Haha, weer een voor het mama appelsap topic.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:17 schreef Holy_Goat het volgende:
dat liedje met : ahhhhh freak out!
Dacht altijd dat ze zeiden: aaaaaaa-frica! Maar door een of andere megool op tv met heel andere uitspraak hoorde ik ineens 'freak out' wel heel duidelijk.
Of als ze toch in het Frans beginnen: L'afrique, c'est chic.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:49 schreef Marble het volgende:
[..]
Dat hoor je toch ook wel aan het Le freak, c'est chic dat erop volgt?
Dat vroeg ik me dus ook af..quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:13 schreef kleinetrom het volgende:
zou de dsb bank dan toch gewoon de dirk scheringa bank heten???
quote:DSB Bank NV (DSB: Dirk Scheringa Beheer) is een Nederlandse financiële dienstverlener en verzekeraar. Het bedrijf is ook actief in België, Duitsland en Slovenië, zij het op kleinere schaal.
De geschiedenis van DSB gaat terug tot 1975, toen eigenaar Dirk Scheringa samen met zijn vrouw het financieel adviesbureau Buro Frisia oprichtte. In de jaren erna groeide het bedrijf door uitbreidingen en overnames. Buro Frisia ging eind 1998 op in de nieuw opgerichte DSB Groep. In 2005 kreeg DSB Groep van De Nederlandsche Bank een bankvergunning en werd het bedrijf hernoemd tot DSB Bank N.V
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/DSB_Bank
Wat dacht je van VVV Venlo?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:34 schreef kleinetrom het volgende:
en van de frisia!
kan die van zichzelf lenen, duh..
ik ben aan het zoeken, maar er zijn wel meer bedrijven die dan eigenlijk een dubbele naam krijgen zoals de dsb, kan er helaas even niet opkomen.
Voetbal Vereniging Venlo.quote:
DSB heet volgens de inschrijving KVK en volgens de bedrijfsgegevens gewoon DSB. Geen afkorting, gewoon een naam. Waar het vroeger voor gestaan heeft is dus niet belangrijk meer.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:26 schreef blckbb het volgende:
Als DSB voor Dirk Scheringa Bank stond zou 't in feite de Dirk Scheringa Bank Bank heten:p
zoiets bedoelde ik dus jaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:38 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Voetbal Vereniging Venlo.
Het is dus best dubbel als men Venlo erachter plaatst.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:37 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Villa Achterwerk, je bankstel... Dat ding waar je op zit als je naar het programma op tv kijkt..
Ik had dat met het nummer "follow de leader".quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:17 schreef Holy_Goat het volgende:
Dacht altijd dat ze zeiden: aaaaaaa-frica! Maar door een of andere megool op tv met heel andere uitspraak hoorde ik ineens 'freak out' wel heel duidelijk.
Jatuurrrrquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:53 schreef de_boswachter het volgende:
Hey wat grappig dat ik dit topic net zie.
Toevallig luisterde ik zondag even Timur op 3FM.... en die gaat iets soortgelijks doen komende zondagmiddag
Swarzkopf = Zwartkopquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:55 schreef Skonk het volgende:
Dat Swarzenegger geen Zwarte-neger betekend.
Ik heb een nieuwe voor je: "megool" bestaat nietquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:17 schreef Holy_Goat het volgende:
En dat het vertaald "tweelingbedden" betekent.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:33 schreef mista het volgende:
ik zat me te bedenken dat "lizzymo" eigenlijk "lits-jumeaux" moet zijn
volgens mij zingen ze toch echt "hot dense state"quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:55 schreef Marble het volgende:
Dat ze in de themesong van The Big Bang Theory niet "the whole universe was in a hot damn state" zingen, maar "hot damp state". Ik vond het al zo grof voor zo'n onschuldig deuntje, dat hot damn.
Surprise!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 03:31 schreef Anus_Cocainus het volgende:
Dat een horzel helemaal niet die ontiegelijk hard-bijtende vlieg is die ik bedoel!
Dat is namelijk een daas. Een horzel kan niet bijten of steken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |