quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:32 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Zo wil ik ook wel door een drive-throughOverigens is het zo meer een peep-show
Kom daar maar eens om bij de Macdrivequote:slagroomshows
Ze hebben geen slagroom bij de Mac!quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:34 schreef Clairvaux het volgende:
Kom daar maar eens om bij de Macdrive
Dat heeft nog nooit een gezonde man tegen gehouden Dragoquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:35 schreef Dragorius het volgende:
Ze kijken alleen niet zo slim uit de ogen
Alsof dat een nadeel isquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:35 schreef Dragorius het volgende:
Och verrek ze hebben ook ogen!quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:35 schreef Dragorius het volgende:
Nee maar dan ligt het er zo dik bovenop dat het je maar om 1 ding gaat. Ik ben meer van het subtielequote:
Je gaat voor het karakterquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:49 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Nee maar dan ligt het er zo dik bovenop dat het je maar om 1 ding gaat. Ik ben meer van het subtiele
quote:ik kom tekort.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:51 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Je gaat voor het karakter![]()
Vandaar dus
[..]
Als iemand van zichzelf geen waarde heeft is het toch heel nobel om ze een waarde te geven? Dan noem ik, laten we zeggen, $30,- een goed begin!quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:56 schreef Matteüs het volgende:
Meisjes hebben tegenwoordig totaal geen eigenwaarde meer van hunzelf. Best zielig.
http://www.bikini-baristas.com/index.htmlquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:56 schreef Dragorius het volgende:
Het geeft wel een vreemde draai aan de term "whipped cream"
quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:04 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
http://www.bikini-baristas.com/index.html
Er staat daar nog veel meer lekkers op het menu
Je zit iig niet achter het stuur van een truckquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:06 schreef Dragorius het volgende:
[..]en nu zit ik vastgeklemd onder mijn bureau, bedankt
quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:07 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Je zit iig niet achter het stuur van een truck
koffie met geslachtsroomquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:56 schreef Dragorius het volgende:
Het geeft wel een vreemde draai aan de term "whipped cream"
Hier hebben we het niet.quote:
ik heb mannen nooit begrepen die van stripshows houden of graag hun auto door een rondborstige bimbo willen laten wassen. wat moet je ermee?quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:16 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Hier hebben we het niet.![]()
Wat zou het er druk zijn als we het wel zouden hebben
Ja lol.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:00 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Als iemand van zichzelf geen waarde heeft is het toch heel nobel om ze een waarde te geven? Dan noem ik, laten we zeggen, $30,- een goed begin!
Er zijn er genoeg in Amerika die het niet hebben op een dag en zij krijgen het als 'extraatje'!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |