Het wordt soms ook wel zo gespeldquote:Op zondag 11 oktober 2009 10:21 schreef Zweefvliegje het volgende:
Asy; Jean-Paul
Maar qua Limburgse namen vind ik Baer wel serieus een lieve naam! Een Bear van een vent!
Ik snap jouw uitspraak alleen niet (Bère)? Hoe bedoel je die? Ik ken een Baer uit Limburg en die wordt gewoon Beer genoemd zegmaar.
Enne, FreeCell, stiekem weet jij wel wat het wordt toch? Kun je niet een tipje van de sluier oplichten zodat we geen meisjes en jongensnamen hoeven te verzinnen? Anders moeten we nog bedenken voor niks ook![]()
Jaquote:Op zondag 11 oktober 2009 10:39 schreef pinquit het volgende:
woah jullie weten het alwat lijkt me dát moeilijk geheimhouden zeg
![]()
succes
Dat vond ik dus ookquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:05 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ben heel goed met geheimen.![]()
HelenaMarit is zo hard op de een of andere manier. Itt Leander. Kan het niet helemaal uitleggen
![]()
En Tom is leuk. Of Beer. Olivier of Mats.
limburgse collega's van me hebben hun zoon 'Tuur' genoemd. van Arthur uiteraard. een mooie limburgse naam vind ik 't.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:21 schreef Asyniur het volgende:
En wij moeten op zoek naar een jongensnaam![]()
Iemand ideetjes?
voorkeuren gaan uit naar Franse, Italiaanse of typisch Limburgse namen, maar Engels/Amerikaans mag ook
quote:
Ik ken een Thieu. Vind ik ook wel erg leuk.quote:Op zondag 11 oktober 2009 10:19 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Het is dan wel Thei hè!![]()
Ik was ook nog Tjeu vergeten en Ties
Ook echt zo uitgesproken of op zn engels? Dacht dat de dochter v Sylvana Simons ook Levi heet, op zn engels uitgesproken.quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:07 schreef Vicky het volgende:
op tv gezien: Levi voor een meisje.
Voor een jongen ken ik eht wel, maar voor een meisje....
Dan ist niksquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |