Ah, ik was al bang dat ik dat niet van tevoren zou weten.quote:
O, dat is in ieder geval beter om te horen dan dat haar darmen verstopt waren.quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nop dat niet. Ik kreeg net een telefoontje dat ze gelukkig al weer naar huis mag, darmen waren niet verstopt. Wel heeft ze even aan de zuurstof gelegen en is haar medicatie aangepast. Gelukkig valt het dus mee
Dat dus. Wisseling van de wacht... ik ben thuis en IB gaat werkenquote:
quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:59 schreef LastRequest het volgende:
Ah, ik was al bang dat ik dat niet van tevoren zou weten.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hooooi
Morgen zie ik mijn vriendinnetje weer![]()
![]()
![]()
Nodig hebben is iets anders dan krijgenquote:Op zaterdag 26 september 2009 12:33 schreef IrishBastard het volgende:
Whehe, jij hebt weinig slaap nodig
Dat probeer ik dus te voorkomen tegenwoordig. Het lukt al niet als ik het graag zou willen, maar tochquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:18 schreef HostiMeister het volgende:
Heb ik gisteren wel gemerkt, toen lag ik tot half 2 in mijn nest
Viel wel mee, was vanochtend ook gewoon weer fris en fruitig wakker om half 10quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat probeer ik dus te voorkomen tegenwoordig. Het lukt al niet als ik het graag zou willen, maar toch. Met de drukte van dit moment is het gewoon niet handig als ik een keer m'n ritme echt verneuk, want dan heb ik er gewoon echt een week last van
Nou, donderdag avond toch iets meer gedronken dan goed voor me was. Denk dat dat het was.quote:
Jij gaat morgen ook verkassen hè? Dan settlen voor de komende maanden!quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
We gaan vandaag lekker hier in de giardino chillen, en dan straks om 5 uur richting de stad voor een lekkere maaltijd.. Het voelt echt raar, laatste dag hier, hoop mensen vertrekken de hele dag door..
Gelukkig zijn mijn vriendinnetjes er ook nog tot morgen..
Lekker lekkerquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:09 schreef motorbloempje het volgende:
naar de AH gaan zonder eet-plan is echt naarhebben daar echt een half uur staan drentelen omdat we niet wisten wat we moesten eten..
weekmenu's
uiteindelijk zijn het wraps met gehakt en groenten geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |