Eindelijkquote:
Deal!quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:11 schreef The_Dean het volgende:
Tijd voor een meeting, trakteer ik jullie op een ijsje
quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:11 schreef The_Dean het volgende:
Tijd voor een meeting, trakteer ik jullie op een ijsje
Maar jij bent hier vaker.quote:
een fout in de kloonquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:17 schreef L.no het volgende:
Oja, PB. Je kloon die ik als klasgenoot heb is geen perfecte kloon. Hij is niet zo goed in atletiek.
Misschien is het handig als we nu al een SC meet hebben zodat Dean je een ijsje kan geven.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik kan niet meer slikken zonder pijn.
Oh, dat is nou jammer... maar misschien kan ie dan wel mijn werkzaamheden overnemen.. kan ik lekker in bed blijven liggenquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:17 schreef L.no het volgende:
Oja, PB. Je kloon die ik als klasgenoot heb is geen perfecte kloon. Hij is niet zo goed in atletiek.
Nou, hij is wel VWO-materiaal, alleen is hij lui.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Oh, dat is nou jammer... maar misschien kan ie dan wel mijn werkzaamheden overnemen.. kan ik lekker in bed blijven liggen
quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:27 schreef L.no het volgende:
[..]
Misschien is het handig als we nu al een SC meet hebben zodat Dean je een ijsje kan geven.
geen idee waar zij zijn.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:28 schreef L.no het volgende:
Ik realiseer me net iets... waar is DjRex?
En ik mis Nico.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Oh, dat is nou jammer... maar misschien kan ie dan wel mijn werkzaamheden overnemen.. kan ik lekker in bed blijven liggen
blijkbaar net als PB dus.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:29 schreef L.no het volgende:
[..]
Nou, hij is wel VWO-materiaal, alleen is hij lui.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |