Bron De Televaag & RTL Boulevard.quote:Sonja Bakker stopt met al haar activiteiten. De dieetgoeroe zal voor onbepaalde tijd geen afslankboeken meer maken en tv-programma's doen. Ook stopt ze met haar tijdschrift.
Volgens De Telegraaf is het personeel van Sonja vrijdagochtend ingelicht. "Ik neem een time-out omdat het me allemaal te veel wordt. Ik moet aan mijn kinderen en gezondheid denken.”
Deze zomer maakte RTL Boulevard al bekend dat Sonja gaat scheiden van haar man en zakenpartner Koen. De enorme werkdruk van Sonja werd genoemd als de voornaamste reden van de breuk.
ik zou haar veel friet geven, gratenpakhuis.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:02 schreef eleusis het volgende:
Toch zou ik haar geven.
Ik weet niet wat Sonja vindt van al die extra proteinen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:02 schreef eleusis het volgende:
Toch zou ik haar geven.
idd. handig gedaan hoor...quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:46 schreef Hephaistos. het volgende:
Goede timing... De hype is voorbij en mensen krijgen door dat het niet werkt op de lange termijn. Dan kan je maar beter de eer aan jezelf houden en stoppen zonder gezichtsverlies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |