quote:\
Black Crowes - Remedy
Spookrijders - Klokkenluiders
Iggy Pop ft Kate Pierson - Candy
Apollo Four Forty - Ain't Talkin'Bout Dub
Primal Scream - Rocks
Snow - Informer
Metallica - Unforgiven
Supergrass - Allright
Snoop Doggy Dogg - What's My Name
Heideroosjes - Sjonnie & Anita
quote:
Ik woonde destijds bij het Mercatorpleinquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zometeen de Spookrijders. Met een omstreden videoclip
Dan heb je dat dus allemaal goed meegekregenquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik woonde destijds bij het Mercatorplein
het vrervolg is ook wel lekker hoor<, jeugdsentimentquote:
Zeker mee eensquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
het vrervolg is ook wel lekker hoor<, jeugdsentiment
Geen idee wat er met ze gebeurd is idd. nummer zat ook in een commercial volgensmij ?quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeker mee eens. Gast heeft ook een bijzonder mooi stemgeluid. Jammer dat we niets meer van die gasten horen.. Echte one-day fly, geloof ik.
Levis, volgens mijquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
Geen idee wat er met ze gebeurd is idd. nummer zat ook in een commercial volgensmij ?
levi 501 reclamequote:Op vrijdag 25 september 2009 23:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
Geen idee wat er met ze gebeurd is idd. nummer zat ook in een commercial volgensmij ?
topic ging 3x zo hard als vorige week, zegt dat genoegquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:27 schreef Timo20 het volgende:![]()
![]()
![]()
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!!![/b]
![]()
![]()
![]()
![]()
Und? hoe was Ekstra Weekend met Charly lownoise & Mental Theo??
quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
topic ging 3x zo hard als vorige week, zegt dat genoeg
Het kan altijd erger: mijn moeder heeft 25 jaar geleden haar Beatles LP'S verkocht, op 1 daarvan stond een serienummer, wat erg bijzonder was geloof ikquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Levis, volgens mij.
Heb mijn Aussie een jaar geleden weg gegooid. Was kapot.
mij maakt het voor een weekje niet uitquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:29 schreef Adelante het volgende:
Blijft deze hier lopen of gaat ie naar 90's?
Timoooooooquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:27 schreef Timo20 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Shit, dat is dan wel ubber jammer natuurlijkquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het kan altijd erger: mijn moeder heeft 25 jaar geleden haar Beatles LP'S verkocht, op 1 daarvan stond een serienummer, wat erg bijzonder was geloof ik
Nou ja, we hadden et ook niet ruim in die tijd< dus zo raar was het ook niet om het te verkopen.
ik heb niets met die gasten, maar het was gewoon lachen vanavondquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:27 schreef Timo20 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoor 'm al !. One louderquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:31 schreef Qunix het volgende:
Jammer, geen Apollo Four Forty - Ain't Talkin'Bout Dub
Begrijpelijk zeker destijds, maar nu heeft ze zoiets van:quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Shit, dat is dan wel ubber jammer natuurlijk. Maar ja, de reden van verkoop is natuurlijk wel te begrijpen
.
Ja.... Je hebt wel wat gemistquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:39 schreef Piles het volgende:
Ah, is het begonnenDeze week maar weer eens luisteren dan, ook buiten kantooruren
Kan ze 'm misschien een keer terugkopenquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
Begrijpelijk zeker destijds, maar nu heeft ze zoiets van:
Ze zit dan gelukkig ook een stuk ruimer bij kas nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |