Centerparcs heeft EL, Sport1 & Film1quote:Op vrijdag 25 september 2009 03:17 schreef leipelullo het volgende:
Pff dit weekend naar fucking center parcs. Normaal heb ik eredivisie live, maar weet iemand een site waar ze een stream hebben van ajax-ado?
Of www.eredivisielive.nl , moet je wel betalen maar het beeld is imho altijd goed! (hangt wel van je inet snelheid af)quote:Op vrijdag 25 september 2009 03:17 schreef leipelullo het volgende:
Pff dit weekend naar fucking center parcs. Normaal heb ik eredivisie live, maar weet iemand een site waar ze een stream hebben van ajax-ado?
quote:
Ik heb al snel besloten dat ik mijn tijd beter kon gebruiken en alleen stukjes van de wedstrijd gezien maar het was niet best inderdaad.Van het collectief, niet zozeer van een man.quote:Op vrijdag 25 september 2009 08:15 schreef Scorpie het volgende:
Baggerpot, maar goed, we zijn door. Wat viel Cvita door de mand gisteren
Nou, Silva vond ik toch wel echt het toppunt..quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:04 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik heb al snel besloten dat ik mijn tijd beter kon gebruiken en alleen stukjes van de wedstrijd gezien maar het was niet best inderdaad.Van het collectief, niet zozeer van een man.
Uh, geen EL hoor.quote:Op vrijdag 25 september 2009 07:40 schreef FireFox1 het volgende:
Centerparcs heeft EL, Sport1 & Film1
Die kijkt bij mij verplicht meequote:Op vrijdag 25 september 2009 10:54 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb er helemaal niks van gezien, was bij mijn vriendin.
Hou toch op. Die jongen keept misschien een mindere partij. Een keeper dank je niet af op basis van een mindere prestatie.Zeker niet als het je niet eens punten heeft gekost.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:03 schreef Jeroennaarbeneden het volgende:
Ik vond Steek het dieptepunt. Vermeer maakte dinsdag ook al een onzekere indruk.
Tijd voor Verhoeven...?
Want dit was de eerste mindere partij van Steek in lange, lange tijdquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:04 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Hou toch op. Die jongen keept misschien een mindere partij. Een keeper dank je niet af op basis van een mindere prestatie.Zeker niet als het je niet eens punten heeft gekost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |