Denk aan je wervelsquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:35 schreef snoopy het volgende:
ik ga naar bed. Kijken of ik nog een handstand overslag met dubbele flickflak kan
Jawel, dit is teambuilding.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:36 schreef Joshua. het volgende:
Dit gaat toch nergens over.
nee jij trekt volle zalenquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:36 schreef Joshua. het volgende:
Dit gaat toch nergens over.
een rooiequote:
doe het snel! Sneller! O ja.,,quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:38 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh Lois, ik wilde nog wat vragen...
Whahahaha!quote:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:30 schreef bixister het volgende:
oh ik moet ook weer denken aan een forum waar ik ooit meeschreef. daar hadden ze ineens een soort bescherming ingevoerd tegen schuttingwoorden: die werden dan automatisch vervangen door een nette variant. toen schreef iemand dat "de fellatio van haar zoon te kort werden." ...!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb echt over de grond gerold van ' t lachen, krijg nog steeds acute schuddebuik-neigingen als ik er weer aan denk.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |