enquote:Op donderdag 24 september 2009 22:33 schreef Penisbaard het volgende:
Belachelijk inderdaad, kinderen hebben tegenwoordig al seks als ze 8 zijn. Toen ik 8 was speelde ik nog met poppen en droeg ik jurkjes
quote:Op donderdag 24 september 2009 22:33 schreef MASD het volgende:
Weet je wat het leuke is? Als ik kinderen heb zullen ze waarschijnlijk naar "REMEMBER THE 00's" party's gaan, om aldoor met autotuners te praten op retrosamples van Timbaland. Ik kijk er al naar uit.
quote:Op donderdag 24 september 2009 22:33 schreef Penisbaard het volgende:
Belachelijk inderdaad, kinderen hebben tegenwoordig al seks als ze 8 zijn. Toen ik 8 was speelde ik nog met poppen en droeg ik jurkjes
Was het maar zo. Dan zaten die jeugdigen nu tenminste seniel te doen in een verzorgingstehuis en daar chickies te hosselen. Ver van mijn bed show zou het dan zijn.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:43 schreef jeroen25 het volgende:
'Die-jeugd-van-tegenwoordig-' topics zijn zooo oud.
Ik zou meer richting een Y splitsing neigen. Er zijn nu 2 kampen van de 90's.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:44 schreef Paul het volgende:
De nieuwe generatie is geboren in de jaren 90
Socrates beklaagde zich er toch al over?quote:Op donderdag 24 september 2009 22:43 schreef jeroen25 het volgende:
'Die-jeugd-van-tegenwoordig-' topics zijn zooo oud.
quote:Op donderdag 24 september 2009 22:33 schreef MASD het volgende:
Weet je wat het leuke is? Als ik kinderen heb zullen ze waarschijnlijk naar "REMEMBER THE 00's" party's gaan, om aldoor met autotuners te praten op retrosamples van Timbaland. Ik kijk er al naar uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
Mass suicide. Ik vind het niet eens zo'n slecht idee.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:47 schreef Acinonyx het volgende:
Die nieuwe generatie moet sterven
Nee, want die hebben dan ook allemaal zelfmoord gepleegd.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:54 schreef Brainfish het volgende:
[..]
een blonde chick die nog niet gebrainwasht is door die lui.
Verdomd.. daar zeg je me wat..quote:Op donderdag 24 september 2009 23:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee, want die hebben dan ook allemaal zelfmoord gepleegd.
Minder kutvolk en minder kans dat je wapenstok vies en bloederig wordquote:Op donderdag 24 september 2009 22:54 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Mass suicide. Ik vind het niet eens zo'n slecht idee.
Meer kans voor mij op de arbeidsmarkt, op een woning en op een blonde chick die nog niet gebrainwasht is door die lui.
WAAR IS MIJN POKKIE COÑO!?quote:
Een redelijk schopje tegen het scrotum is voldoende me dunk.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:23 schreef griekjeee het volgende:
Wat helemaal triest is, zijn 10 jarige jochies die een twintiger nafluiten of 'schatje kom is hier' oid roepen.
Eerder een haak aan de scrotum hangen en dan wegrijden op een opgevoerde scooter. DAT is een prettiger ideequote:Op vrijdag 25 september 2009 23:24 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Een redelijk schopje tegen het scrotum is voldoende me dunk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |