Maar prostitutie is ouderwets!quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:22 schreef Matteüs het volgende:
Maar serieus. Je mag me ouderwets noemen maar ik het triest om te zien hoe meisjes tegenwoordig zichzelf te grabbel gooien.
Jongens/kerel zullen dit zielige gedoe wel blijven verdedigen omdat ze op dat moment met iets heel anders nadenken dan ze gewend zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:21 schreef Dragorius het volgende:
Lelijke handenmaar als je je bedenkt wat die handen kunnen doen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Koffie zettenquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:23 schreef woid het volgende:
[..]
maar als je je bedenkt wat die handen kunnen doen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:27 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Koffie zettenTheeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een soort hooters-koffiebar dus
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
Nou...da's zomaar een idee...dat zie ik wel zitten. StarBoobs?quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:29 schreef KoosVogels het volgende:
Thee![]()
Een soort hooters-koffiebar dus
Een nieuw concept is geborenquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:33 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nou...da's zomaar een idee...dat zie ik wel zitten. StarBoobs?
quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:27 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Koffie zettenja... en koken... en afwassen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en thee zetten
Te laat...veeeeeeel te laat:quote:
Hier heb je het logo.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:33 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nou...da's zomaar een idee...dat zie ik wel zitten. StarBoobs?
Als ze dan ook nog goede koffie hebbenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |