Oh ja, die heb ik ook nog gehad, maar nooit gebruikt.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:31 schreef sjerren het volgende:
Ik had zo'n rubberen Siemens ding. Zo'n blauwe van de Postbank ofzo!
Ja, deze had ik ook D:quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:24 schreef Dactus het volgende:
Deze had ik
[ afbeelding ]
Inclusief verwisselbare "frontjes"...tenminste...dat blauwe gedeelte was verwijderbaar.
Huh?quote:Op maandag 28 september 2009 00:46 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
"Carvox Cruiser"? Die was bedoeld om op homo-ontmoetingsplaatsen te gaan wachten om willekeurig contact op te doen? Soort voorloper van de iPhone met z'n cruising gadget dus eigenlijk... O. den Beste heb ik er altijd al voor aangezien.
Vond je? Ik vond het juist een heel goed toestel.quote:Op zondag 27 september 2009 16:38 schreef Daywalk3r het volgende:
[ afbeelding ]
Deze had ik. Daarna heb ik geloof ik van m'n eigen geld een Siemens C35i gekocht
Maar dat ding was niet af. Dat stond ook in het boekje, dat er functies ontbraken enzo.
Wat een klotending was dat.
Dat was ook mijn eerste mobiel, overgenomen van m'n moederquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:36 schreef PierreTT het volgende:
Eindelijk een pic gevonden!
[ afbeelding ]
Met en zonder hoesje
volgens mij hebben we dan dezelfd gehad want ik heb eindelijk mijn eerste terug gevonden. Ik zal hem dit weekend op de foto zettenquote:Op woensdag 30 september 2009 14:33 schreef PierreTT het volgende:
Een oude motorola, leek erg veel hierop, maar dan met klein klepje aan de onderkant over de toetsen heen
[ afbeelding ]
ow dan is het toch een anderequote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:36 schreef PierreTT het volgende:
Eindelijk een pic gevonden!
[ afbeelding ]
Met en zonder hoesje
En toen betaalde je 1 gulden per minuut.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:33 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik had een of andere koelkast, geloof van Phillips, met notenhout look. Die nam ik dan heel stoer mee naar school...ha ik heb een mobiele telefoon...en dan lag ie de hele tijd in mn locker omdat ie te groot was om naast mn boeken mee te nemen in mn tas én ik werd alleen gebeld tussen 10.15 - 10.30 uur en 11.55 - 12.45 uur omdat ik dan pauze had...door mn vader of moeder, want die waren de enige met mn nummer en niemand anders van mn vrienden had een mobiel. Sneuheid ten top.
Daarna had ik een blauw ericson klaptelefoon. En toen ook nog een gele toen mn blauwe kapot ging.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:36 schreef Crutch het volgende:
[..]
En toen betaalde je 1 gulden per minuut.![]()
Oh Jill, binnenkort nieuwe John Mayer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |