moeten ze persee op het traanvocht drijven dan ?quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:49 schreef Hephaistos. het volgende:
2 lenzen over elkaar lijkt me niet handig. Die versterken elkaar en bovendien drijft die tweede dan niet meer op traanvocht.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:02 schreef eNaSnI het volgende:
Vraag het je opticien eens, wellicht begint deze nog net niet te
Hoeft niet. Jij kunt de bovenste lens ook insmeren met zuurvrije vaseline dan kleven de lenzen niet aan elkaar en blijft de bovenste lens toch soepel omdat de vaseline er voor zorgt dat hij niet uitdroogd.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:49 schreef Daphne-147 het volgende:
[..]
moeten ze persee op het traanvocht drijven dan ?
OKE, dat ga ik proberen. Is het niet schadelijk voor je ogen dan,want ik heb een lens op sterkte maar ik wil ook fun lenzen in en die zijn best wel duur op sterkte.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hoeft niet. Jij kunt de bovenste lens ook insmeren met zuurvrije vaseline dan kleven de lenzen niet aan elkaar en blijft de bovenste lens toch soepel omdat de vaseline er voor zorgt dat hij niet uitdroogd.
TS ?quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:38 schreef Sapstengel het volgende:
Whehehe.
Ik zou maar stoppen met grapjes maken, straks heb je de dood van TS op je geweten.
Kan ik zijn hoor...maar insmeren met vaseline...is dat niet erg slecht voor lenzen....straks zit je met lenzen die niet meer bruikbaar zijn...zou het eerst eens navragen aan een opicien voordat je zulke dingen gaat doen en goedkoop straks heel erg duurkoop zal worden.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:36 schreef Daphne-147 het volgende:
[..]
OKE, dat ga ik proberen. Is het niet schadelijk voor je ogen dan,want ik heb een lens op sterkte maar ik wil ook fun lenzen in en die zijn best wel duur op sterkte.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:42 schreef Zon het volgende:
Van contactlenzen uitlenen kun je wel een soa oplopen...
je verwart contactlenzen met vibratorsquote:Op vrijdag 25 september 2009 19:42 schreef Zon het volgende:
Van contactlenzen uitlenen kun je wel een soa oplopen...
HAHA jah iddquote:Op vrijdag 25 september 2009 19:44 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
je verwart contactlenzen met vibrators
Vibrator moet je ook niet in je oog doen!quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:44 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
je verwart contactlenzen met vibrators
Google even op oogvocht en SOA en je lacht niet meer...hepatitis en chlamydia schijnen inderdaad via oogvocht te kunnen worden overgedragen.....en bij de tweede merkt je als vrouw weinig of niets als je besmet bent en het kan tot onvruchtbaarheid leiden.quote:
http://www.optiekkeymeulen.be/page.php?id=10quote:Contactlenzen zijn uiterst persoonlijke producten. Ze zijn in contact met je eigen lichaamsvocht. Je mag nooit je lenzen uitwisselen of uitlenen, zelfs niet met je beste vrienden.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:54 schreef Zon het volgende:
[..]
http://www.optiekkeymeulen.be/page.php?id=10
Niet per se. Alleen als je het vervelend vindt om twee harde stukjes plastic in je oog te hebben zitten.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:49 schreef Daphne-147 het volgende:
[..]
moeten ze persee op het traanvocht drijven dan ?
oke,maar heb voor de test wel eens 5 minuutjes 2 lenzen op elkaar in me oog gehad.quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:08 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Niet per se. Alleen als je het vervelend vindt om twee harde stukjes plastic in je oog te hebben zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |