Dus datquote:
TS is zuunig. TS denkt aan de crisis.quote:
WAT DOE JE OP FOK!quote:
Integendeel, ik keek net op mijn bankrekening en heb vandaag een recordhoogte bereikt kwa bling blingquote:
Hmmm, brood bij de bakker is vaak wel ultra lekker, maar de prijs is vaak ook ergerlijk duur.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:47 schreef Beauregard het volgende:
Ik zeg het niet vaak, ook niet graag, maar klacht is gegrond.
Nederlandse supermarkten bulken van de kunstmatige, van belabberde kwaliteit zijnde, smakeloze kutproducten die ze verkopen tegen een prijs alsof er goud in verwerkt zit.
Ik heb met name medelijden met mensen die uit 'pakjes' koken en dus voor een zakje poeder een eurootje of 2 - vaak meer - neertellen. Denken dat soort mensen niet na?
De prijs-kwaliteitsverhouding in Nederlandse supermarkten is compleet scheef. Daarom doe ik zoveel mogelijk inkopen bij speciaalzaken, haal brood bij de bakker, vlees bij de slager, groente en fruit op de markt en loop ik enkel een supermarkt binnen om op een kratje bier te gaan staan en "HAHAHAHAHA" te schreeuwen naar het klootjesvolk aldaar.
Haha, jij maakt een leuk grapje met de TT. Want het gaat over de prijs van een product, maar jij doet alsof het hier over het aanbidden van een product gaat. Fantastisch. Wat een creativiteit.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:51 schreef Copycat het volgende:
Ik prijs producten ook altijd de hemel in.
Valt wel mee hoor, hij was nogal makkelijk ingekopt. Maar fijn dat het bij jou toch in goede aarde valt.quote:
Twee keer de helft?quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:58 schreef ManianMan het volgende:
Ik ga meestal naar de groothandels, daar zijn de prijzen gehalveerd tegenover de prijzen van supermarkten
Hier stopte ik met lezen.quote:
Normaal werkende mensen hebben daar niet eens tijd voorquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:47 schreef Beauregard het volgende:
Nederlandse supermarkten bulken van de kunstmatige, van belabberde kwaliteit zijnde, smakeloze kutproducten die ze verkopen tegen een prijs alsof er goud in verwerkt zit.
Ik heb met name medelijden met mensen die uit 'pakjes' koken en dus voor een zakje poeder een eurootje of 2 - vaak meer - neertellen. Denken dat soort mensen niet na?
De prijs-kwaliteitsverhouding in Nederlandse supermarkten is compleet scheef. Daarom doe ik zoveel mogelijk inkopen bij speciaalzaken, haal brood bij de bakker, vlees bij de slager, groente en fruit op de markt en loop ik enkel een supermarkt binnen om op een kratje bier te gaan staan en "HAHAHAHAHA" te schreeuwen naar het klootjesvolk aldaar.
Precies! Juist! Dat had ik ook al in gedachten, je neemt mijn woorden uit mijn mondquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:21 schreef Ossi2k9 het volgende:
[..]
Normaal werkende mensen hebben daar niet eens tijd voor
Of het moet je hobby zijn
Eh, dat kun je in het weekend doen hoor. Kwestie van plannen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:21 schreef Ossi2k9 het volgende:
[..]
Normaal werkende mensen hebben daar niet eens tijd voor
Of het moet je hobby zijn
Verse producten moet je natuurlijk ook vers gebruiken. Je kan natuurlijk wel op zaterdag voor de hele week het lekkere brood van de bakker halen, maar dan is het op vrijdag toch echt niet zo lekker meer.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:49 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Eh, dat kun je in het weekend doen hoor. Kwestie van plannen.
Waarom heb jij internet?quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:01 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Mensen kopen ook de meest aparte producten tegenwoordig. Wat is er mis met brood, melk, koffie? Het moet voor al die mensen donuts, chocomel en Red Bull zijn. Kom op zeg.
Dat klopt. Daarom gaan een aantal broden direct de vriezer in. Ontdooid smaakt dat nog altijd een stuk beter dan 'vers' brood van de supermarkt. Dat is me 'n bocht zeg, gadverdamme.quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:07 schreef Joppy het volgende:
[..]
Verse producten moet je natuurlijk ook vers gebruiken. Je kan natuurlijk wel op zaterdag voor de hele week het lekkere brood van de bakker halen, maar dan is het op vrijdag toch echt niet zo lekker meer.
Dat is appels met peren vergelijken. Internet is vooruitgang ten opzichte van zwart-wit tv, waar al die nieuwerwetse troep achteruitgang is. Of wil je beweren dat een donut superieur is aan brood en energiedrank beter voor je is dan koffie?quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:44 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Waarom heb jij internet?
Wat is er mis met zwart-wit tv en iedere 2 weken een Denksport boekje?
volgens mij kost vlees bij de slager duurder dan bij de supermarktquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:47 schreef Beauregard het volgende:
Zie je mij het tegendeel beweren? Lees eens goed, dwaas.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:22 schreef MADVILLAIN het volgende:
[..]
volgens mij kost vlees bij de slager duurder dan bij de supermarkt![]()
Inderdaadquote:Op vrijdag 25 september 2009 17:56 schreef Neroje het volgende:
Red Bull is sowieso één van de meest overgewaardeerde dranken op deze wereld...
kost duurderquote:Op vrijdag 25 september 2009 19:22 schreef MADVILLAIN het volgende:
[..]
volgens mij kost vlees bij de slager duurder dan bij de supermarkt![]()
Welke supermarkt is dat dan? Hier is ie 1,18.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:35 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Redbull is maar 50cent hoor.
Heb je van de Albert Heijn wel 'ns "Excellent Pain du Boulogne" of iets dergelijks gehad? Die kan ik heel goed lijen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:56 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Dat klopt. Daarom gaan een aantal broden direct de vriezer in. Ontdooid smaakt dat nog altijd een stuk beter dan 'vers' brood van de supermarkt. Dat is me 'n bocht zeg, gadverdamme.
Dat is inderdaad één van de betere supermarktbrodenquote:Op zondag 27 september 2009 17:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Heb je van de Albert Heijn wel 'ns "Excellent Pain du Boulogne" of iets dergelijks gehad? Die kan ik heel goed lijen.
er is een onderzoek geweest (conusmentenbod/radar/kassa?) waarin blijkt dat het eigenlijk witbrood is met bruine kleurstof. Verder vind ik het schoferig duur zo'n brood (2 euro) als je ook bruin brood kan kopen van 49 cent die net zo lekker isquote:Op zondag 27 september 2009 17:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Heb je van de Albert Heijn wel 'ns "Excellent Pain du Boulogne" of iets dergelijks gehad? Die kan ik heel goed lijen.
Dat.quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:56 schreef Neroje het volgende:
Red Bull is sowieso één van de meest overgewaardeerde dranken op deze wereld...
Tis d'r werk he.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:52 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Haha, jij maakt een leuk grapje met de TT. Want het gaat over de prijs van een product, maar jij doet alsof het hier over het aanbidden van een product gaat. Fantastisch. Wat een creativiteit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |