quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:54 schreef Perico het volgende:
Ik zal wel een enorme houten klaas zijn, maar die paar deuren verderop waar iedereen zit.. is dat een nieuw voetbalforum buiten fok om, of? Heb dat helemaal gemist.. wel jammer, normaal liep dit topic echt storm.
Mis ik wat??quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:54 schreef Perico het volgende:
Ik zal wel een enorme houten klaas zijn, maar die paar deuren verderop waar iedereen zit.. is dat een nieuw voetbalforum buiten fok om, of? Heb dat helemaal gemist.. wel jammer, normaal liep dit topic echt storm.
er zijn ~500 users door een verschil van inzicht ineens verdwenen, waar ze zitten mogen we niet zeggen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 08:22 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Mis ik wat?? nietterugzetten(.)nl <<
Want dan worden we gebandquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:33 schreef Sjappel het volgende:
[..]
er zijn ~500 users door een verschil van inzicht ineens verdwenen, waar ze zitten mogen we niet zeggen.
we will see...quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:37 schreef Stofje het volgende:
spam
Spammen is gewoon niet toegestaan. Staat duidelijk in de policy.quote:
-Edit- Nee, ook niet via PM.quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:33 schreef Sjappel het volgende:
[..]
er zijn ~500 users door een verschil van inzicht ineens verdwenen, waar ze zitten mogen we niet zeggen.
anders ik wel, dit forum is zo geen klap meer aan...quote:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:04 schreef -SG- het volgende:
Haha die René. Die kop! Daar wil ik een gifje van
!
Prachtig ja, maar dat was ook de tijd dat er nog gerookt mocht worden bij Voetbal Insite (toen bij RTL5).quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:41 schreef DrDentz het volgende:
Ik weet nog dat Johan eens nagedaan werd bij Kopspijkers, dat was geweldig.Johan met een videoverbinding vanuit een kamer die blauw staat van de rook: "Ik zit hier in de rookvrije ruimte, maar je ziet het, hij doet het niet, dus ik dacht ik steek maar een sigaartje op."
Mwah, die vind ik maar matig uitgevoerd eigenlijk. Die gast die Derksen doet dan (Diederik van Vleuten?), Muiswinkel als Van Hanegem is natuurlijk wel weer geniaal.quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:53 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Mwah, die vind ik maar matig uitgevoerd eigenlijk. Die gast die Derksen doet dan (Diederik van Vleuten?), Muiswinkel als Van Hanegem is natuurlijk wel weer geniaal.
Vanaf deze week een half uur eerder.quote:
quote:
Jan Wauters is de Belgische Johan Derksenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:43 schreef TargaFlorio het volgende:
Carl Huijbrechts, Vlaamse TV journalist.
Idd je moet er maar aan wennenquote:
Zeer matig. Derksen kan er meer door, echter Genee is, op die lach op het eind, slecht gedaan.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:03 schreef Zero2Nine het volgende:
Als opwarmertje voor morgen, Derksen en Genee bij Koefnoen:
Op het eind? 1:16 vind ik een stuk beter nog.quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:45 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zeer matig. Derksen kan er meer door, echter Genee is, op die lach op het eind, slecht gedaan.
Kloptquote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:03 schreef Zero2Nine het volgende:
Als opwarmertje voor morgen, Derksen en Genee bij Koefnoen:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |