Nooit gehoord van Elias het bootje. Ben ik nou een cultuurbarbaarquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:37 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Thomas het treintje
Elias het bootje
en Bob de Bouwer!!!
Que? Die anekdote heb ik gemist, denk ik.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:55 schreef oh-oh het volgende:
Ik dacht het al, ik postte namelijk es een anecdote over stomme s...
![]()
Dan zou ik eerder voor Brum gaanquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:37 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Thomas het treintje
Elias het bootje
en Bob de Bouwer!!!
Julius zou ook heel lang Jacob geheten hebben. Pas 2 weken voor ik beviel kwam die nieuwe naam op de proppen. Ik vond Jacob uiteindelijk toch net iets te stoffig (en te bijbels idd) en daardoor niet helemaal bij ons passen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:38 schreef RockabeIIa het volgende:
Jacob vond ik ook erg mooi en stond op mijn lijstje. Wat mij betreft had het dat mogen worden maar mijn vriend heeft nu eenmaal niets met bijbelse namen (en ik eigenlijk ook niet)
Mijn oude buurjongens heetten zo.quote:
quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik kwam hier een Mees van der Maden tegen..vond ik een beetje een typische combinatie
ik ken alleen maar blake Bianca's wat is daar raar aanquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:56 schreef Pyttpytt het volgende:
Ik zie net op hyves ergens een kind (donker mannetje) dat Nero heet... Oke, het is wel hetzelfde idee als een blanke die Bianca heet, maar toch...
En de associatie met die lieve keizer lijkt me ook geen fijne...
Juist niets, dat zeg ik toch ook?quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:11 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik ken alleen maar blake Bianca's wat is daar raar aan
quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:11 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik ken alleen maar blake Bianca's wat is daar raar aan
Dat ben ik weleens tegen gekomen in een overlijdensadvertentie... of was het dat ook en begrijp ik het nou verkeerd?quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:02 schreef cattie het volgende:
In de advertentie van zwaantje staat: ons meisje heeft haar vleugels uitgeslagen.
Kees heeft tenminste weldenkende oudersquote:Op zaterdag 26 september 2009 22:15 schreef sjak het volgende:
In ons dorp kom je de volgende jongensnamen tegen op de creche:
Wester, Boet, Sep, Skip, Zieger, Melle, Kees
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |