quote:Op maandag 28 september 2009 08:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het gesprek van 2007 moet hier nog plaatsvinden.
KSC lees ik nooit terug... ben ik te lui voorquote:Op maandag 28 september 2009 08:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en de ksc, tot over een uurtje...
Nu op een nieuwe afdeling. Krijg hem dus dit jaar welquote:
dan zit je steeds vaker in kscquote:Op maandag 28 september 2009 09:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Ik kom die lui steeds vaker tegen
quote:Op maandag 28 september 2009 09:10 schreef BrandX het volgende:
Goedemorgen thee- en koffievriendjes en -vriendinnetjes
Dan hoop ik dat je er vrolijk van wordt!quote:Op maandag 28 september 2009 09:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Ik kom die lui steeds vaker tegen
Mogguh!quote:Op maandag 28 september 2009 09:10 schreef BrandX het volgende:
Goedemorgen thee- en koffievriendjes en -vriendinnetjes
papierversnipperaar ff pm-enquote:Op maandag 28 september 2009 09:24 schreef OA het volgende:
Zo, weer aan het werk.
De mail heb ik al doorgenomen. Ik neem aan dat alles is behandeld tijdens mijn ontdekkingsreis, dus ik kijk er verder niet meer naar.![]()
Nu de stapels papier die ze voor me hebben laten liggen...
Whehequote:
Bij mij gewoon geen enkel papiertje neergelegd! Echt super!quote:Op maandag 28 september 2009 09:24 schreef OA het volgende:
Zo, weer aan het werk.
De mail heb ik al doorgenomen. Ik neem aan dat alles is behandeld tijdens mijn ontdekkingsreis, dus ik kijk er verder niet meer naar.![]()
Nu de stapels papier die ze voor me hebben laten liggen...
dat ken ik jaquote:Op maandag 28 september 2009 09:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Bij mij gewoon geen enkel papiertje neergelegd! Echt super!
Ze komen inderdaad wel vragen hoe het was... kan je weer 40 keer hetzelfde verhaal gaan ophangenquote:Op maandag 28 september 2009 09:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat ken ik ja![]()
maar na uur komen ze even langs, "hoe was het? ik heb nog wat voor je"![]()
oftewel, ze bewaren het op hun eigen buro
Waar ben je geweest Duck?quote:Op maandag 28 september 2009 09:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Bij mij gewoon geen enkel papiertje neergelegd! Echt super!
Nee.quote:Op maandag 28 september 2009 09:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Als je een uitgebreid mailtje krijgt van je moeder met een heel verhaal over dat, wanneer en vooral hoe onlangs een kennis van de man van een oud-collega van haar is overleden. Is het dan heel raar als ik denk "Het interesseert me geen klap, dit soort dingen hoef je me niet te mailen"?
Hallo Nijntjequote:
ligt eraan hoe hij overleden is, misschien bedoelt ze er iets mee,.quote:Op maandag 28 september 2009 09:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Als je een uitgebreid mailtje krijgt van je moeder met een heel verhaal over dat, wanneer en vooral hoe onlangs een kennis van de man van een oud-collega van haar is overleden. Is het dan heel raar als ik denk "Het interesseert me geen klap, dit soort dingen hoef je me niet te mailen"?
quote:Op maandag 28 september 2009 09:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ligt eraan hoe hij overleden is, misschien bedoelt ze er iets mee,.
wel.o.kquote:
Misschien omdat ze haar verhaal kwijt wil?quote:Op maandag 28 september 2009 09:47 schreef Dr_Flash het volgende:
haiquote:
quote:
Weekje cursus, dus lekker wezen eten en drinken op kosten van de zaak, maar gelukkig ook nog wat opgestokenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |