Neen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:51 schreef Jahr00n het volgende:
Jij noemt je ouders niet bij hun voornaam?
quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:52 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Neen.
Het idee al. Het zijn je vrienden niet.
Lijkt me niet, thuis zijn de marocjes vaak lief omdat papa streng is en buiten hangen ze de malloot uit.quote:
Nee, dat hoort niet zo.quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:51 schreef Jahr00n het volgende:
Jij noemt je ouders niet bij hun voornaam?
Hoe noem je ze dan als je roept?quote:
Hoe noem je ze dan?quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:52 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Neen.
Het idee al. Het zijn je vrienden niet.
Idd, ik noem mijn ouders pa en ma, niet bij hun voornaamquote:
Op z'n Fries, mem en heit.quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:54 schreef Nemain het volgende:
[..]
Hoe noem je ze dan?
Ik zeg altijd gewoon mama, en jij.
Maar verder: eens met de klacht. Je zou eens moeten zien wat ik op een gemiddelde zaterdag aan drammende, gillende, etterende kinderen voorbij zie komen in de winkel waar ik werk.
Pa of ma.quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:54 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Hoe noem je ze dan als je roept?
Dat dus...quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Idd, ik noem mijn ouders pa en ma, niet bij hun voornaam
quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:50 schreef S1nn3rz het volgende:
En dan van die kinderen hebben die alles mogen. Bij iedereen de kasten open trekken. Zonder te bellen gewoon binnenkomen. Tegen alles en iedereen je en jij zeggen. Hun eigen ouders gewoon bij de voornaam noemen. Domme vragen stellen, aso vragen stellen. Niet genoegen nemen met nee, doorzeuren, altijd hun zin willen hebben, zich als grote mensen voor willen doen, ook zulke kleding willen dragen, denken dat ze alles al weten, op hun 10e al met een mobiele telefoon lopen onder het mom dat mama ze dan kan bereiken.
Wat haat ik de ouders van zulke kinderen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een vrijgevochten zooitje is het.![]()
![]()
![]()
Mensen die niet weten wat opvoeden is in deze tijd.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Idd, ik noem mijn ouders pa en ma, niet bij hun voornaam
Sommigen vinden dat respectloos, anderen weer niet. Hangt er vanaf wie je bentquote:Op vrijdag 25 september 2009 17:07 schreef Silven het volgende:
Zodra je uit je puberjaartjes bent is het toch redelijk normaal om je ouders gewoon met hun voornaam aan te spreken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |