Dat jaquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:24 schreef motorbloempje het volgende:
knoflooksaus over een wrap heen?
nee, chilisaus en wat creme fraiche
Nee erdoorquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:24 schreef motorbloempje het volgende:
knoflooksaus over een wrap heen?
nee, chilisaus en wat creme fraiche
bij 't sportcentrum? Of hier in Dukenburg?quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:44 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik ga denk ik vd week ook weer een keer klimmen
Dukenburg. Was vorige keer maar 10 euro kwijt, inc huur van gordel enzoquote:Op zaterdag 26 september 2009 17:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
bij 't sportcentrum? Of hier in Dukenburg?
Ik ga the Bucket List kijken want die wilde ik nog graag zien.. met popcornquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:55 schreef Mikkie het volgende:
Nog mensen met mooie plannen voor vanavond?
Jeej!quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:27 schreef morgane het volgende:
Yeah, mn ouders hebben een huis gekocht!! In Wychen. Dus nu gaat mijn thuis-op-kamers plan officieel doorIn april gaan ze verhuizen en kan mijn vriendin dus hier intrekken
we zoeken in april dus nog een vrouwelijk huisgenootje!
Supervetquote:Op zaterdag 26 september 2009 22:27 schreef morgane het volgende:
Yeah, mn ouders hebben een huis gekocht!! In Wychen. Dus nu gaat mijn thuis-op-kamers plan officieel doorIn april gaan ze verhuizen en kan mijn vriendin dus hier intrekken
we zoeken in april dus nog een vrouwelijk huisgenootje!
Waar in Wijchen? Doet dat er toe? Alsof Wijchen Zuid zoveel spannender is dan in het centrumquote:Op zaterdag 26 september 2009 22:47 schreef SLP_ het volgende:
[..]
SupervetLijkt mij ook echt wat, een eigen huis
Waar in Wijchen gaan ze wonen als ik vragen mag?
Het enige goede aan Wijchen is de bioscoop!quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:52 schreef SLP_ het volgende:
Wijchen Zuid is véél spannender dan centrum, duh![]()
Maar vind ik gewoon leuk om te weten
Ja de bios is wel heel fijn, alleen jammer dat de filmkeuze zo beperkt is.quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het enige goede aan Wijchen is de bioscoop!
Tja, dat de filmkeuze tegenvalt is omdat sommige alleen in Malden draaien, maar dat is hier om de hoek!quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:55 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ja de bios is wel heel fijn, alleen jammer dat de filmkeuze zo beperkt is.
En voor de rest zijn er niet zo heel veel bijzondere dingen in Wijchen nee![]()
Ja, misschien de school, anders kon ik naar Nijmegen fietsen
zit nu op een housewarming in Beuningenquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:55 schreef Mikkie het volgende:
Nog mensen met mooie plannen voor vanavond?
Nou, Destination 4 bijvoorbeeld wordt in beide bioscopen niet gedraaid!quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tja, dat de filmkeuze tegenvalt is omdat sommige alleen in Malden draaien, maar dat is hier om de hoek!
Die school ligt in Alverna zowat!
Wat een faalbios is het eigenlijk ook!quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:01 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Nou, Destination 4 bijvoorbeeld wordt in beide bioscopen niet gedraaid!
En nou en, de school ligt nog wel in Wijchen hoor, pas als je 10 meter verder loopt ben je in Alverna!
Jeej!quote:
Het blijft Wijchen hoor!quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:06 schreef morgane het volgende:
Het is iig heel mooi daar, vlakbij het Wychense meer en veel groen enzo. En vlakbij een winkelcentrumpje
Omdat je nog je glazen moet ophalen en het anders verder lopen is!quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:07 schreef morgane het volgende:
Waarom denk je dat ik niet meeverhuis?
Ik ga er toch wel vanuit dat ik vóór april (als in: volgende week) bij je op de stoep staquote:Op zaterdag 26 september 2009 23:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Omdat je nog je glazen moet ophalen en het anders verder lopen is!
Volgens mij zijn het er 8!quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:12 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik ga er toch wel vanuit dat ik vóór april (als in: volgende week) bij je op de stoep sta
en ik ben nu al te lui om te lopen
Was de moeite waard hè? Is een goede filmquote:Op zaterdag 26 september 2009 20:15 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik ga the Bucket List kijken want die wilde ik nog graag zien.. met popcorn
Scheelt dat je daar niks aan mist want die film is wel zo intens slechtquote:Op zaterdag 26 september 2009 23:01 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Nou, Destination 4 bijvoorbeeld wordt in beide bioscopen niet gedraaid!
En nou en, de school ligt nog wel in Wijchen hoor, pas als je 10 meter verder loopt ben je in Alverna!
quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het er 8!
quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]Jij komt te vaak bij de Mac
Maar waarom vrouwelijke huisgenoten, morgane? Een man erbij kan juist goed zijn voor de wisselwerking en de gezelligheid. Niet dat het voor mij iets boeit, maar toch
.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat je alleen een glas kreeg bij een groot menu hè en die nam ik maar af en toe!
Dat heb ik met de burger king en Moaz!quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:21 schreef SLP_ het volgende:
Mc DonaldsSnap niet wat mensen daar zo lekker aan vinden
Is ook niks lekkers aan, maar heel af en toe voor de snelle hap wel handig.quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:21 schreef SLP_ het volgende:
Mc DonaldsSnap niet wat mensen daar zo lekker aan vinden
Moaz ken ik niet, nooit van gehoord. BK is een stuk beter dan de macquote:Op zaterdag 26 september 2009 23:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat heb ik met de burger king en Moaz!
Moaz ken ik niet, maar de burger king vind ik wel beter, die twister fries zijn super lekkerquote:Op zaterdag 26 september 2009 23:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat heb ik met de burger king en Moaz!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |