Ofwel: Zonnestraling / Zonne energyquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:30 schreef INViCTuS het volgende:
wat euh.. betekent dat allemaal precies speedy?of ik kijk nie goed...
Komende week wordt er nog steeds vrijwel geen regen verwacht.
De media zit nu spreekwoordelijk in elk hoekje van de wereld.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:20 schreef Frutsel het volgende:
Het lijkt overal op de wereld wel droog![]()
Zat eergister een docu te kijken waar droogte in 1930-1933 centraal stond. Wat dat voor rampen tot gevolgen had. Ondanks de berichten over zware overstromingen in bijv turkije enzo lijken de berichten over droogte de overhand te hebben. Nederland, VS, Afrika.. droger dan normaal. Lijkt dat zo? Of is het echt droger?
Ik heb de laatste jaren wel vaker het idee dat stromingspatronen vaak voor weken vast zitten. Maar dat kan ook aan mij liggen, dat ik gewoon meer op het weer als reeks ben gaan letten.quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:35 schreef INViCTuS het volgende:
Een mix af en toe zou niet erg zijn inderdaad. Het is nu al een lange tijd droog en relatief zonnig al dan niet overal in NL. Zou me niet verbazen als er een moment komt in october dat het helemaal omslaat en we 3 weken alleen maar regen en wind krijgen. Als het 10 october maar droog is...
voor wie zin heeft is er dan in Zutphen de nationale bokbierdag, www.bokbierdag.nl
ja, maar daar zit je dan ook gelijk weer een paar weken aan vast, tenminste, dat is ijn ideequote:Op vrijdag 25 september 2009 17:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mah valt wel mee, we hebben van die jaren dat het indd paar weken vast weer is, maar als het dan om slaat slaat het ook gelijk goed om, dus niks verbazen dat we gelijk een stevige depressie te verwerken krijgen met flink wat regen en storm
Mah niet zo lang hoor, vooral qua wind is het soms maar van korte duur...quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, maar daar zit je dan ook gelijk weer een paar weken aan vast, tenminste, dat is ijn idee
7mm hier deze maand.quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:20 schreef aloa het volgende:
Misschien dinsdag wat regendruppels, maar veel stelt het niet voor.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |