abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73126048
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 15:24 schreef pinquit het volgende:
ah maar waar was je? kermis?
nah een jubileum

en nee ik ben helemaal schoon gebleven
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 26 september 2009 @ 15:33:29 #252
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_73126104
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 15:09 schreef pinquit het volgende:
goed en met jou? je kan alweer typen zie ik hoe is het met de pijn?
met links hoor, rechts doet nog even niks, wel het verband eraf gehaald inmiddels
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_73126255
T zag er wel spannend uit met verband en nu met die pleister ook
pi_73126400
Ah ok. ziet t er een beetje uit?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 26 september 2009 @ 15:51:26 #255
13151 crew  Rewimo
pi_73126463
4 hechtingen (mooie blauwe!) en het begon te bloeden toen de pleister eraf was maar het ziet er wel goed uit. alleen wel stijf nog.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 26 september 2009 @ 15:52:27 #256
13151 crew  Rewimo
pi_73126491
en hoe is het bij jou? nog vocht of is dat over nu?
pi_73126570
dat klinkt goed is je gevoel weer helemaal terug? (geen idee eigenlijk, hoelang zoiets duurt )

bij mij is t goed beetje vocht nog en wat meer pijn omdat de pleisters er nu allemaal af zijn. En erachter gekomen dat er geen gevoel meer zit in de huid aan de onderkant van mn borsten, wat heel vreemd is maar wel logisch opzich, ze hebben natuurlijk die zenuwen doorgesneden, maar ik lees net in t borstverkleiningstopic dat t dus zo kan blijven ik had er een beetje op gerekend dat dat wel weer zou helen, die zenuwen. in de tepels wist ik t wel, dat t zo kon blijven, maar dat van die huid hebben ze me niet verteld Ik vind t niet erg ofzo, maar wel heul vreemd 'gevoel'.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 26 september 2009 @ 15:59:42 #258
13151 crew  Rewimo
pi_73126653
ja dat ken ik wel van mijn buikoperaties, daar is de huid ook heel lang gevoelloos gebleven. uiteindelijk is het wel weer in orde gekomen. is een heel raar gevoel ja. nu met mijn pols merk ik het niet maar er zit natuurlijk nog een pleister op.

fijn dat het verder goed gaat
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 26 september 2009 @ 16:00:49 #259
13151 crew  Rewimo
pi_73126673
met heel lang bedoel ik echt heel lang, wel een paar jaar.
  zaterdag 26 september 2009 @ 16:00:56 #260
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_73126679
Oh das niet leuk Pinq .
pi_73126711
ik adem knoflook heb net van die heeeerlijke knoflookbroodjes op

zoiets maar dan heftiger

Max geeft me een kusje en zegt: mama ik ruiuiuik iets
pi_73126728
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 16:00 schreef Rewimo het volgende:
met heel lang bedoel ik echt heel lang, wel een paar jaar.
hmm, naja het went vast wel
  zaterdag 26 september 2009 @ 16:09:46 #263
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_73126922
Hey, ik heb vanaf volgende week hulp in de huishouding. Hebben jullie dat ook?

Van mijn ene 0,8 lerarensalaris , maar ik vond zo dat ik het verdiend had toen ik laatst zwoegend en zwetend aan het poetsen was, terwijl ik ook vier dagen werk, lessen moet voorbereiden en moet koken, afwassen en kindje(s) vertroetelen .

Nu maar hopen dat ik het geld ook echt kan missen . Maar wat lijkt het me geweldig om thuis te komen van het werk in een schoon geboend huis . Ik kan me echt niks luxers voorstellen op dit moment.
  † In Memoriam † zaterdag 26 september 2009 @ 16:30:58 #264
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_73127373
Nee, ik heb geen hulp in de huishouding. Heb daar ook absoluut geen geld voor. Maar het lijkt me heerlijk!
En het is je natuurlijk van harte gegund Guuzewuus, lekker van genieten, zeker nu je weer zwanger bent
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_73127405
Zoooo even de stad in geweest en meer dat geslaagd voor Jen. Ik had dus net allemaal truitjes maat 86 in de kast gelegd, maar M. merkte gister op dat de truitjes toch echt wat krap waren. Vervelend hè?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_73127449
Guus dat is de fijnste luxe die wij hier ook hebben. Na een week hard werken weten dat je niet nog in het weekend (lees: op zondag) je kot aan kant moet maken. Ik vind het een grootse luxe. En mijn hulp is nu ook het achterstallig schoonmaakwerk beetje bij beetje aan het doen. Heb nu een badkamer die blinkt inclusief opgeruimde kast en de keuken kan ik ook weer alles in vinden en er plakt niets meer aan de kasten vast . Ze kwam zelf met het idee om samen de kledingkasten van ons allen aan te pakken. Dat vind ik zo tof. En zelf had ik de kelderkast onder handen genomen. Die maak ik nu niet meer in angst open, maar met veel plezier. Alles opgeruimd. De woonkamer staat voor komende week op de planning kan ik de rommelmarkt ook weer blij maken met boeken enz.

Huup jij bent een china-fanaat toch? Heb je nog iets aan een rotan slaapkamer? Bureau, kledingkast, dekenkast en nachtkastje? Het is wel echt tweedehands, maar gaat/moet weg. Doet nu dienst als kassa in de zaak en daar komt een echt kassablad met vakjes voor alle spullen.
pi_73127527
Ik heb ook geen hulp, heb ik ook geen geld voor helaas...

Zo, de boodschappen zijb weer binnen. Nu eerst ff op me reet zitten en dan straks champignonsoep maken
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 26 september 2009 @ 16:40:29 #268
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_73127572
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 16:02 schreef pinquit het volgende:
ik adem knoflook heb net van die heeeerlijke knoflookbroodjes op
[ afbeelding ]
zoiets maar dan heftiger

Max geeft me een kusje en zegt: mama ik ruiuiuik iets
Ik heb net 3 haringen verorberd
B. had een waterijsje en wilde tussendoor hapjes... Die combi ook. Lekker hoor!

Guus, ik vind dat echt welverdiend hoor!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_73127676
Zooo wij zijn ook weer thuis van een middagje stad. Ticoo en Jen en M. gezien toevallig en mn dametje ligt nu nog steeds te slapen maar ze stinkt wel dus ze zal zo wel wakker worden

en ik heb zo'n leuk foto-album gekocht vind ik

k ga straks wat foto's bestellen van mn meisje om erin te plakken. Wat is beter van kwaliteit en service vinden jullie? Hema of Kruidvat?

Chacama wat lief ik ben helemaal voorzien van meubels eigenlijk al maar dankjewel voor het aanbod

Sjoehoehoegurrrr! Je had de nieuwe professor Layton moeten downloaden joh! En dan de hele dag in pyjama op de bank ds-en
hoop dat je een leuke dag hebt gehad.

Pvoess beterschap meid, lijkt me heel zwaar zo.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73127854
wat een schattig boekje Huup!
Was je in de boogaard?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73127865
Haring en waterijs, klinkt gewaagd Rocka!

Och, wat zou ik ook graag een hulp in huis hebben..! Maar dat zou ik in ons geval een beetje decadentie vinden: ik ben thuiswerkmoeder, dus ik kan altijd wel dingen tussendoor in huis doen. En ik Flylady weer, sinds een week of 2, 3. Scheelt echt véél!
Hardloper.
IG @webkim
pi_73127908

keer of 4 een nieuw password aangevraagd, maar het werkt niet. mailtje gestuurd, maar vooralsnog geen antwoord, dus dan maar even zo
it is I...miss_sly
pi_73128375
He WB !! Lastig dat je niet kunt inloggen
pi_73128531
Ik ben ondanks de hoofdpijn en alles zo blij vandaag.
Eerst toch nog kaartjes voor woezel en pip kunnen bemachtigen in december
En nu net te horen gekregen dat omapoes een cadeau heeft voor het kitten..

Ze heeft een pop en die geeft ze eten, kusjes, knuffels en ga maar door het is net haar kindje.. Ze is 16 maanden en nu al een moedertje Maar de Babyborn is nog veel te groot. dus nu krijgt ze de Tender kisses Annabelle ook van zapff die kusjes geeft en brabbelt en Mama zegt maar dan maar 36 cm ipv 49

dit was mijn liefdagboek toevoeging voor vandaag
pi_73128586
Huup absoluut de Hema daar kan je ook nog wat service verwachten en al je foto's zijn tenminste compleet.
Ik laat nooit meer afdrukken bij het Kruidvat
pi_73128602
Guus dat lijkt me heerlijk, geniet er van hoor! Ik zou dat ook best graag willen, maar ik denk niet dat ik het durf, een vreemde in mijn huis waar ik niet bij ben!

Huup wat een lief album!
  zaterdag 26 september 2009 @ 17:24:36 #277
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_73128617
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 16:44 schreef huuphuup het volgende:
Zooo wij zijn ook weer thuis van een middagje stad. Ticoo en Jen en M. gezien toevallig en mn dametje ligt nu nog steeds te slapen maar ze stinkt wel dus ze zal zo wel wakker worden

en ik heb zo'n leuk foto-album gekocht vind ik
[ afbeelding ]
k ga straks wat foto's bestellen van mn meisje om erin te plakken. Wat is beter van kwaliteit en service vinden jullie? Hema of Kruidvat?

Chacama wat lief ik ben helemaal voorzien van meubels eigenlijk al maar dankjewel voor het aanbod

Sjoehoehoegurrrr! Je had de nieuwe professor Layton moeten downloaden joh! En dan de hele dag in pyjama op de bank ds-en
hoop dat je een leuke dag hebt gehad.

Pvoess beterschap meid, lijkt me heel zwaar zo.
Ohhhhh die is leuk!
Ik bestel foto`s bij pixum, vind ik nog mooier (en goedkoper!) dan Hema en Kruidvat
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_73128690
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 17:21 schreef Pvoesss het volgende:
Ik ben ondanks de hoofdpijn en alles zo blij vandaag.
Eerst toch nog kaartjes voor woezel en pip kunnen bemachtigen in december
En nu net te horen gekregen dat omapoes een cadeau heeft voor het kitten..

Ze heeft een pop en die geeft ze eten, kusjes, knuffels en ga maar door het is net haar kindje.. Ze is 16 maanden en nu al een moedertje Maar de Babyborn is nog veel te groot. dus nu krijgt ze de Tender kisses Annabelle ook van zapff die kusjes geeft en brabbelt en Mama zegt maar dan maar 36 cm ipv 49

dit was mijn liefdagboek toevoeging voor vandaag
argh kan je alsjeblieft naar je kind refereren als X of weetikveelwat maar dat 'kitten en omapoes' gedoe is echt te irritant voor woorden.
Althans, dat is mijn mening
pi_73128773
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 17:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Ohhhhh die is leuk!
Ik bestel foto`s bij pixum, vind ik nog mooier (en goedkoper!) dan Hema en Kruidvat
oh ok nais! thnx voor de tip. dan ga ik het daar bestellen
vanavond ook gelijk maar vakantiefoto's inplakken denk ik
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73128818
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 17:27 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

argh kan je alsjeblieft naar je kind refereren als X of weetikveelwat maar dat 'kitten en omapoes' gedoe is echt te irritant voor woorden.
Althans, dat is mijn mening
Ik zal proberen er op te letten
pi_73128819
Pixum is inderdaad heel okee.
Hardloper.
IG @webkim
pi_73128846
Ook nieuw voor me. Goede tip! Moet nog ca. 3 jaar inplakken of digitaalboek v an maken.... pfffff.
pi_73128860
Ik moet nog iets op canvas af laten drukken is Pixum daar ook goed in?
  zaterdag 26 september 2009 @ 17:37:29 #284
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73128922
Guus, heerlijk! Een poetsvrouw!
Die wil ik ook eentje... moet alleen nog een tijdje wachten
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 26 september 2009 @ 17:37:34 #285
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_73128923
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 17:35 schreef Pvoesss het volgende:
Ik moet nog iets op canvas af laten drukken is Pixum daar ook goed in?
herinneringenoplinnen
en voor gewone afdrukken als t echt toppie moet zijn profotonet.nl
voor gewone afdrukken ook foto.com
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_73128939
tussen hema of kruidvat zeg ik kruidvat
pi_73129011
grappig, want hema en kruidvat hebben dezelfde afdrukapplicatie
en de fotokalenders,agenda's en bijna alle andere fotocadeau's worden door een en dezelfde drukkerij verwerkt
pi_73129026
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 17:38 schreef pinquit het volgende:
tussen hema of kruidvat zeg ik kruidvat
ik wist er niet meer

maar als pixum beter en cheaper is vind ik het best.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73129049
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 17:41 schreef Kleurdoos het volgende:
en de fotokalenders,agenda's en bijna alle andere fotocadeau's worden door een en dezelfde drukkerij verwerkt
inside info!!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73129056
quote:
whaah stom ik vond écht dat hema slechter was met kleur tov kruidvat. buhh *domvoelt*
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 26 september 2009 @ 17:44:23 #291
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_73129091
quote:
de afdrukken van de lokale Hema (lees 1uurservice) is vaak beter dan die van de meerdaagse service
Today is life -

Dale Carnegie
pi_73129195
quote:
En toch zal ik altijd naar de hema gaan omdat ze daar een stuk netter je te woord staan en de meneer bij de kruidvat zegt dat als je mok mislukt is dat het pech is want ze drukken het niet zelf af terwijl bij de Hema ik gewoon een nieuwe kreeg
pi_73129318
ik had bij allebei wel eens iets besteld aan foto's maar ik herinner me niet meer wat ik er nou echt van vond behalve dan dat ik de kwaliteit van de afdrukken wel prima vond. Professionele kwaliteit hoeft echt niet. Dus ik denk dat dat pixum dan helemaal fijn is

Kleurdoos dat wist ik niet van diezelfde dingesen enzo!

Thanks voor de tip iig

zonder kind op de arm tikt toch makkelijker
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73129324
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 17:44 schreef Ynske het volgende:

[..]

de afdrukken van de lokale Hema (lees 1uurservice) is vaak beter dan die van de meerdaagse service
En dat is nog raarder
pi_73129388
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 17:53 schreef huuphuup het volgende:
ik had bij allebei wel eens iets besteld aan foto's maar ik herinner me niet meer wat ik er nou echt van vond behalve dan dat ik de kwaliteit van de afdrukken wel prima vond. Professionele kwaliteit hoeft echt niet. Dus ik denk dat dat pixum dan helemaal fijn is

Kleurdoos dat wist ik niet van diezelfde dingesen enzo!

Thanks voor de tip iig

zonder kind op de arm tikt toch makkelijker
De fotocadeau's worden sowieso altijd afgegeven aan een 'echte' drukkerij... en toevallig bij die drukkerij waarvoor ik heel lang heb gewerkt en de applicaties zijn dus hetzelfde, t zou kunnen dat ze de een wat slechter afstellen dan de ander.. maar als ze dat optimaal hebben gedaan zou er geen verschil moeten zijn in de kwaliteit. hetzelfde geldt voor de 1 uur service.
  † In Memoriam † zaterdag 26 september 2009 @ 18:04:54 #296
7074 moussy
kuttekop
pi_73129608
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 17:53 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

En dat is nog raarder
Dat is toch ook wel mijn ervaring.

Wij zijn vanmiddag naar een open dag en zoveel jarig bestaan van de speelotheek geweest. Natuurlijk moest P. lootjes kopen voor de loterij, 1 van de hoofdprijzen was een kappersbon, dus wij geinen nog dat het wel wat voor P. is (zo kaal als ik weet niet wat).. wint hij hem ook nog!
Je zou er haast een boek over schrijven!
  zaterdag 26 september 2009 @ 18:06:18 #297
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_73129646
hahaha typisch proficiat P.

Hier altijd fotos van foto.com, is volgens mij bij Kassa oid uit de consumenten test als beste en goedkoopste ook nog En tot op heden goede kwaliteit prima service na 3 dagen in huis, geen enkele problemen gehad.
Engaging Infinite Improbability Drive..
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 26 september 2009 @ 18:15:29 #298
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_73129886
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 18:06 schreef _evenstar_ het volgende:
hahaha typisch proficiat P.

Hier altijd fotos van foto.com, is volgens mij bij Kassa oid uit de consumenten test als beste en goedkoopste ook nog En tot op heden goede kwaliteit prima service na 3 dagen in huis, geen enkele problemen gehad.
die hebben idd een goede service
Today is life -

Dale Carnegie
pi_73130089
Ynske, heb je mijn pm nog gezien???
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 26 september 2009 @ 18:24:59 #300
24188 Belana
kloon van belana
pi_73130103
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 14:02 schreef Sugar het volgende:
Nóg leuker, ik ga niet eens alleen, maar hoogstwaarschijnlijk lekker met Eska!
ja hoor

gezellig hoe was het?
stormy waters...
sailin'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')