Ja en dan? Zodra deze beller details genoemd heeft is die fiets allang weer weg omdat er geen slot meer op zit.quote:Op zaterdag 26 september 2009 02:18 schreef tonja het volgende:
Hang een briefje op met je telefoonnummer op de plek waar je het gejat hebt. Zorg ervoor dat de beller details kan noemen van de fiets.
Het is nogal een achterbuurt... Al die junks die mij gaan bellen voor een nieuwe fiets ? geen oplossing....quote:Op zaterdag 26 september 2009 02:18 schreef tonja het volgende:
Hang een briefje op met je telefoonnummer op de plek waar je het gejat hebt. Zorg ervoor dat de beller details kan noemen van de fiets.
Alberto, onze redder in nood.quote:Op zaterdag 26 september 2009 02:23 schreef FB14 het volgende:
Bel Alberto, die regelt eht wel![]()
[ afbeelding ]
Achter een winkel.quote:
En het slot?quote:Op zaterdag 26 september 2009 02:30 schreef Dynd het volgende:
Zet de fiets gewoon terug waar je hem gevonden hebt met een briefje ofzo, of dit topic.
Als je het geforceerde slot nog hebt dan zou ik het er losjes omheen doen, valt niet zo op denk ik, dan heb je tenminste nog iets gedaan ten aanzien van je gewetenquote:Op zaterdag 26 september 2009 02:32 schreef tennisracket het volgende:
[..]
En het slot?
TS is te arm om een nieuw slot te kopen
kutpauperquote:Op zaterdag 26 september 2009 02:32 schreef tennisracket het volgende:
[..]
En het slot?
TS is te arm om een nieuw slot te kopen
Haha, pas op ik lach me bijna doodquote:Op zaterdag 26 september 2009 02:32 schreef Sapstengel het volgende:
Oh dus daar is m'n fiets. TS pm me je gegevens, kom ik hem ophalen.
OMG OMG iemand noemt mij een pauper!quote:
Als je wel een fiets kan jatten maar niet eens een fietsslot kan betalen ben je een pauper ja. Of een tokkie of een klein laf kutcrimineeltje.quote:Op zaterdag 26 september 2009 02:40 schreef tennisracket het volgende:
[..]
OMG OMG iemand noemt mij een pauper!
checkt fobo
....
Nee even zonder gein, ga de fiets echt niet terug zetten. Dan neemt iemand anders hem mee.
Je bent ook een pauper als je een fiets jat, en er alsnog een slot op zet. In mijn ogen.quote:Als je wel een fiets kan jatten maar niet eens een fietsslot kan betalen ben je een pauper ja. Of een tokkie of een klein laf kutcrimineeltje.
Zal jij je telefoonnummer ergens in het centrum hangen? Sorry hoor, maar mijn privé nummer is niet voor niets, een privé nummer.quote:Op zaterdag 26 september 2009 03:13 schreef tonja het volgende:
Je zet die fiets daar niet neer.
Je hang er een briefje op met je telefoonnummer en als er dan iemand belt dan vraag je naar bepaalde details van de fiets die alleen de eigenaar kan weten.
Allemaal smoesjes, die bewijzen dat je helemaal geen gewetensbezwaren hebt, maar gewoon met dat ding in je maag zit omdat je er niet mee naar buiten durft omdat je bang bent dat je ermee gesnapt wordt.quote:Op zaterdag 26 september 2009 03:16 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Zal jij je telefoonnummer ergens in het centrum hangen? Sorry hoor, maar mijn privé nummer is niet voor niets, een privé nummer.
Daar had je dan maar even bij stil moeten staan toen je iemand anders' eigendom meenam!quote:Op zaterdag 26 september 2009 03:16 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Zal jij je telefoonnummer ergens in het centrum hangen? Sorry hoor, maar mijn privé nummer is niet voor niets, een privé nummer.
Ok, om het maar even duidelijk te zeggen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 03:22 schreef tonja het volgende:
Ja, maar je wil hem niet terugzetten omdat je geen slot kan betalen. Dan maak je een e-mail adres aan voor de gelegenheid of weet ikwat en zet je dat op het briefje.
Get a live... sukkel.quote:Op zaterdag 26 september 2009 03:25 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Ok, om het maar even duidelijk te zeggen.
Die post was een troll-post! Ik dacht dat mensen het wel begrepen, maar blijkbaar nemen veel mensen hier alles letterlijk. Dat lees ik wel vaker hier
Emailadres, doe ik dat.
Maar wat als het papiertje weg waait?
Voor hetzelfde geld was het wel mijn fiets inderdaad. Het is bijzonder irritant dat je eigendommen door dronken idioten ontvreemd worden omdat ze naar huis moeten.quote:Op zaterdag 26 september 2009 03:27 schreef tennisracket het volgende:
Dat is nou al de zoveelste belediging naar mijn kant op van jou.
Is het soms jouw fiets?
quote:Op zaterdag 26 september 2009 03:31 schreef tonja het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld was het wel mijn fiets inderdaad. Het is bijzonder irritant dat je eigendommen door dronken idioten ontvreemd worden omdat ze naar huis moeten.
Maar goed, ik ben wel een beetje klaar met je.
Ik ben weg uit dit topic.
Kijk, zo'n oppepper heb ik nou nodig!quote:Op zaterdag 26 september 2009 03:33 schreef Repeat het volgende:
Lijkt me de fiets van een HBO'er, geen zorgen over maken dus
Ach de eeuwig zeurende uni-slet is er ook weerquote:Op zaterdag 26 september 2009 03:33 schreef Repeat het volgende:
Lijkt me de fiets van een HBO'er, geen zorgen over maken dus
je eigen topic spammenquote:Op zaterdag 26 september 2009 10:15 schreef tongytongylickylicky het volgende:
LEMMING: [|GEZ] Peugeot racefiets (vermoedelijk gestolen) HAHHHAHHAHAAHHAHAHAHAAHAHHAA
Oh.. leuk man!quote:Op zaterdag 26 september 2009 10:15 schreef tongytongylickylicky het volgende:
LEMMING: [GEZ] Peugeot racefiets (vermoedelijk gestolen) HAHHHAHHAHAAHHAHAHAHAAHAHHAA
Sms fiets aan + merk + tijd naar 3333!quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:58 schreef FastFox91 het volgende:
Je photoshopt het merk van de fiets weg, print die uit, maak een nieuw e-mailadres, voeg de volgende tekst toe "Win deze fiets!, raad het merk en de nacht van de diefstal en mail het antwoord naar *e-mailadres*."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |