Deadlines, deadlines, deadlines.....quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:38 schreef Svyatagor het volgende:
U was er vroeg bij hedenochtend, Sobchak.
And the whooshing sound they make as they fly by..quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Deadlines, deadlines, deadlines.....
Haha: ik werk het beste als ik onder druk sta, maar dat gaat altijd gecombineerd met het gevoel 'onder druk te staan'quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:14 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
And the whooshing sound they make as they fly by..
Tell me about it...quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:31 schreef Swetsenegger het volgende:
pfff, die wii softmods vallen nog niet mee
Nope, ik heb m'n Wii er ook een keer mee verneukt, Nergens een fatsoenlijk readme.txt te vinden. En vooral nieuwe games die allemaal niet mee werken. Om nog maar niet beginnen over de 1001 mogelijkheden om een Wii te softmodden, wat nu wel en niet recent is, wat nog wel en niet meer werkt, wat/wel geen compatibiliteitsproblemen geeft met externe USB randapparatuur. Godskolere zeg, het is echtquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:31 schreef Swetsenegger het volgende:
pfff, die wii softmods vallen nog niet mee
quote:
Die van mij doet het nu in ieder gevalquote:Op zaterdag 26 september 2009 18:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nope, ik heb m'n Wii er ook een keer mee verneukt, Nergens een fatsoenlijk readme.txt te vinden. En vooral nieuwe games die allemaal niet mee werken. Om nog maar niet beginnen over de 1001 mogelijkheden om een Wii te softmodden, wat nu wel en niet recent is, wat nog wel en niet meer werkt, wat/wel geen compatibiliteitsproblemen geeft met externe USB randapparatuur. Godskolere zeg, het is echt![]()
![]()
![]()
Op gegeven moment was ik het zat, laatst werkende custom firmware (backup) terug in NAND gezet en ik kan nu alleen maar oude games spelen..Ik ben er echt helemaal klaar mee, met dat Wii-softmodden..
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |