Dat is die aflevering met dat swat teamquote:Op zondag 27 september 2009 21:59 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Niks mis mee toch?
Dat is die aflevering dat ze bier gaat jatten
die heb ik niequote:Op zondag 27 september 2009 22:01 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Dat is die aflevering met dat swat team( 12_New_kids_Swat.avi )
dat vroeg ik me ook al af jaquote:Op zondag 27 september 2009 22:22 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik verwacht zelf dat er klachtenregens komen van feministen en vrouwenrechtenbewegingen
Er worden echt ziek veel vrouwen geslagen. Sowieso gaat het programma daarom van de buis. Stel je voor: Een paar jongens die een meisje écht zo de tering intrappen
HAHA das nu me ringtonequote:Op zondag 27 september 2009 22:05 schreef paulzurrr. het volgende:
Ringtone voor je mobiel KUT, m4a en m4r in zipje
http://www.mediafire.com/download.php?on2mwm1vwtd
quote:Op zondag 27 september 2009 22:05 schreef paulzurrr. het volgende:
Ringtone voor je mobiel KUT, m4a en m4r in zipje
http://www.mediafire.com/download.php?on2mwm1vwtd
Als ik nu bij iemand de telefoon hoor afgaan met deze ringtone, ga ik er vanuit dat het een Fokker isquote:
quote:Dag,
Ten eerste, het is zeker geen onbegonnen strijd. Je maakt inbreuk op mijn auterusrecht en van de twee regisseurs. Je hebt nu toegegeven dat je daarvan op de hoogte bent. Ik zal niet twijfelen om dit door te sturen naar de legal afdeling van Viacom (waar we de serie voor hebben gemaakt), en zij zullen niet twijfelen om juridische stappen tegen jou te ondernemen. En ik kan je vertellen dat dat niet ingewikkeld zal zijn, nu je hebt toegegeven dat je op de hoogte bent van de inbreuk van de auteursrechten.
Ten tweede, en dit is de belangrijkste, als je ook maar een beetje respect hebt voor de serie New Kids en de makers ervan, dan haal je de films nu van je account af. Wij hebben het moment nodig om deze serie een zo groot mogelijk bereik te geven op comedy central, zodat we na dit seizoen, weer een nieuw seizoen kunnen maken. Als alles nu op internet blijft staan, dan gaat dat heel moeilijk worden. Dus ik hoop op een beetje sympathie en respect.
Groet,
Gijs Kerbosch
producent New Kids.
WTF is Auterusrecht?quote:Op maandag 28 september 2009 00:04 schreef GekkeGast het volgende:
[..]
Zal ik ze toch maar gaan verwijderenStaan toch genoeg mirrors op het internet
![]()
En veel succes om alles te proberen te verwijderen
Netjes? Dreigen met juridische stappen?quote:Op maandag 28 september 2009 00:12 schreef roelke87 het volgende:
Ik vind dat de producenten eigenlijk best wel netjes zijn... Een ander had je gewoon meteen de rekening gestuurd. En hetgeen wat ze zeggen kan ik best begrijpen eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |