Dit grapje komt me bekend voor.quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben chronisch lekkerook al zo vervelend
Jij hebt de Tumboe ziekte?quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:38 schreef AntiAnti het volgende:
Neeee ik heb een onbekende afrikaanse ziekte , zo ben ik nog specialer dan de rest!
Oké mooi, ga je er dood aan?quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:38 schreef AntiAnti het volgende:
Neeee ik heb een onbekende afrikaanse ziekte , zo ben ik nog specialer dan de rest!
Mijn halve klas heeft zogenaamd ''Officieel Dyslexie''quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:35 schreef AntiAnti het volgende:
Ben je een beetje verlegen of zoek je een excuus voor je autisme? Hellup ik ben autistisch! Ben je te lui om je echt in te zetten voor Nederlands? DYSLEXIE BOOOOEEEE. Nee ik ben niet zomaar slecht in wiskunde, ik heb discalculie! Ik gedraag me wel als een bitch, maar dat komt door mijn Borderline. Pdd Nos... en ik heb een schildklier ziekte, daarom word ik zo dik van al die macdonaldsburgers... etc. Vroeger noemde je dat soort kinderen on opgevoed, nu hebben ze 'een rugzakje'. een vriend van me doet LIO en zegt ook dat de meeste probleemkinderen gewoon last hebben van een té groot ego.. BAH
Kaboutorisantisch.quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:52 schreef Aardappelbeertje het volgende:
Je hebt wel een beetje gelijk. 9 van de 10 keer is het gewoon lui volk:
''Kom je mee in de tuin werken?''
''Nee, ik heb potgrond allergie''
''Zin in de Efteling?''
"Nee, sorry. Kaboutorisanitisch hé"_!
Mwa bij diabetes hoort geen irritant gedrag waar het een excuus voor is. Tegenwoordig heeft elke kut alto wel adhd.quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:49 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ik heb officeel diabetes. Adhd. Ha-ha
Ouders willen natuurlijk ook enorm graag een excuus voor het feit dat hun kind keihard faalt.quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:35 schreef AntiAnti het volgende:
Ben je een beetje verlegen of zoek je een excuus voor je autisme? Hellup ik ben autistisch! Ben je te lui om je echt in te zetten voor Nederlands? DYSLEXIE BOOOOEEEE. Nee ik ben niet zomaar slecht in wiskunde, ik heb discalculie! Ik gedraag me wel als een bitch, maar dat komt door mijn Borderline. Pdd Nos... en ik heb een schildklier ziekte, daarom word ik zo dik van al die macdonaldsburgers... etc. Vroeger noemde je dat soort kinderen on opgevoed, nu hebben ze 'een rugzakje'. een vriend van me doet LIO en zegt ook dat de meeste probleemkinderen gewoon last hebben van een té groot ego.. BAH
Dus zodra er een beperking bij een ziekte komt kijken is het volgens jou kul?quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:00 schreef AntiAnti het volgende:
[..]
Mwa bij diabetes hoort geen irritant gedrag waar het een excuus voor is. Tegenwoordig heeft elke kut alto wel adhd.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:06 schreef NoShitSherlock het volgende:
Ik sla elke dag iemand in elkaar maar dat komt door mijn Gilles de la Tourette
tourettesyndroom, godverdomme!
Ja, echt achterlijk. Kregen ze ook nog eens een half uur extra tijd voor proefwerken.quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:42 schreef Dynd het volgende:
[..]
Mijn halve klas heeft zogenaamd ''Officieel Dyslexie''![]()
Eens met klacht
En bij Nederlands worden spelfouten niet meegeteld, echt wtf heeft het vak dan voor nut?quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:13 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja, echt achterlijk. Kregen ze ook nog eens een half uur extra tijd voor proefwerken.
Kanker lijkt me wel een toffe voor jou...quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
gilles-de-la-tourettesyndroom is ook een toffe
quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:18 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Kanker lijkt me wel een toffe voor jou...
Reageer dan man!quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:08 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dus zodra er een beperking bij een ziekte komt kijken is het volgens jou kul?
Voor iedereen hier welquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:18 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Kanker lijkt me wel een toffe voor jou...
Als je te retarded bent om op een normale school te functioneren ga je maar naar een speciale. Maar dat zijn ze niet, te retarded, ze ziojn gewoon lui en daarom willen ze PERSE op zon gewone school blijven.quote:
Als ze het daar redden, waarom zou dat niet kunnen? Misschien heb je een beetje extra begeleiding nodig, maar daar hoeft niemand last van te hebben.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:12 schreef AntiAnti het volgende:
[..]
Als je te retarded bent om op een normale school te functioneren ga je maar naar een speciale. Maar dat zijn ze niet, te retarded, ze ziojn gewoon lui en daarom willen ze PERSE op zon gewone school blijven.
Nou het lijkt me niet dat iedereen OPEENS dyslectisch is,quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ze het daar redden, waarom zou dat niet kunnen? Misschien heb je een beetje extra begeleiding nodig, maar daar hoeft niemand last van te hebben.
Sws om maar te zeggen dat iemand gewoon lui is is wel erg kort door de bocht, waarom denk je dat?
Nee, maar sinds ze er achter gekomen wat dyslexie is en het wat bekender werd blijken er eigenlijk heel veel mensen zijn die last van dit probleem hebben.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:19 schreef AntiAnti het volgende:
[..]
Nou het lijkt me niet dat iedereen OPEENS dyslectisch is,
Pff anti betekent geen antiliaan maar gewoon anti, dombo.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:20 schreef RickoKun het volgende:
TS is een vuile raciste!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Wat hebben antillianen ooit jou misdaan
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |