Ja, heb me rotgebeld toendertijdquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:58 schreef borisz het volgende:
The Box was leuk totdat het de bling bling kant op ging. Die thema avonden waren leuk altijd.
Was het nou ook zo dat elke regio een andere BOX zender had?quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:17 schreef belanov het volgende:
Enige nummer dat ik ooit heb aangevraagd (omdat ik sterke twijfels had of het echt zou werken) was Makaveli (2pac) - To live and die in LA... kwam na een minuut of 5
Nee dat klopt, je had per regio een andere zender.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:25 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Was het nou ook zo dat elke regio een andere BOX zender had?
Of was dat een broodje aapverhaal?
Dat verhaal ging hier in ieder geval rond, zodat je niet zo lang hoefde te wachten op je clip.
helemaal mee eens. Jammer dat het niet meer bestaat.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:34 schreef Desunoto het volgende:
The Box was in ieder geval een stuk beter dan de MTV en TMF shit van nu.![]()
Meer muziek en vaak betere muziek, en minder kutprogramma's. Zouden ze wat van moeten leren.
Dat was relax ja. maandag urban, woensdag rock en vrijdag dancequote:Op vrijdag 25 september 2009 20:58 schreef borisz het volgende:
The Box was leuk totdat het de bling bling kant op ging. Die thema avonden waren leuk altijd.
Hebben ze al kabel in het Oosten?quote:Op zondag 27 september 2009 16:47 schreef -Vaduz- het volgende:
We hebben het hier nooit gehad. Vond ik altijd een flink gemis.
In 2001 gingen ze bijna failliet en in 2002 op 30 april werd het verkocht door MTV networks. The box zou dan een muziek zender worden met voornamelijk urban. De bling bling en de ondergang dus. Sinds de overname zeiden ze dat TMF ook moest veranderen naar interactieve tv... Dat ging ook niet goed...quote:Op zondag 27 september 2009 14:34 schreef Saphia het volgende:
O Ja! the Box , ik heb ook weleens gebeld.Binnen 10 minuten kon ik dan mijn favoriete clip zienjammer dat het er niet meer is,waarom is het er eigenlijk niet meer?
PLus VH1 (rock etc.)quote:Op zondag 27 september 2009 17:46 schreef EchoAlpha het volgende:
TV via de satelliet ftw. Stuk of 15 MTV zenders waarvan een stuk of 7 music only zenders
quote:Op maandag 28 september 2009 22:00 schreef Barcaconia het volgende:
Hoe ging dat ook alweer? Die hadden onderin beeld toch 2 balken staan, 1tje waar je een tekst kon smsen en 1 met de nummers die je aan kon vragen oid? En als je een nummer aanvroeg ging er zo'n eitje open met het nummer er in.
Zoiets was het geloof ik, heeft iemand daar nog screenshots van?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |