Muse was binnen het kwartier uitverkocht. Je mag blij zijn als je er kunt zijnquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat zuigt toch? Waarom zou je daar kaartjes voor kopen
Ik denk dat ik het nu compleet met je eens benquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik denk dat ik daar heel blij mee ben
Maar op zo'n kutplek... dan kun je er toch beter niet zijn? Of ligt dat aan mijquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Muse was binnen het kwartier uitverkocht. Je mag blij zijn als je er kunt zijn
Bijna elke smartphone lijkt wel te vroeg op de markt te komen. Firmware problemen, schermen met vlekken, ongevoelligheid touchscreen, en meer kwalen. Of je nou een Samsung hebt, een HTC, of een Nokia.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:59 schreef IrishBastard het volgende:
Overigens is het excuus 'dat heb je met alle smartphones tegenwoordig' natuurlijk een beetje zinloos. Zo'n toestel wordt ontworpen om te bellen e.d. en dus moet 'ie dat ook doenBen dus ook niet van plan kosten te gaan betalen omdat ze zeggen dat het 'vocht' is ofzo
Stelletje idioten
Ach, bij een U2 bv boeide het niet, dat podiumquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het nu compleet met je eens ben
[..]
Maar op zo'n kutplek... dan kun je er toch beter niet zijn? Of ligt dat aan mij
quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:02 schreef royjn het volgende:
[ afbeelding ]
ib, je kan der altijd een condoom overheen trekken
HTC Touch pro 2? Even rondzoeken op internet levert echt tientallen euro's voordeel opquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:10 schreef Pheno het volgende:
Ik zit te kijken of ik een Android neem of een iPhone, maar ik ben er nog niet uit. De HTC met Hi abo is puur genaai omdat je een trieste internetsnelheid krijgt tov Vodafone bv.
Grr...
die wil ikquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
HTC Touch pro 2? Even rondzoeken op internet levert echt tientallen euro's voordeel opNadeel van de Iphone vind k dat ie niet filmen kan, en bestanden delen ging ook niet makkelijk?
Ga eens kijken in de verschillende shops hoe dat ding er bij ligtquote:
De iPhone 3GS heeft toch filmcapaciteit? 30 frames VGA dacht ik.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
HTC Touch pro 2? Even rondzoeken op internet levert echt tientallen euro's voordeel opNadeel van de Iphone vind k dat ie niet filmen kan, en bestanden delen ging ook niet makkelijk?
Zonde, nu is je voorraad voor dit jaar opquote:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:15 schreef royjn het volgende:
[..]
Zonde, nu is je voorraad voor dit jaar op
Ik heb nu een Nokia Flintstone: bellen + SMS. No music, no nothing.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:15 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb nu zeg maar het jongere broertje, de Vario 1puik ding
Ja toen was ik erquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:50 schreef motorbloempje het volgende:
vanochtend was het hier toch een stuk gezelliger.
Ze liggen zeker goed in de handquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:20 schreef motorbloempje het volgende:
muziek heb ik ook niet.. maar ik vind 't vooral chill dat ik een fatsoenlijke agendamogelijkheid heb en mijn mail kan checken her en derdoe er verder ook niet echt revolutionaire dingen mee en hoef ook geen fancyheid.
De Vario 1 en de Touch Pro 2 zijn wel degelijke dingen, liggen goed in de handen zijn groot genoeg om hem niet elke keer kwijt te zijn in je tas
Ik nu ook nog hoor. Nokia 6021quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:29 schreef Mikkie het volgende:
Ik voel me echt bejaard hier. Het gaat over telefoon, smartphones, mail op de tellie, bestanden delen, filmpjes maken etc.
Zit ik met m'n gare oude nokia die kan bellen en smsen
Ik ook, plus Wii. En een psp, 2 ds lites en een ds fat met een brak touchscreenquote:
Oh ja, en op zolder staat een gamecube en SNESquote:
Ik heb een Gameboy, telt dat ook?quote:
Gij studentquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb een Gameboy, telt dat ook?. Zo'n oude, met Super Mario Land
.
Verder niks, alleen een pc. Een een Nokia Classic-iets. Kortom: kneut
De swing heb ik ook nog gehad. zo'n gif groenequote:Op vrijdag 25 september 2009 11:40 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en mijn eerste telefoon was een Sagemvan Dutchtone.. maar daarna had ik een
Swing
[ afbeelding ]
Jupquote:
Ik koop meestal alles met korting. De tv die ik nu heb is 399 euro. Was een Philips AMbilight van 2007 of zo. Die kostte eerst 899, werd 499 en omdat dit het laatste exemplaar was (showmodel) ging er nog 100 euro van af. Zo kun je nog eens wat kopenquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jup.
Maar al die shit interesseert me ook gewoon niks.
Al moet ik wel zeggen dat ik inmiddels geïnteresseerd ben in een nieuwe plasma-tv. Overbodige luxe eigenlijk, want mn huidige breedbeeld voldoet nog prima qua beeld. Alleen die kan ik niet meer aansluiten op m'n pc...
Woah, die heb ik hier ook nog liggen! Laatst nog een keer geprobeerd, is nog best lastigquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb een Gameboy, telt dat ook?. Zo'n oude, met Super Mario Land
.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Geslaagd voor mijn cursus italiaans 26/30, dus dat is goed!
Nicequote:Op vrijdag 25 september 2009 12:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Geslaagd voor mijn cursus italiaans 26/30, dus dat is goed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |