quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:30 schreef Dennis101 het volgende:
Bij ons op het werk waarschuwen we gewoon allemaal even van te voren als een hokje te erg stinkt, doen we niet moeilijk over. Wanneer de directeur even gaat schijten is ook duidelijk, dan zie hem met een krantje over de gang lopen...
Hoe bedoel je contact gestoordquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:28 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik probeer altijd te wachten tot de toiletruimte verder leeg is en snel naar buiten...
preciesquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:33 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Ik waarschuw mensen altijd als ze binnenkomen..
Zo van; heuj
En als ze dan naar 'mijn' deur lopen; IK zou die andere kiezen.. Die ene is niet veilig
En zolang iedereen dat doet, scheelt het een hoop ellende en scheve gezichtenquote:
Zit bij ons geinstalleerd in het handenwasgedeeltequote:Op vrijdag 25 september 2009 21:52 schreef Metalfrost het volgende:
Om te schijten e.d. zijn de meeste toiletten uitgerust met een verfrissende WC-spray. Een odour-remover.
Een werkgever die dat niet kan betalen is fail
quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:43 schreef Heider00sje het volgende:
Ja, ik ken het.
Gelukkig kan altijd zien of er iemand aanwezig is op het toilet, want dan branden de lichten. Het licht gaat namelijk pas aan dmv een bewegingsmelder.
Wat een luxe!
Ik heb dat serieus een keer gehad.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:33 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dus jij zit normaal in het donker te schijten ?
ik zeg altijd eigen risicoquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:28 schreef Joooo-pi het volgende:
Laatst vroeg iemand, toen ik mijn handen aan het wassen was, of het veilig was om in dat ene wc hokje te gaan.denkt'ie dan dat ik "nee, niet veilig" zou zeggen zeker
![]()
Of als je onderweg bent naar de wc en iemand houdt je aan, terwijl de druk hoog is... Altijd lullig.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:38 schreef SpecialK het volgende:
Ik heb dat altijd met collega's die dan net klaar zijn met pissen. Dan loop je binnen. Gaan ze een heel gesprek met je voeren. En ik kan dus echt niet pissen als iemand tegen me staat te lullen.
Hufters.
Dat die bekende na jou vraagt of het veilig is om in dat ene gat te gaan, en jij dan "nee, niet veilig" zegt?quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:29 schreef Edwinus het volgende:
Ik heb dat altijd als ik bij de hoeren kom
Hier doen ze dat ook!!quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:30 schreef Dennis101 het volgende:
Bij ons op het werk waarschuwen we gewoon allemaal even van te voren als een hokje te erg stinkt, doen we niet moeilijk over. Wanneer de directeur even gaat schijten is ook duidelijk, dan zie hem met een krantje over de gang lopen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |