als 'n soort cult shlager held
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:00 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vond Sam zo aandoenlijk bij Bon Jovi!
Leuk om te zien dat die jongen met die grote bek zich ook heel bescheiden op kan stellen.
is dat al geweest dat die phil collins ontmoet? Loopt die ook zo te stotteren, superschattigquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:00 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vond Sam zo aandoenlijk bij Bon Jovi!
Leuk om te zien dat die jongen met die grote bek zich ook heel bescheiden op kan stellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |