moeten ze persee op het traanvocht drijven dan ?quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:49 schreef Hephaistos. het volgende:
2 lenzen over elkaar lijkt me niet handig. Die versterken elkaar en bovendien drijft die tweede dan niet meer op traanvocht.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:02 schreef eNaSnI het volgende:
Vraag het je opticien eens, wellicht begint deze nog net niet te
Hoeft niet. Jij kunt de bovenste lens ook insmeren met zuurvrije vaseline dan kleven de lenzen niet aan elkaar en blijft de bovenste lens toch soepel omdat de vaseline er voor zorgt dat hij niet uitdroogd.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:49 schreef Daphne-147 het volgende:
[..]
moeten ze persee op het traanvocht drijven dan ?
OKE, dat ga ik proberen. Is het niet schadelijk voor je ogen dan,want ik heb een lens op sterkte maar ik wil ook fun lenzen in en die zijn best wel duur op sterkte.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hoeft niet. Jij kunt de bovenste lens ook insmeren met zuurvrije vaseline dan kleven de lenzen niet aan elkaar en blijft de bovenste lens toch soepel omdat de vaseline er voor zorgt dat hij niet uitdroogd.
TS ?quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:38 schreef Sapstengel het volgende:
Whehehe.
Ik zou maar stoppen met grapjes maken, straks heb je de dood van TS op je geweten.
Kan ik zijn hoor...maar insmeren met vaseline...is dat niet erg slecht voor lenzen....straks zit je met lenzen die niet meer bruikbaar zijn...zou het eerst eens navragen aan een opicien voordat je zulke dingen gaat doen en goedkoop straks heel erg duurkoop zal worden.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:36 schreef Daphne-147 het volgende:
[..]
OKE, dat ga ik proberen. Is het niet schadelijk voor je ogen dan,want ik heb een lens op sterkte maar ik wil ook fun lenzen in en die zijn best wel duur op sterkte.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:42 schreef Zon het volgende:
Van contactlenzen uitlenen kun je wel een soa oplopen...
je verwart contactlenzen met vibratorsquote:Op vrijdag 25 september 2009 19:42 schreef Zon het volgende:
Van contactlenzen uitlenen kun je wel een soa oplopen...
HAHA jah iddquote:Op vrijdag 25 september 2009 19:44 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
je verwart contactlenzen met vibrators
Vibrator moet je ook niet in je oog doen!quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:44 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
je verwart contactlenzen met vibrators
Google even op oogvocht en SOA en je lacht niet meer...hepatitis en chlamydia schijnen inderdaad via oogvocht te kunnen worden overgedragen.....en bij de tweede merkt je als vrouw weinig of niets als je besmet bent en het kan tot onvruchtbaarheid leiden.quote:
http://www.optiekkeymeulen.be/page.php?id=10quote:Contactlenzen zijn uiterst persoonlijke producten. Ze zijn in contact met je eigen lichaamsvocht. Je mag nooit je lenzen uitwisselen of uitlenen, zelfs niet met je beste vrienden.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:54 schreef Zon het volgende:
[..]
http://www.optiekkeymeulen.be/page.php?id=10
Niet per se. Alleen als je het vervelend vindt om twee harde stukjes plastic in je oog te hebben zitten.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:49 schreef Daphne-147 het volgende:
[..]
moeten ze persee op het traanvocht drijven dan ?
oke,maar heb voor de test wel eens 5 minuutjes 2 lenzen op elkaar in me oog gehad.quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:08 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Niet per se. Alleen als je het vervelend vindt om twee harde stukjes plastic in je oog te hebben zitten.
Of je bent een troll of je bent vrij dom, als je nog steeds denkt dat dat een goed plan is.quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:10 schreef Daphne-147 het volgende:
[..]
oke,maar heb voor de test wel eens 5 minuutjes 2 lenzen op elkaar in me oog gehad.
maar het toen deed het geen zeer,maar ik ga naar fright nights @ walibi,dus wil ik ze de hele avond in
ong van half 7 tot 12 uur.
oke dan niet.quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:15 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Of je bent een troll of je bent vrij dom, als je nog steeds denkt dat dat een goed plan is.
denk ik wel,want dat was ook bij die test.quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:27 schreef Zon het volgende:
[..]
Ik denk dat de bovenste lens niet op z'n plaats blijft.
Maar dat was maar 5 minuutjes...quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:28 schreef Daphne-147 het volgende:
[..]
denk ik wel,want dat was ook bij die test.
Dat klinkt alsof je wel erg zuinig bent op je ogenquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:33 schreef Daphne-147 het volgende:
[..]
okee,ga vanaaf langer proberen
Ongelooflijk.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:52 schreef trovey het volgende:
Koste wat het kost andere kleur ogen willen hebben en daarom ogen (en dure lenzen) er aan wagen....
http://wiki.fok.nl/index.php/TS.quote:
En je hebt ook geen telefoon?quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:01 schreef Daphne-147 het volgende:
[..]
Oke thanks heb het gelezen,maar nou weet ik nog niet of ik 2 lenzen op elkaar kan dragen.
En we hebben geen opticien in de buurt...
Als dat waar is dan heb jij gruwelijk veel geluk gehad dat je nu nog op je beeldscherm dit bericht kunt lezen.quote:Op maandag 28 september 2009 13:52 schreef boskameel het volgende:
Kan gewoon hoor, ik heb zelfs eens 4 paar lenzen 2 dagen over elkaar ingehad.
Mijn ogen zijn al slecht genoeg (-6) om dat soort stunts uit te halenquote:Op maandag 28 september 2009 14:12 schreef boskameel het volgende:
Ja ik probeerde verschillende kleurlenzen over elkaar heen om de gewenste perfecte kleur te krijgen. Het was wel een groot risico, maar dat was het wel waard.
Nee,ik heb -3.75 en ik kan echt niet zonder want dan zie ik geen ene flikker.quote:Op maandag 28 september 2009 17:53 schreef _Arual_ het volgende:
Kun je niet gewoon een avondje zonder je normale lenzen? Ik zet ook wel eens een dagje mijn bril af.
Volgens mij zijn er ook kleurlenzen op sterkte.
jah,maar dat was zelf ook al best wel een domme vraag van mezelf..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:19 schreef kiekert het volgende:
Lenzen uitlenen is echt het domste wat je kan doen man. Je linkerlens in je rechteroog doen (of rechts in links) kan je al een dikke bacteriële infectie geven, omdat de bacteriën van je beide ogen al sterk verschillen.
Kun je nagaan hoe het gaat met de ogen van een ander.
Ik zeg toch ook 'kan'.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:24 schreef Daphne-147 het volgende:
[..]
jah,maar dat was zelf ook al best wel een domme vraag van mezelf..
(vind ik)
Want ik leen eigenlijk nooit wat uit,maar ik doe wel gewoon me rechter lens in me linker oog ofzo,want je hebt hetzelfde traanstof hoor,en ik heb nog nooit een infectie gehad aan me oog doordat ik me lenzen omgewissel had,ik heb dezelfde sterkte.
Ook dit is dom, als je je lenzen namelijk via een opticien hebt, zal elke lens specifiek zijn afgesteld op de bolling van je oog (meten ze ook op tijdens een oogmeting). Hierdoor zit je lens altijd optimaal. Wissel je ze om, dan heb je meer kans op irritatie en ontsteking.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:24 schreef Daphne-147 het volgende:
[..]
Want ik leen eigenlijk nooit wat uit,maar ik doe wel gewoon me rechter lens in me linker oog ofzo,want je hebt hetzelfde traanstof hoor,en ik heb nog nooit een infectie gehad aan me oog doordat ik me lenzen omgewissel had,ik heb dezelfde sterkte.
Ik heb lenzen van de kruidvat en ze zitten super!quote:Ook dit is dom, als je je lenzen namelijk via een opticien hebt, zal elke lens specifiek zijn afgesteld op de bolling van je oog (meten ze ook op tijdens een oogmeting). Hierdoor zit je lens altijd optimaal. Wissel je ze om, dan heb je meer kans op irritatie en ontsteking.
haha,jah tuuuuuurlijk !quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:29 schreef OxygeneFRL het volgende:
Als je 2 lenzen op elkaar draagt kan je zwanger worden he dat wist je ook?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |