Ditoquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:03 schreef nummer74 het volgende:
Kan je het nog een keer zeggen?
Ik weet niet wat voor vrouw of vriendin jij hebt maar sporen doet ze niet.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:02 schreef 3keernix het volgende:
Vrouwen zoeken graag bevestiging, waardering en bovenal eigenlijk respect. In een relatie zitten vereist dus dat je ook regelmatig zegt dat je van de ander houdt. Want stel dat het niet zo is? Misschien heeft hij/of zij een ander?
Waarom...Waarom moet ik dan elke 5 minuten van een stelletje horen..'Ik hou van je' en dat dan om de 10 secondenNou weten we het wel hoor.
Daarnaast: Als ze het niet horen worden ze heel pissig en gaan ze melo-dramtisch doen. Vrouwen, ik zeg toch ook niet om de 5 minuten ik wil bier?
Klacht: Vrouwen die om de 10 seconden bevestiging zoeken![]()
Misschien om de klacht wat duidelijker te maken deze:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:08 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Terechte klacht.
Moet je het eens vergeten als je een sms stuurt zonder iets van hvj of ly op het eind... Dat wordt 3 dagen fappen
een x is voldoende tochquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:16 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik doe dat ook.
Maar nooit hvj of ly want ik ben geen homo toch godverdomme of wel soms!?!
Aparte vriendin heb je danquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:08 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Terechte klacht.
Moet je het eens vergeten als je een sms stuurt zonder iets van hvj of ly op het eind... Dat wordt 3 dagen fappen
Dikke vette afknapperquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:21 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Oh ja, ik hou kankerveel van je is dat dan goed, of juist slecht?
Van het type: 'GEEN KUSJE!?'quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:08 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Terechte klacht.
Herkenbare situatiequote:Op vrijdag 25 september 2009 12:32 schreef A-mineur het volgende:
Herkenbare situatie:
Zij: Je zegt nooit dat je van me houdt?
Ik: Nee, dat doe ik toch nooit, maar ik hou wel van je, dat weet je toch?
Zij: Ja maar je zegt het nooit.
Ik: Ik hou van je.
Zij: ja nu hoeft het niet *loopt boos weg*
Drama,.. Ik zit hier in een redelijk vol kantoor.. Als ze me dan hier belt (wat ik al vreselijk irritant vind) en ik heb eindelijk voor elkaar gekregen dat we op gaan hangen (ze belt 9 van de 10 keer met 'ik verveel me'.. terwijl ik druk aan het werk ben) begint ze ook weer...quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:42 schreef Adelante het volgende:
Of aan het einde van ieder telefoongesprek zoiets zeggen en als je het dan vergeet dat ze terugbelt om te vragen of er iets is
Hé, je vriendin zit ook op Fok!quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:03 schreef Andiamo het volgende:
(ze belt 9 van de 10 keer met 'ik verveel me'.. terwijl ik druk aan het werk ben)
Perfect, dan willen ze neukenquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:09 schreef TGVkopper het volgende:
Mijn god, wat heb ik een schurfthekel aan vrouwen die zeuren dat ze zich vervelen.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:03 schreef Andiamo het volgende:
[..]
Drama,.. Ik zit hier in een redelijk vol kantoor.. Als ze me dan hier belt (wat ik al vreselijk irritant vind) en ik heb eindelijk voor elkaar gekregen dat we op gaan hangen (ze belt 9 van de 10 keer met 'ik verveel me'.. terwijl ik druk aan het werk ben) begint ze ook weer...
zij "Doei schatje, ik hou van je"
ik "Oke baby, doeidoei"
zij "...."
ik "ja daag.. ik zit op kantoor hoor"
zij "Ja, nou en"
ik "Ja,daaaag"
*tuuttuuttuuttuut*
Bedankt voor deze infoquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:12 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Perfect, dan willen ze neuken![]()
Bron
quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:09 schreef TGVkopper het volgende:
[..]
Hé, je vriendin zit ook op Fok!
Mijn god, wat heb ik een schurfthekel aan vrouwen die zeuren dat ze zich vervelen.
Ergste is, als ik eenmaal met een zucht ophang en de telefoon in de oplader terug ramquote:
Mijn gok is dat ie single isquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:04 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor vrouw of vriendin jij hebt maar sporen doet ze niet.
drink dan ook eens een beetje doorquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:02 schreef 3keernix het volgende:
Vrouwen, ik zeg toch ook niet om de 5 minuten ik wil bier?
Hahahaaquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:22 schreef Andiamo het volgende:
[..]
Ergste is, als ik eenmaal met een zucht ophang en de telefoon in de oplader terug ram
krijg ik van die opmerkingen van collega's naar mijn hoofd: "Waarom doe je altijd zo onaardig tegen je vriendin over de telefoon?"![]()
Ze moesten eens weten godverrrrrrrrrrrdomme!
Nu op msnquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:26 schreef Feejx het volgende:
[..]
HahahaaHoevaak valt ze je dan lastig per werkdag?
quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:32 schreef Andiamo het volgende:
[..]
Nu op msn
En meestal belt ze minimaal 1 a 2 keer per dag
Voed haar eens op manquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:32 schreef Andiamo het volgende:
[..]
Nu op msn
klinkt als een controlefreakquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:32 schreef Andiamo het volgende:
[..]
Nu op msn
Klinkt als geen gezonde relatiequote:
Dank jequote:
Ze is mijn hond nietquote:
quote:
quote:
Dat ga je toch niet menen he?quote:
Het avondeten over anderhalve maand staat in der agenda![]()
![]()
![]()
the fuckquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:01 schreef Andiamo het volgende:
![]()
![]()
Zal ik het even uitleggen? Hij is gayquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:46 schreef HoneyPop het volgende:
Mijn vriend is juist degene die het de hele dag door roept![]()
Skattieeeeee, ik houvanje!!! Zoooooooveeeeeel!!!
(en dan spreidt ie zn armen om te laten zien hoeveel)
Hij heeft echt ontelbaar veel manieren waarop die even zegt dat ie van me houdt![]()
Maarja, soms is het echt teveel van het goede,
en als ik een telefoongesprek met m afsluit kijkt iedereen me altijd raar aan
eerrr... Jawelquote:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:11 schreef Andiamo het volgende:
[..]
eerrr... Jawel
Zou zomaar kunnen dat het langer dan anderhalve maand is
Maar verder is het (soms) best een schatje hoor
Je denkt toch niet dat ik me daarmee bemoei?quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:14 schreef Feejx het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat is niet best
![]()
Hoe kan je dat in godsnaam volhouden? Ik zou gek worden
quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:40 schreef Andiamo het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik me daarmee bemoei?
Eigenlijk is het best handig...
- ik hoef nooit na te denken over wat voor boodschappen we moeten halen (staat in haar agenda.. we eten deze week dit, dus hebben we dit nodig).. ik sjok wat met de kar door de supermarkt
- we eten heel gebalanceerd (bijv. ze kan precies zien dat we in week 5 al 3 keer pasta gaan eten, dus in week 6 eten we wat anders, de pasta komt dan in week 7 wel weer, enz.. enz... enz...)
- ik kook meestal en leer daardoor steeds meer, want (door het afwisselende) moet ik steeds dingen koken die ik weinig tot nooit gemaakt heb. Als ik voor mezelf kookte als vrijgezel was het meestal diepvries-zak in wokpan en vreten maar
- ik heb een wandelende agenda in huis.. het is onmogelijk een verjaardag te vergeten, al deed ik mijn best erop
samenvatting:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rotsje&Koekje
Wacht maar tot het uitgaatquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:54 schreef Andiamo het volgende:
zolang ik er geen last van heb, vind ik het allemaal wel best
indd. Dat wordt het niet meer van elke week wat anders eten, of je dagelijks portie groenten naar binnen.quote:
De seks moet wel bizar goed zijn dan...quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:32 schreef Andiamo het volgende:
Nu op msn
Vraag je d'r nog wel 'es uit eten of durf je dat niet aan?quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:01 schreef Andiamo het volgende:
![]()
![]()
Scheiden bedoel je? Dat zie ik nog voor hele lange tijd niet gebeurenquote:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:59 schreef wise het volgende:
indd. Dat wordt het niet meer van elke week wat anders eten, of je dagelijks portie groenten naar binnen.
Je gaat ongezond eten, je komt aan en krijg puisten.
Je vergeet verjaardagen waardoor je een einzling wordt en langzaam in de vergetelheid raakt. Op je werk gaat het ook slecht, je wordt ontslagen, leeft op straat en voor je het weet lig je op je sterfbed en denk je wtf heb ik gedaan¿
IK zou dus maar alvast een agenda bijhouden, want zonder haar kom je nergens. Behalve in de goot. Misschien.
Hahaha,.. what can I sayquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:06 schreef Catbert het volgende:
De seks moet wel bizar goed zijn dan...
Ach dat plannen we samen in en dat moet eigenlijk wel.. zij werkt heeeeeele rare diensten (ochtend, 3 uurs, maar soms ook van 15.30 tot 22.30 uur) dus om spontaan een vorkje te gaan prikken wordt sowieso lastig..quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:08 schreef Catbert het volgende:
Vraag je d'r nog wel 'es uit eten of durf je dat niet aan?
die dagen staan ook in de planningquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:08 schreef Catbert het volgende:
[..]
Vraag je d'r nog wel 'es uit eten of durf je dat niet aan?
Je bent getrouwd en zit nog steeds op Fokquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:17 schreef Andiamo het volgende:
[..]
Scheiden bedoel je? Dat zie ik nog voor hele lange tijd niet gebeuren
[..]![]()
[..]
Hahaha,.. what can I say![]()
[..]
Ach dat plannen we samen in en dat moet eigenlijk wel.. zij werkt heeeeeele rare diensten (ochtend, 3 uurs, maar soms ook van 15.30 tot 22.30 uur) dus om spontaan een vorkje te gaan prikken wordt sowieso lastig..
Jij komt hier om chickies te hosselen?quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:23 schreef Seam het volgende:
Je bent getrouwd en zit nog steeds op Fok?
geregistreerd partnerquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:23 schreef Seam het volgende:
[..]
Je bent getrouwd en zit nog steeds op Fok?
Ben jij nog maar 26? Ik dacht op z'n minst 38quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:25 schreef Andiamo het volgende:
[..]
geregistreerd partner
En ik ben pas 26, waarom zou ik niet op Fok gaan? Oh jah, Fok!kers hebben geen vriendin/partner natuurlijk
Ik ben echt 26 hoorquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:25 schreef Catbert het volgende:
[..]
Jij komt hier om chickies te hosselen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als je me ziet denk je waarschijnlijk dat ik rond de 16 benquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:26 schreef Feejx het volgende:
[..]
Ben jij nog maar 26? Ik dacht op z'n minst 38
Kanonne, ik ben zelfs nog ouderquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:27 schreef Andiamo het volgende:
[..]
En als je me ziet denk je waarschijnlijk dat ik rond de 16 ben
vorige week nog om legitimatie gevraagd toen ik bier(!!) ging halen
wij hebben hetzelfde vriendje zo te horenquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:46 schreef HoneyPop het volgende:
Mijn vriend is juist degene die het de hele dag door roept![]()
Skattieeeeee, ik houvanje!!! Zoooooooveeeeeel!!!
(en dan spreidt ie zn armen om te laten zien hoeveel)
Hij heeft echt ontelbaar veel manieren waarop die even zegt dat ie van me houdt![]()
Maarja, soms is het echt teveel van het goede,
en als ik een telefoongesprek met m afsluit kijkt iedereen me altijd raar aan
Interessante topicwending!quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:28 schreef soofje het volgende:
[..]
wij hebben hetzelfde vriendje zo te horen
10 keer de helft is 5, vandaar!quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:05 schreef Biels het volgende:
Elke 5 minuten om de 10 seconden? Verduidelijk?
was op zoek naar een pagina met leeftijd/geboortejaar...quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:17 schreef Feejx het volgende:
[..]duurde nog lang voordat je het zag
Ik ben een week ouderquote:Op vrijdag 25 september 2009 16:19 schreef Andiamo het volgende:
[..]
was op zoek naar een pagina met leeftijd/geboortejaar...
daar staat trouwens '82 wat in zou houden dat je ongeveer even oud bent (ik ben uit december '82), mjah dat hoeft niet op je leeftijd te slaan..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |