Wat een kruisverhoor zeg...quote:Op zondag 27 september 2009 10:36 schreef draaijer het volgende:
[..]
hoeveel man zitten er in die maatschap en waarom werk je slechts 40 uur?
Omdat het kan? Waarom zou je meer gaan werken als je voldoende hebt aan minder?quote:Op zondag 27 september 2009 10:36 schreef draaijer het volgende:
[..]
Volgens mijn directeur is 36 uur niet meer van deze tijd.. Hij is dan ook aan het proberen alle contracten weer naar 40 uur effectief te brengen (uiteraard zonder aanpassing in salaris, maar daarover schijnt de bedrijfsjurist hem al smakelijk te hebben uitgelachenquote:Op zondag 27 september 2009 13:21 schreef -marz- het volgende:
40 uur werken is ook al niet meer van deze tijd![]()
Parttime is het nieuwe fulltime!
En terecht. Dat is 10procent inleverenquote:Op zondag 27 september 2009 13:36 schreef anboni het volgende:
[..]
Volgens mijn directeur is 36 uur niet meer van deze tijd.. Hij is dan ook aan het proberen alle contracten weer naar 40 uur effectief te brengen (uiteraard zonder aanpassing in salaris, maar daarover schijnt de bedrijfsjurist hem al smakelijk te hebben uitgelachen)
En dan zeker alleen maar omdat de directeur dan zijn meer dan 10% bonus kan veiligstellen....zulke directeuren moeten publiekelijk aan de schandpaal.......quote:Op zondag 27 september 2009 13:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
En terecht. Dat is 10procent inleveren!
Dan wel 10% van de omzet, en niet van de personeelskostenquote:Op zondag 27 september 2009 13:48 schreef Quinn_Dexter het volgende:
[..]
En dan zeker alleen maar omdat de directeur dan zijn meer dan 10% bonus kan veiligstellen....zulke directeuren moeten publiekelijk aan de schandpaal.......
True... het is meerquote:Op zondag 27 september 2009 13:21 schreef -marz- het volgende:
40 uur werken is ook al niet meer van deze tijd![]()
Parttime is het nieuwe fulltime!
Dat is zoooo fout. Dat gaat je niet lukken onder contract. Ja, dat gaat alleen lukken onder overuren welke onbetaald blijven.quote:
quote:Op zondag 27 september 2009 10:36 schreef draaijer het volgende:
[..]
Precies, het is inmiddels zo'n 50 uur.quote:
Cool, je eerste 'echte baan' denk ik? Bevalt het?quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:45 schreef Beauregard het volgende:
1: Bedrijfstak: Logistiek.
2: Functie: Supply chain analyst.
3: Leeftijd: 24.
4: Aantal uren per week: 40, meestal meer.
5: Aantal vakantiedagen: 29.
6: 13e maand: Neen.
7: Bruto maand salaris: 2550.
8: Netto maand salaris: 1850, exclusief reiskostenvergoeding 130 euro p/m.
9: Overuren betaald: Neen.
10: Werkervaring: Op relevant part time werk na, 0 jaar.
11: Goodies : Vrij standaard, dus laptop en telefoon.
12: Opleiding: WO, Operations Management.
Heb je dan je AA-titel al of ben je daar mee bezig?quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:31 schreef MutedFaith het volgende:
1: Bedrijfstak: Accountancy / financieel
2: Functie: Junior Assistent Accountant
3: Leeftijd: 25
4: Aantal uren per week: 40
5: Aantal vakantiedagen: 38
6: 13e maand: Nee
7: Bruto maand salaris: 2135
8: Netto maand salaris: 1600
9: Overuren betaald: Keuze tussen uitbetalen en als verlof opnemen
10: Werkervaring: 2 jaar
11: Goodies : Mijn eigen koffiemok.
12: Opleiding: HBO
Klopt.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:37 schreef Matthijs- het volgende:
[..]
Cool, je eerste 'echte baan' denk ik? Bevalt het?
Wie zegt dat hij aan het studeren is? En als dat zo is, wellicht studeert hij voor RA?quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:39 schreef Matthijs- het volgende:
[..]
Heb je dan je AA-titel al of ben je daar mee bezig?
Waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:24 schreef Matthijs- het volgende:
Niemand zegt het, daarom vraag ik het. Volgens mij interpreteer je mijn vraag niet helemaal juist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |