Na de hond van de buren een paar weken terug doodgereden hebben was het nu helaas de beurt aan de boodschappen van een onbekende man

De man in kwestie gooide spontaan zijn fiets van het fietspad naar de autobaan, waar de auto's met een daverende snelheid van 50 km/u reden...
Toen de man deze duizelingwekkende capriool uithaalde viel zijn fietstas welke gevuld was met net gehaalde boodschappen.
Ten eerste schrok ik al van het feit dat ik die gozer bijna aanreed dankzij deze Evil Knievel stunt, uitwijken of remmen voor de boodschappen (

) lukte helaas niet meer, ik reed er vol overheen.
Een paar meter verder zette ik de auto tot stilstand om mij in de richting van de gedupeerde man te begeven.
Het eerste wat ik deed was mijn medeleven tonen door mijn excuses aan te bieden.
Hier zat deze meneer niet op te wachten, bleek uit zijn reactie

Er volgde een scheld tirade, dood verwensingen en de eis om zijn boodschappen te vergoeden
Hier brak TS zijn klomp...

wat dacht deze man wel niet ?
Na toch maar liefst 2 keer mijn excuses aangeboden te hebben was TS er pan klaar mee, en ging er tegen in.
"Meneer, ten eerste is het levensgevaarlijk wat u deed, ten tweede mag u niet op de auto weg fietsen"
Ik vertelde dat ik de boodschappen niet ging vergoeden omdat het zijn fout was en niet gebeurd was als hij niet zelf 2 keer de fout ingegaan was.
De boze meneer dreigde de politie te bellen, waarop TS zei "Ga je gang, hier heb je mijn gegevens

! een prettige dag nog"
Na dit fantastische dialoog keerde TS huiswaarts om hier een topic over te maken op Fok!
Klacht: oude man die wil dat ik zijn boodschappen ga vergoeden.
Anti-klacht: SSB heeft eindelijk een avatar