Helemaal verkeerd vermoed; TS ergert zich voornamelijk aan het feit dat er een hoop kutmongolen rondrijden die vinden dat ze de koning van de weg zijn, en verder geen aandacht besteden aan de rest van het verkeer, net zoals jij eigenlijk hier post zonder ook maar te lezen wat er staat.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:51 schreef TNA het volgende:
De OP is me te lang, maar ik vermoed dat je een opgefokte tokkie bent die niet snapt dat je beter relaxed kunt rijden om op een uur reistijd welgeteld één minuut later aan te komen.
Anders maak een kloontje aan en ga vervolgens je kloon verdedigen met je originele accountquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:55 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Helemaal verkeerd vermoed; TS ergert zich voornamelijk aan het feit dat er een hoop kutmongolen rondrijden die vinden dat ze de koning van de weg zijn, en verder geen aandacht besteden aan de rest van het verkeer, net zoals jij eigenlijk hier post zonder ook maar te lezen wat er staat.
Ik kan me best wat voorstellen bij de reactie van TS.
Dat scheelt me weer wat leeswerk.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:55 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Helemaal verkeerd vermoed; TS ergert zich voornamelijk aan het feit dat er een hoop kutmongolen rondrijden die vinden dat ze de koning van de weg zijn, en verder geen aandacht besteden aan de rest van het verkeer, net zoals jij eigenlijk hier post zonder ook maar te lezen wat er staat.
Dat ik ga die shit echt niet lezen.quote:
Perfect wil ik niet zeggen.. maar ik geef aan wanneer het hoort.. kleef niet aan de bumpers en houdt me in ieder geval aan de minimum snelheidquote:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:55 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Klopt.. 9 van de 10 keer heb ik ook zoiets van 3..2..1.. ja hoor.. Deze had ik niet verwacht om 6:15 in de ochtend.. En als ik met groot licht en claxon ga lopen spelen dan ben ik niet veel beter dan die kutmongool die toen achter mij aan reed..quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:59 schreef Crutch het volgende:
Okay, helemaal gelezen![]()
Klacht terecht, maaaaaaaaar jij had kunnen inschatten dat die Ford Ka() de vrachtwagen zou gaan inhalen.
Overigens heb jij ook groot licht en een claxon om die Ka wat sneller vooruit te pushen.
TS heeft voor het eerst zonder rij-instructeur/ouders gereden.quote:
Whehehe, dat zei ik ookquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:04 schreef Genius-F het volgende:
Bovendien kom je over alsof je net je rijbewijs hebt en doet alsof jij het perfect weet.
Ik heb hem inderdaad niet lang.. maar ruim 1,5 jaar... Maar sinds dat ik hem heb rij ik wel elke dag voor m'n werk van Arnhem naar Utrecht en visa versa.. Dus rij ervaring genoegquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:04 schreef Genius-F het volgende:
TS heeft gelijk, maar daar moet je je maar op instellen dan als het altijd zo gaat. Bovendien kom je over alsof je net je rijbewijs hebt en doet alsof jij het perfect weet.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:12 schreef swarmahoer het volgende:
ts kan zelf niet rijden, als je rechts ingehaald wordt betekent dat dat je daar zelf had kunnen rijden
ts rijdt onnodig links
Jij kent die types dus niet die nog net ff snel voorbij schieten? Of ben je er zelf zo één?quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:12 schreef swarmahoer het volgende:
ts kan zelf niet rijden, als je rechts ingehaald wordt betekent dat dat je daar zelf had kunnen rijden
ts rijdt onnodig links
quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:17 schreef WurM het volgende:
[..]
TS heeft voor het eerst zonder rij-instructeur/ouders gereden.
als iemand niet naar rechts gaat terwijl die er genoeg tijd/ruimte voor heeft ga ik er idd rechts langs, maar niet per definitie alquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:22 schreef JBi het volgende:
[..]
Jij kent die types dus niet die nog net ff snel voorbij schieten? Of ben je er zelf zo één?
Maar... daar zijn die dingen toch voor?quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:26 schreef swarmahoer het volgende:
en ik ga ook niet drukken of met groot licht seinen of toeteren
Dit was dus niet zo'n geval.. dit was dus zo'n King of the Road typje.. En de afstand waar het over ging was misschien 4 auto's.. dus.. voor 4 auto's ga ik niet even rechts rijden..quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:26 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als iemand niet naar rechts gaat terwijl die er genoeg tijd/ruimte voor heeft ga ik er idd rechts langs, maar niet per definitie al
en ik ga ook niet drukken of met groot licht seinen of toeteren
Lol, ja maar niet in dit soort situaties!quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:28 schreef Crutch het volgende:
[..]
Maar... daar zijn die dingen toch voor?
Waarom denk je dat ik m'n hart luchtquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:37 schreef CasB het volgende:
Maak je niet zo druk joh, is slecht voor je hart.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:12 schreef JBi het volgende:
[..]
en houdt me in ieder geval aan de minimum snelheid
quote:Op zaterdag 26 september 2009 02:22 schreef FB14 het volgende:
TS heeft gelijk. Niets zo irritant als vrouwen/bejaarden die hem ervoor gooien als je met 140 aankomt op de linkerbaan. Direct van de weg afdrukken.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 03:54 schreef AAAAAA het volgende:
Maar de A12 isA1
A2, A4, A5, A6, A7, A8, A9, A10, A12, A13, A15, A16, A17, A18, A20, A22, A27, A28, A29, A30, A31, A32, A35, A37, A38, A44, A50, A58, A59, A65, A67, A73, A76, A77, A79, A200, A208, A256, A261, A270, A325, A326, A348
zijn inderdaad een drama. Je rijd wel als een miet, dat wel, maar je hebt een punt.
Je hebt gelijk. Vroeger had je huizen OMDAT er bedrijven waren. Nu moet bedrijven en wegen weggetreiterd worden OMDAT er huizen zijn. Omgekeerde wereld. Proost.quote:
Oooohh... is dat het?quote:Op zaterdag 26 september 2009 04:22 schreef rekenwonder het volgende:
Drinken en rijden gaan niet samen, TS :-)
TS werd verrast om 6:10 in de morgen.. Dan slaapt merendeel van jullie nog dunkt me..quote:Op zaterdag 26 september 2009 02:08 schreef In_Qontrol het volgende:
TS laat zich klemrijdenTS laat zich opjagen door een golfrijder
quote:
Stond je stil? Knap van de golf dat hij maar 16 meter nodig heeft op je rechts in te halen..quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:34 schreef JBi het volgende:
[..]
Dit was dus niet zo'n geval.. dit was dus zo'n King of the Road typje.. En de afstand waar het over ging was misschien 4 auto's.. dus.. voor 4 auto's ga ik niet even rechts rijden..
1,5 jaar elke dag hetzelfde stuk rijden rijervaring noemenquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:19 schreef JBi het volgende:
[..]
Ik heb hem inderdaad niet lang.. maar ruim 1,5 jaar... Maar sinds dat ik hem heb rij ik wel elke dag voor m'n werk van Arnhem naar Utrecht en visa versa.. Dus rij ervaring genoeg
Ik doe niet alsof ik het perfect weet, zoals ik hierboven al zei.. ik rij niet perfect.. maar doe wel de benodigde dingen die nodig zijn om veilig te rijden.. Sure, ik rij niet altijd 120 Kmph.. ik rij ook wel 's 140.. 150.. Maar ik geef niet aan mijn voorganger door van he.. King of the Road here.. aan de kant! Daar hebben we andere automerken voor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |