Zie je zo wel weerquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:10 schreef Pieter-utd het volgende:
Ho! Ik ben mijn fiets vergeten op slot te zetten, ben zo terug!
Geef het door aan 10 mensen en je krijgt het medicijn!quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:11 schreef Penisbaard het volgende:
Ik kom er net achter dat ik aids heb wat moet ik doen :S
"You'll have to shoot 180,000 dollars directly into the bloodstream." Amazing!quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:11 schreef Penisbaard het volgende:
Ik kom er net achter dat ik aids heb wat moet ik doen :S
Linkjequote:Op vrijdag 25 september 2009 20:26 schreef Penisbaard het volgende:
Mensen die in het 'Wat luister je nu?' topic reageren~~! Alsof iemand er ook maar iets om geeft
Sad!quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:33 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Post hier 100x achter elkaar wat voor paupermuziek je aan het luisteren bent #1878
quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:26 schreef Penisbaard het volgende:
Mensen die in het 'Wat luister je nu?' topic reageren~~! Alsof iemand er ook maar iets om geeft
Nederlandse muziek is gewoon geniaal op zijn eigen manierquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:51 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Tering, die kale vandalenEr gaat een wereld voor me open, wat een faalvolk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:57 schreef Penisbaard het volgende:
Ik luister nu het prachtige chanson 'Sieg Heil Kut Marokanen' van de componist 'Kale vandalen'Klassiekertje, hoogte punt van het Nederlands liedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:57 schreef Penisbaard het volgende:
Ik luister nu het prachtige chanson 'Sieg Heil Kut Marokanen' van de componist 'Kale vandalen'De oeuvre award voor 2009 gaat naar Kale Vandalen vanwege de prachtige, artistieke bijdragen aan onze maatschappij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's fun to lose.
And to pretend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |