Good Beeeyyy!quote:Op vrijdag 25 september 2009 03:16 schreef APK het volgende:
[..]
Hij zegt tenminste nog 'I should go, bye'.
Er is trouwens een Laurel & hardy film waar ze gaan picknicken en elke keer als ze weg proberen te rijden zeggen ze 'Bye' en dan gaat er weer iets aan de auto kapot.![]()
Maar dat is niet per telefoon.
Heb je een youtube linkje?quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:06 schreef gias het volgende:
[..]
Good Beeeyyy!
en vervolgens in een hele diepe plas rijden.
gewelidg stukje, doe het ook wel's bij m;'n ouiders
Die bel-bureaus en josti's bellen je net zo goed als je zonder je naam opneemt hoor.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:05 schreef APK het volgende:
[..]
Dat dus.![]()
Ook om vervelende bel-bureautjes en josti's met te dikke vingers die geen nummer in kunnen toetsen te weren.
Door te vragen wie belt, en niet meteen te zeggen: 'ja daar spreekt u mee. ". Als zij zeggen dat ze van een callcenter zijn is het doei doei.quote:Op zaterdag 26 september 2009 10:29 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Die bel-bureaus en josti's bellen je net zo goed als je zonder je naam opneemt hoor.
Jij zegt:
"Hallo?"
"Spreek ik met de heer Sjaak Vermeulen?"
"Spreekt u mee."
"Ik bel om u een gloednieuw energiebureau aan te smeren, blablabla- ..."
"Sorry, niet geïnteresseert. Tot ziens!"
en wij zeggen:
"Hallo met Henk Kaatsheuvel."
"Spreek ik met de heer Henk Kaatsheuvel?"
"Zeg ik dat niet net? Domme koe!"
"Oh mijn excuses. Ik bel om u een gloednieuw energiebureau aan te smeren, blablabla- ..."
"Sorry, niet geïnteresseert. Tot ziens!"
Leg eens uit hoe jij er call-centers mee weert dan? Want zodra je opneemt krijg je uiteindelijk toch hetzelfde gesprek.
En zodra je opneemt zonder je naam, met "Hallo?", heb je dus opgenomen en zit je gelijk weer vast aan zo'n muts.
Oke, dat kan.quote:Op zaterdag 26 september 2009 10:47 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Door te vragen wie belt, en niet meteen te zeggen: 'ja daar spreekt u mee. ". Als zij zeggen dat ze van een callcenter zijn is het doei doei.
Amsterdammersquote:Op vrijdag 25 september 2009 03:17 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
Zelfs new yorkers zijn vriendelijker dan de gemiddelde amsterdammer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |