quote:
Download ook meteen Chevelle - Vena Sera en Chevelle - Sci-Fi Crimes, enige waar ik nog naar luisterquote:Op vrijdag 25 september 2009 00:43 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik dacht eerder aan lui. Maar ik ga slapen. Muziek is trouwens binnen Edje. Ik luister er morgen naar
Ga er rustig voor zittenquote:Op vrijdag 25 september 2009 00:43 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik dacht eerder aan lui. Maar ik ga slapen. Muziek is trouwens binnen Edje. Ik luister er morgen naar
Wat een warrige onsamenhangende kutmuziekquote:Op vrijdag 25 september 2009 02:40 schreef Edwinus het volgende:
[..]
Ga er rustig voor zitten![]()
Prachtige diverse muziek is het, ik hoor elke keer weer een nieuwe melodie of ritme als ik het album luister.
Dit nummer is zo vet :
Wikiquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:05 schreef Rossdale het volgende:
OP gefix0rd!
Lenny, luie hond. Ik moest verdorie wel 3 heule topics terug om de OP te zoeken
quote:Op vrijdag 25 september 2009 08:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat een warrige onsamenhangende kutmuziek
Ga werken. Luie .. luie.. Dinges.quote:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:57 schreef Edwinus het volgende:
Ritse. Be van Common is best vet. Ik heb meteen z'n overige werk binnengehaald!
Hoiquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ga werken. Luie .. luie.. Dinges.
Waarom staat er trouwens Ajax in je telefoonwoordenboek?. Ik neem aan dat Samsung dat er niet zelf in zet.
En hallo overigen..
Ik download ze toch even. Ik heb nog een dikke 90GB over op mijn iPod.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:08 schreef RitseB het volgende:
[..]De laaste 2 albums kan je laten liggen, dat is pure bagger.
Blijkbaar wel, ik kan garanderen dat ik nog nooit Ajax heb gebruikt in een smsjequote:Op vrijdag 25 september 2009 11:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Waarom staat er trouwens Ajax in je telefoonwoordenboek?. Ik neem aan dat Samsung dat er niet zelf in zet.
En hallo overigen..
Jurrasic 5 is ook best tof ja, van nas kan je eigenlijk ook best veel laten liggen. Die heeft ook maar een paar albums die echt de moeite waard zijnquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:11 schreef Edwinus het volgende:
[..]
Ik download ze toch even. Ik heb nog een dikke 90GB over op mijn iPod.
Nas zal ik ook weer onder de loop nemen.
Ken je Jurrasic 5? Is ook aardige muziek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do androids dream of electric sheep?
quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:15 schreef RitseB het volgende:
[..]
Jurrasic 5 is ook best tof ja, van nas kan je eigenlijk ook best veel laten liggen. Die heeft ook maar een paar albums die echt de moeite waard zijnDaarom, het is een mening. Ik zou graag mijn eigen mening daarover willen vormenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heel veel mensen vinden het ouwe werk van John Frusciante briljant terwijl ik er echt op kan kotsen.
QFT!!!quote:
Futuramaquote:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:15 schreef Rossdale het volgende:
Blijkbaar wel, ik kan garanderen dat ik nog nooit Ajax heb gebruikt in een smsje
Het gaat niet om Radioheadquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:40 schreef Poit het volgende:
[..]
QFT!!!
Radiohead.. Overgewaardeerde emo "ik wil niet meer mee doen" muziek.
Hoi kuukske!quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
En hallo overigen..
Dat tag gebeuren van je zal me aan m'n derričre oxiderenquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:41 schreef Edwinus het volgende:
[..]
Het gaat niet om Radiohead
Het gaat om de manier van taggen![]()
Ik kan hier zo boos om worden
[ afbeelding ]
quote:
Zijn die hier zo zeldzaam dan?quote:
Poit.quote:
Neequote:
Ja, je legde 'm ook zo open en bloot op tafel.quote:
Neuh, in theorie nietquote:
quote:[..]
Poit..
Reaaaaally, I wonder why..quote:
Het zijn meestal meisjes zoals Koei die hier even hun twitter verhalen komen deponeren, ik heb nooit het gevoel dat de moedertaak van deze SC op zich kan nemen.quote:
Karma kerel, Karma.. Moet je Spank z'n bril maar niet jattenquote:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat tag gebeuren van je zal me aan m'n derričre oxideren
Jullie mannen kunnen jezelf toch prima redden? Bovendien hebben jullie Ross in jullie midden.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:46 schreef Edwinus het volgende:
Het zijn meestal meisjes zoals Koei die hier even hun twitter verhalen komen deponeren, ik heb nooit het gevoel dat de moedertaak van deze SC op zich kan nemen.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:46 schreef Edwinus het volgende:
[..]
Het zijn meestal meisjes zoals Koei die hier even hun twitter verhalen komen deponeren, ik heb nooit het gevoel dat de moedertaak van deze SC op zich kan nemen.
Ze noemt ons mannenquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jullie mannen kunnen jezelf toch prima redden? Bovendien hebben jullie Ross in jullie midden.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jullie mannen kunnen jezelf toch prima redden? Bovendien hebben jullie Ross in jullie midden.
Ben je nog een klein jochie van 17 dan?quote:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:48 schreef Kuukske het volgende:
Jullie hebben er trouwens aardig wat vaart in zitten.
Zit wat in. Gelukkig heb ik nu een veel tofferequote:Op vrijdag 25 september 2009 11:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, je legde 'm ook zo open en bloot op tafel.
Zijn er wel een aantal, maar die verdwijnen meestal al weer snel na een paar topics. Alleen Koei is hardnekkigquote:
Zit wat in, en dat terwijl ik niet eens wist hoe ik aan die bril kwamquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Karma kerel, Karma.. Moet je Spank z'n bril maar niet jatten
Iedereen blijquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:49 schreef Rossdale het volgende:
Zit wat in. Gelukkig heb ik nu een veel toffere
Ah. Nouja, als het leuk ik wil ik ook wel even plakken hoor. Als jullie dat goed vinden natuurlijkquote:Zijn er wel een aantal, maar die verdwijnen meestal al weer snel na een paar topics. Alleen Koei is hardnekkig
Ik ben een ouwe reus van 20.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ben je nog een klein jochie van 17 dan?
Oh, als jij al oud bent. Dan ben ik ancient.quote:
Testosteron.. Normaal valt het best meequote:Op vrijdag 25 september 2009 11:48 schreef Kuukske het volgende:
Jullie hebben er trouwens aardig wat vaart in zitten.
Ben jij 20 Ed?quote:
Ahquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:51 schreef Poit het volgende:
Testosteron.. Normaal valt het best mee
Ja, jij hebt klagenquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, als jij al oud bent. Dan ben ik ancient..
Jij bent ouder hč?quote:
Dat is hier bij mij thuis in 1 minuut gefixed (het is dat het programma beetje traag opstartquote:
Wat gebruik je daarvoor dan? Mediamonkey ofzo?quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:56 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat is hier bij mij thuis in 1 minuut gefixed (het is dat het programma beetje traag opstart)
Zelfs ikquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:56 schreef Rossdale het volgende:
Ach, naast nestor disjfa voelt iedereen zich jong
crtl+a shift+deletequote:Op vrijdag 25 september 2009 11:56 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat is hier bij mij thuis in 1 minuut gefixed (het is dat het programma beetje traag opstart)
Die hoeft zijn senioren pas al niet meer te laten zien om korting te krijgenquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:56 schreef Rossdale het volgende:
Ach, naast nestor disjfa voelt iedereen zich jong
Raam+open, gooien.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:58 schreef RitseB het volgende:
[..]
Werkt bij ed niet, hij heeft een mac
quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:58 schreef RitseB het volgende:
[..]
Werkt bij ed niet, hij heeft een mac
Há! Ja, ja. Nouja, ik ga dadelijk m'n huis poetsen. Dus ik weet niet in hoeverre je heel jaloers moet zijn.quote:
Ik ben jaloers dat je mijn huis niet poetstquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Há! Ja, ja. Nouja, ik ga dadelijk m'n huis poetsen. Dus ik weet niet in hoeverre je heel jaloers moet zijn..
Hm. Mja, is iets voor te zeggen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:09 schreef Poit het volgende:
Ik ben jaloers dat je mijn huis niet poetst
Halloquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:18 schreef lkb9000 het volgende:
EEN MEISJE! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Ik ben net weer bij bewustzijn dus laten we daar maar even mee wachtenquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hallo. Wil je me aanraken ofzo? Of val je dan echt flauw?
quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:18 schreef lkb9000 het volgende:
Mijn heldquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:18 schreef lkb9000 het volgende:
qftquote:
jaman, weetje hoe zwaar dat ding is!quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:33 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Je hoofd viel op het toetsenbord?
Moet je je hoofd maar niet volstampen met awesome, daar wordt ie zo zwaar vanquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:34 schreef Poit het volgende:
[..]
jaman, weetje hoe zwaar dat ding is!
Heb niet voor niets al de haren van m'n kop afgeschoren, scheelt weer
Eigen schuld dikke bult dus.. Letterlijk..quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:36 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Moet je je hoofd maar niet volstampen met awesome, daar wordt ie zo zwaar van
Tot de volgende keer maar weer..quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:40 schreef Kuukske het volgende:
* Kuukske gaat haar bureau maar eens klaarmaken voor het weekend.
Au revoir, het was gezellig!.
Ja, en ik heb het idee dat ik de enige op deze aardkloot ben die het geluid echt meer dan ruk vindt. De muziek en stemmen zijn heerlijk, maar de rest van de geluiden klinken echt alsof ze met waardeloze apparatuur zijn opgenomen. De geluiden van de zwaarden, het gebrul van het monster en dat hekquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:40 schreef Poit het volgende:
Heeft de rest van jullie klootjesvolk de Brutal Legend demo nou al gespeeld??
DECAPETATIOOOOOON!!!!
Ik had al ergens gelezen dat het geluid op de demopods beter was dan in deze demo. Verwachte reden daarvoor was om de demo zo klein mogelijk te houden.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:53 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ja, en ik heb het idee dat ik de enige op deze aardkloot ben die het geluid echt meer dan ruk vindt. De muziek en stemmen zijn heerlijk, maar de rest van de geluiden klinken echt alsof ze met waardeloze apparatuur zijn opgenomen. De geluiden van de zwaarden, het gebrul van het monster en dat hek
Broeder, ik ben het niet vaak met je oneens maar in dit geval verdien je gewoon een whooping spanking!!quote:
Dat is toch op zich ook wel gek om te doen? Een demo is er toch voor om mensen een goede indruk te geven wat ze kunnen gaan verwachtenquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik had al ergens gelezen dat het geluid op de demopods beter was dan in deze demo. Verwachte reden daarvoor was om de demo zo klein mogelijk te houden.
Ik had je reactie gelezen en het was me eerlijk gezegd niet echt opgevallen. Als het zo zou blijven vind ik het nog niet erg want de humor en de sfeer zijn focking AWESOME!!!
Gebeurt best vaak hoor, filmpjes in lagere resolutie alsmede bitrate van geluid verlagen om de grootte van de demo te beperken.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:06 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat is toch op zich ook wel gek om te doen? Een demo is er toch voor om mensen een goede indruk te geven wat ze kunnen gaan verwachten
Duh, in Keulen al meerdere malen natuurlijkquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:40 schreef Poit het volgende:
DECAPETATIOOOOOON!!!!
quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Duh, in Keulen al meerdere malen natuurlijk
En terecht, zijn werk is perfect voor een metal wereldquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:13 schreef Poit het volgende:
Hieronymus Bosch
Nederlandse schilder uit de 15e eeuw was inspiratiebron voor Brutal Legend
Zal petti leuk vindenquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:28 schreef Tain het volgende:
'Meer cannabis in apotheek en basispakket'
Ik kende heel die baas niet..quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:29 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
En terecht, zijn werk is perfect voor een metal wereld
quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:23 schreef Poit het volgende:
http://www.gametrailers.com/user-movie/like-a-boss/321219
Geweldige MGS clip bij Like a Boss!!
Nee, vertel mij waar vind ik die in de PSN-store?quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:40 schreef Poit het volgende:
DECAPETATIOOOOOON!!!!
Duidelijk een breezer, die kinders zijn niet voor rede vatbaar en denken dat "uitgewoond worden op het strand" hetzelfde is als houden vanquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:37 schreef Edwinus het volgende:
Hoe leg je aan iemand uit die na 3 dagen al zegt van iemand te houden, dat het misschien een beetje te snel is?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Duidelijk een breezer, die kinders zijn niet voor rede vatbaar en denken dat "uitgewoond worden op het strand" hetzelfde is als houden van
Gewoon net als hier...quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:37 schreef Edwinus het volgende:
Hoe leg je aan iemand uit die na 3 dagen al zegt van iemand te houden, dat het misschien een beetje te snel is?
[ afbeelding ]
Waarom ben je bevriend met een 12 jarige?quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:37 schreef Edwinus het volgende:
[ afbeelding ]
Veel ouder zal die muts niet zijn nee.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:43 schreef Tain het volgende:
[..]
Waarom ben je bevriend met een 12 jarige?
Euh, US stor misschien? Heb zelf nog niet gekeken in de nieuwe update.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:37 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, vertel mij waar vind ik die in de PSN-store?
Mooi gesproken.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:39 schreef Rossdale het volgende:
Duidelijk een breezer, die kinders zijn niet voor rede vatbaar en denken dat "uitgewoond worden op het strand" hetzelfde is als houden van
Uberhaupt 12 jarigen zijn zowel geestelijk als lichamelijk nog lang niet zo ontwikkeld als een 20jarige.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij staat er inderdaad nietquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:37 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, vertel mij waar vind ik die in de PSN-store?
1 oktober pas, hij is alleen nog voor amerikaanse kutkinders te downloaden nu.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Hij staat er inderdaad niet![]()
Damn man..
Ben niet bang, die kinders zeggen al houden van als ze een botterham met kaas van je krijgenquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:37 schreef Edwinus het volgende:
[ afbeelding ]
Ook in de US store staat ie niet..quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
1 oktober pas, hij is alleen nog voor amerikaanse kutkinders te downloaden nu.
OS:DS Lijkt me ook erg vet alleen gaat m'n PC dat nooooooit trekken.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:34 schreef Nebo het volgende:
Zodeknetter ik ga het druk krijgen. Mario & Luigi 3 en Professor Layton lagen deze middag op de mat, samen met een envelop van FOK! met Operation Flashpoint: Dragon Rising en Tekken 6
quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:47 schreef Poit het volgende:
[..]
OS:DS Lijkt me ook erg vet alleen gaat m'n PC dat nooooooit trekken.
Jeeejquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:56 schreef RitseB het volgende:
Je mag hem wel een keer bij mij komen spele poit
De PS3 kan zoveel geweld niet aanquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Jeeej
Ik zou hem wel voor de PS3 willen hebben op voorwaarde dat ie met toetsenbord/muis te spelen is..
Neee, m'n pctje kan dat niet.. M'n ps3tje welquote:
Sorryquote:
Ik leer wel iets hier op schoolquote:
Vetquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:23 schreef Poit het volgende:
http://www.gametrailers.com/user-movie/like-a-boss/321219
Geweldige MGS clip bij Like a Boss!!
Google Starmaps? My Tracks?quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:39 schreef Poit het volgende:
Mogguh..
Zit de gehele morgen met een HTC Hero te spelen. Damn wat is dat een leuk apparaatje
Heel die market aan het leegtrekkenquote:
Ik kan het wel waarderen..quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:01 schreef Reintji het volgende:
Ed, ik vind Blueprint3 op drie tracks na huilen met de pet op.
DOOR FIVE!!!quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:56 schreef lkb9000 het volgende:
Ik vind Jay Z alleen leuk in samenwerking met Linkin Park
quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:56 schreef lkb9000 het volgende:
Ik vind Jay Z alleen leuk in samenwerking met Linkin Park
quote:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:02 schreef Tain het volgende:
bah bejaarden in de tram die niet willen geloven dat je slecht ter been bent
Verschrikkelijk is dat ja..quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:02 schreef Tain het volgende:
bah bejaarden in de tram die niet willen geloven dat je slecht ter been bent
Scissorkick in the face!quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Verschrikkelijk is dat ja..
Hen het ook gehad toen ik net aan m'n knie geopereerd was. Komt er zo'n ouwe tang naar me toe in de supermarkt:"Jongeman, kan jij die pot appelmoes even pakken? Hij staat te laag voor me."
Ik zo:"Nee sorry mevrouw, m'n knie houd me daar in tegen."
Oud fossief:"Nou, als je dat niet wilt doen voor een ander mag je het ook gewoon zeggen hoor!" nog iets over de jeugd van tegenwoordig doormompelend.
Ik zo:""
Zijn er ook moment in je leven dat je niet klaagtquote:Op vrijdag 25 september 2009 17:11 schreef Tain het volgende:
je moet bijna met een briefje van de dokter rond gaan lopen
Eens kijkenquote:Op vrijdag 25 september 2009 17:18 schreef Poit het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)gent_door_hoofd.html
quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:18 schreef Poit het volgende:
Geen flauw idee, ik heb op het moment alleen dat ene album dat je mij een poos geleden had aangeradenquote:Op vrijdag 25 september 2009 17:00 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Nieuwe album van Chevelle al gecheccckkkkt?
Matig.quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:18 schreef Poit het volgende:
Sinds 2 week hebben ze een nieuwe, Sci-Fi Crimesquote:Op vrijdag 25 september 2009 17:26 schreef Nebo het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik heb op het moment alleen dat ene album dat je mij een poos geleden had aangeraden
Yes ?quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:26 schreef Nebo het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik heb op het moment alleen dat ene album dat je mij een poos geleden had aangeraden
quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:18 schreef Poit het volgende:
Het ging net iets te lang door maar vond hem grappigquote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:02 schreef Fallen het volgende:
[..]
![]()
Maar ik ben aan het "verstandig eten".
Tis verstandig, maagje gevult en glimlach van geluk om op je gezichtquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:02 schreef Fallen het volgende:
[..]
![]()
Maar ik ben aan het "verstandig eten".
Te laatquote:Op vrijdag 25 september 2009 17:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Het ging net iets te lang door maar vond hem grappig
Ik heb geen tip voor je risotto op een klontje roomboter op het laatst en safraan na.
Jij houdt wel van grieks he!quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:15 schreef Fallen het volgende:
Ik heb echt geen zin om te gaan koken...![]()
Zal wel een griekse salade maken en wat pasta.
* Fallen richting keuken...
Bier en chips!quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:18 schreef Roi het volgende:
Tenzij ik nog iets anders lekkers tegenkom bij de appie
quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:23 schreef Reintji het volgende:
Juist, of Alfa. En super chips paprika
Paar jaar daar wonen helpt wel...quote:
Tofquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:27 schreef Fallen het volgende:
[..]
Paar jaar daar wonen helpt wel...
Ben daar voor een gedeelte opgegroeid en dus ook met de griekse keuken. De eerste paar keer dat ik in de keuken stond om echt te koken (niet mama helpen) was daar.
Fallen z'n grietjequote:
IN DE KOOOOOOONT!!!!!quote:
zekersquote:
Duidelijk.. Heb zo'n zin in die game..quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:59 schreef RitseB het volgende:
Die titties waren lekker ja, mooiste polygone titties ooit
quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:57 schreef Poit het volgende:
Waarom staan we trouwens in het BOX subforum? Voelde me al niet helemaal thuis dit topic
En het meeste is allemaal begin volgend jaar, en dan komt heel snel kerst weer.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Duidelijk.. Heb zo'n zin in die game..
Heb denk nog nooit op zoveel games zitten wachten als nu.. Brutal Legend, Uncharted 2, God of War 3, Heavy Rain, The Last Guardian. Ge-fucking-weldig!!
quote:
Geldgebrek... serieus!quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Duidelijk.. Heb zo'n zin in die game..
Heb denk nog nooit op zoveel games zitten wachten als nu.. Brutal Legend, Uncharted 2, God of War 3, Heavy Rain, The Last Guardian. Ge-fucking-weldig!!
In de kut!quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:55 schreef Edwinus het volgende:
Lekker aan het batsen met whiskey in de hand.
Heb je het nu over 5x24 flesjes? Dan doe je het goedquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:48 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Na 5 kratjes word ik wel een beetje giechelig ja
quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:02 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Heb je het nu over 5x24 flesjes? Dan doe je het goedDat is 39,4 liter bier
Netjes hoor dat je ondertussen ook nog kunt typen in dit topicquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:55 schreef Edwinus het volgende:
Lekker aan het batsen met whiskey in de hand.
They dont call me Mad Dogg for nothing!quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:02 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Heb je het nu over 5x24 flesjes? Dan doe je het goedDat is 39,4 liter bier
quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:16 schreef Pettigrew81 het volgende:
Als je zoveel drinkt krijg je trouwens 1,98 liter pure alcohol binnen. Goed bezig
jij bent serieus de eerste die daar naar vraagt, meestal vragen ze naar Oxazepamquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:19 schreef lkb9000 het volgende:
[..]heb je niet wat zakjes ibu600 voor me? Die shit is lekkeeeeer
Ik heb een sletje die dat voor me doet terwijl ik een ander sletje kets.quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:03 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Netjes hoor dat je ondertussen ook nog kunt typen in dit topic
Waren ze blij?quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:32 schreef Poit het volgende:
Jahoooooor!!!
Net naar de kermis in Gouda geweest met m'n nichtjes. Deze baas heeft gewoon 3 knuffels uit zo'n grijpautomaat gescoord voo 8 jeurow!!
Weer aan de rooie klats?quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:34 schreef Edwinus het volgende:
IK VROEG OF ZE BLIJ WAREN, NIET HOE DE OCTOPUS WAS.
Hahahahaha ik moest vet lachenquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:34 schreef Edwinus het volgende:
IK VROEG OF ZE BLIJ WAREN, NIET HOE DE OCTOPUS WAS.
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH!quote:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:58 schreef Poit het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH!
Ja, ze vonden het leuk
Ik heb hem aangepastquote:
We nemen een jampot.............quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:36 schreef Edwinus het volgende:
Ik ben toch een jongen, ik kan toch niet ongesteld worden
quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:09 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
We nemen een jampot.............
AAAAaaaah, NASTY GAST!!quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:09 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Je bedoelt 'we nemen onszelf met een jampot'quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:09 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Straks bedoelt hij dat helemaal nietquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:13 schreef Nebo het volgende:
[..]
Je bedoelt 'we nemen onszelf met een jampot'
quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:13 schreef Nebo het volgende:
[..]
Je bedoelt 'we nemen onszelf met een jampot'
quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:14 schreef Edwinus het volgende:
[..]
Straks bedoelt hij dat helemaal niet
Kontje verkopen achter het station en ipv geld FIFA 10 vragen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:23 schreef Edwinus het volgende:
Hey mensen, ik heb toch even jullie lieve hulp nodig.
Hoe kan ik het beste FIFA10 halen zonder dat ik geld hoef neer te leggen? Ik heb wel een aantal games liggen die ik niet meer speel, misschien inruilen ofzo?
Doe ik.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Kontje verkopen achter het station en ipv geld FIFA 10 vragen.
Theezakjes jacht beginnen met PESquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:23 schreef Edwinus het volgende:
Hey mensen, ik heb toch even jullie lieve hulp nodig.
Hoe kan ik het beste FIFA10 halen zonder dat ik geld hoef neer te leggen? Ik heb wel een aantal games liggen die ik niet meer speel, misschien inruilen ofzo?
quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:15 schreef Poit het volgende:
http://thebigcheese.poste(...)me-benefits-that-yog
Via de weblog
quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:15 schreef Poit het volgende:
http://thebigcheese.poste(...)me-benefits-that-yog
Via de weblog
Dat is ook goed natuurlijk, er moet wel geld binnenkomen voor die 5 kratten bier per uur.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:48 schreef Poit het volgende:
Ik gaat m'n nest in.. Morgen gewoon aan de arbeit.
Hoi CraniuM
Dan maar over iets anders pratenquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:48 schreef Edwinus het volgende:
[..]
![]()
Dit is de GAM SC. Maar hier spreekt men nauwelijks tot niet over games.
Hoi Poitquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:48 schreef Poit het volgende:
Ik gaat m'n nest in.. Morgen gewoon aan de arbeit.
Hoi CraniuM
Wel goed opgevoed!quote:
Poit weet ervan.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Wel goed opgevoed!
Maaruuh, je mag best over games praten hoor.. Of je een zinnig antwoord terugkrijgt is een ander verhaal.. Bier en tieten werkt altijd
Maar ik ga plat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |