Ja, maar dan Heineken, want import.quote:Op zaterdag 26 september 2009 10:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat ie uitstekend kan filosoferen, als er maar een pul bier bij is?
Naar omstandigheden uitstekend.quote:Op zaterdag 26 september 2009 10:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
naar omstandigheden wel, heet dat geloof ik
En met jou?
Ik kan hem nu niet installeren.quote:Op zaterdag 26 september 2009 10:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Windows Vista Service Pack 2.
Moet ik dat installeren? Heb ik nog niet genoeg troep op me laptop?
Niet ffquote:
quote:Op zaterdag 26 september 2009 10:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik kan hem nu niet installeren.Dan kan ik een uur niet Fok!ken.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 10:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Naar omstandigheden uitstekend.
Gerommel op het werk, 3 mensen weg dus veel overwerk, zicht op een contract, geen tijd om mijn geld op te maken.
De beheerder van mijn kamer schijnt mensen te hebben omgekocht en voor miljoenen te hebben verduistert. De eigenaar van mijn kamer heeft de deal met de beheerder beëindigt, en nu mag de beheerder voor mij een betaalbare villa gaan zoeken.
De een zijn dood...
Verkoudheid + Terrasje =quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:19 schreef BrandX het volgende:
mmmm, begint erg goed weer te worden hier.
In de zon zitten met een verkoudheid is vast goed voor je
ik ga straks maar eens richting een heerlijk terrasje denk ik, beetje proberen te genieten
jah he? ik ga om een uurtje of 12, half 1, lekker onder het motto van een lunchje op een terrasjequote:Op zaterdag 26 september 2009 11:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Verkoudheid + Terrasje =
Goed, goed. Druk wel met studeren. Vriendin heeft gisteren haar 'bul' opgehaald, cum laudequote:
Koning!quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
jah he? ik ga om een uurtje of 12, half 1, lekker onder het motto van een lunchje op een terrasje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |