ow my god , ik heb medelijden met je als ik zo die playlist zie van die cdsquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:03 schreef Feivel1 het volgende:
OLON CD's.. Die gebruiken we nog steeds. Daar moet ik elke week VERPLICHT eentje per uur op de playlist zetten :p
een keer dat de 90's er zijn, of hebben ze voor elk program een anderquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:05 schreef Sirolf het volgende:
Ah, ze hebben voor deze week ook weer aangepaste uuropeners gemaakt voor alle programma's, met 90s Request-vermelding.
Zou natuurlijk nog leuker zijn als ze een uuropener uit de 90s zouden gebruiken.
In plaats van 'Ekstra Weekend!' is het nu "90s request met nu... Ekstra Weekend!".quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
een keer dat de 90's er zijn, of hebben ze voor elk program een ander
Ik neem aan dat dat maar een keer is ingesprokenquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In plaats van 'Ekstra Weekend!' is het nu "90s request met nu... Ekstra Weekend!".
the A teamquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:09 schreef Marc63 het volgende:
Waarom worden er eigenlijk geen filmpjes meer gemaakt voor de 90s/00s request? Die waren altijd geniaal.
Zal wel te weinig tijd/geld voor zijn ofzo. En ze hadden het filmpje voor dit jaar al opgebruikt voor Florent.quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:09 schreef Marc63 het volgende:
Waarom worden er eigenlijk geen filmpjes meer gemaakt voor de 90s/00s request? Die waren altijd geniaal.
Komt dat liedje eig ook uit de 90'squote:Op vrijdag 25 september 2009 20:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zal wel te weinig tijd/geld voor zijn ofzo. En ze hadden het filmpje voor dit jaar al opgebruikt voor Florent.
Ah, Nicole op de bank?
Heb ff gemaild, kijken of ze er wat mee doen (naar gerard en michiel dus)quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:05 schreef Sirolf het volgende:
Zou natuurlijk nog leuker zijn als ze een uuropener uit de 90s zouden gebruiken.
Prachtige filmpjes!quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:09 schreef Marc63 het volgende:
Dammitquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Deze leefde ook in de 90s.
Zal wel niet in Dalet staan denk ik...quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:11 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Heb ff gemaild, kijken of ze er wat mee doen (naar gerard en michiel dus)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |