Ik heb dit topic niet geopend met de hoop dat mensen mij alternatieven of oplossingen zouden bieden, het gaat mij om het klagen op zich.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:01 schreef trovey het volgende:
Dan
1. Douche je niet
2. Ben je een bikkel en douche je met koud water
3. Bel je met je blote tokus bij de buurvrouw aan en vraag je of je daar mag douchen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:01 schreef trovey het volgende:
Dan
1. Douche je niet
2. Ben je een bikkel en douche je met koud water
Okay, terechte klacht dan maar.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:02 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik heb dit topic niet geopend met de hoop dat mensen mij alternatieven of oplossingen zouden bieden, het gaat mij om het klagen op zich.
Ik neem aan dat mijn buurvrouw ook geen warm water heeft. Anders is het wel heel selectief.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:03 schreef Crutch het volgende:
[..]
3. Bel je met je blote tokus bij de buurvrouw aan en vraag je of je daar mag douchen.
Klagen om het klagenquote:Op zaterdag 26 september 2009 01:02 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik heb dit topic niet geopend met de hoop dat mensen mij alternatieven of oplossingen zouden bieden, het gaat mij om het klagen op zich.
Precies, wij zijn dan nog zo maatschappelijk betrokken en sociaal om oplossingen aan te geven. En dan is het weer niet goed.quote:
Ik moest lachen...hard.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:07 schreef Ezio het volgende:
Echte mannen douchen onder een waterval en gebruiken geen shampoo of luchtjes, want die verraden je locatie bij het jagen op buffels.
Maar dan zou het douchen op zich ook de locatie verraden. Echte mannen gaan op in de omgeving en douchen nooit zodat zij hetzelfde ruiken als de omgeving.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:07 schreef Ezio het volgende:
Echte mannen douchen onder een waterval en gebruiken geen shampoo of luchtjes, want die verraden je locatie bij het jagen op buffels.
Dan hoop ik voor je directe omgeving dat jij dan in een bloemenveldje gaat wonen en niet op een plek die de plaatselijke leeuwen gebruiken als plek om hun behoefte te doenquote:Op zaterdag 26 september 2009 01:10 schreef Siniti het volgende:
[..]
Maar dan zou het douchen op zich ook de locatie verraden. Echte mannen gaan op in de omgeving en douchen nooit zodat zij hetzelfde ruiken als de omgeving.
Een kinderhand is snel gevuld...quote:
Smeer jezelf in met stront en pis het er daarna van je vuige lijf af. Warmte, 37 graden celsius welteverstaan, gegarandeerd!quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:04 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik neem aan dat mijn buurvrouw ook geen warm water heeft. Anders is het wel heel selectief.
Ik had vanochtend ook geen warmwater en het is echt hoerenkots om onder een kouwe douche te gaan staan.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:28 schreef Rasher het volgende:
Keer met koud water is ook geen ramp. Echte mannen douchen gewoon.
Bij ons was het ook een keer afgesloten vanwege reparatie ofzo. Heel het blok zonder warm water. Dan maar een keer koud douchen. Liever als niet douchen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:38 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ik had vanochtend ook geen warmwater en het is echt hoerenkots om onder een kouwe douche te gaan staan.
btw: mensen die maar 2x per week douchen___!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |