Jij neukt onder werktijdquote:Op zondag 27 september 2009 17:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ging om 6 uur naar bed![]()
maar ik heb wel geneukt
nee er naquote:
Been there, seen that:quote:
Whehe.quote:Op zondag 27 september 2009 17:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nee er na![]()
![]()
![]()
niet tijdens openingsuren
quote:
Ik ben toch gegaan, vandaar...quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:34 schreef MPG het volgende:
Afrader Kopenhagen:Zeemeermin, klein pokkebeeldje met te veel Japanners eromheen .
Zeker. Nyhavn.quote:Op zondag 27 september 2009 18:04 schreef MPG het volgende:
OA, ben je hier ook geweest?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whehe. Het is je gelukt het ding zonder Jappen te fotograferen. Dat was toentertijd ook mijn uitdagingquote:
quote:
ziet er idd mooi uitquote:Op zondag 27 september 2009 18:04 schreef MPG het volgende:
OA, ben je hier ook geweest?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er waren bijna geen Jappen, maar degenen die er wel waren stonden inderdaad hinderlijk in de weg. Ik ben er gewoon nog voor gaan staanquote:Op zondag 27 september 2009 18:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe. Het is je gelukt het ding zonder Jappen te fotograferen. Dat was toentertijd ook mijn uitdaging.
quote:[..]
![]()
whehehequote:Op zondag 27 september 2009 18:36 schreef OA het volgende:
Whehe, die kerel links kan onmogelijk iets zien![]()
[ afbeelding ]
Nieuwe poging: wat gaat er ontdekt worden deze keer?quote:Op zondag 27 september 2009 18:51 schreef Pheno het volgende:
Zo, nog 1 hotel en we zijn er klaar mee.
waar ga je naar toequote:Op zondag 27 september 2009 18:51 schreef Pheno het volgende:
Zo, nog 1 hotel en we zijn er klaar mee.
quote:Op zondag 27 september 2009 18:57 schreef OA het volgende:
[..]
Nieuwe poging: wat gaat er ontdekt worden deze keer?
Wat deze heren vragen.quote:
Een nieuw hotel?quote:Op zondag 27 september 2009 18:57 schreef OA het volgende:
[..]
Nieuwe poging: wat gaat er ontdekt worden deze keer?
Ik had het al eerder gevraagd, maar aangezien jij nooit terugleest...quote:
wist het je wil daar een tattoo laten zetten bij die gasten van miami inkquote:
Ik ben halverwegequote:Op zondag 27 september 2009 19:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
en we zijn begonnen met "werken"
Dat klopt, maar die nepneger van een Flo Rida wilt zijn clips niet op youtube, dus die kun je niet vindenquote:Op zondag 27 september 2009 19:04 schreef OA het volgende:
[..]
Ik had het al eerder gevraagd, maar aangezien jij nooit terugleest...![]()
Toch niet alleen Miami? Meer Florida zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |